Ik zo graag wilde zwemmen met lisa


#1

Over een weekje gaan we een midweek naar Centerparcs, en daar had ik zo’n zin in!
Lisa is nog niet mee geweest naar een zwembad, omdat ze dr gewone badje al vreselijk vind, maar de laatste tijd gaat dat steeds beter en wil ze zelfs dr badje in zonder te huilen. Dus ik was hoopvol gestemd, maar nu gooit een doorgebroken oorontsteking roet in het eten! Ik baal enorm… maar vind het natuurlijk vooral ook vreselijk zielig voor Lisa.

Vannacht had ze me al flink in de weer gehouden, wat niet heel normaal voor haar is, maar vanmorgen was ze wel weer lekker vrolijk dus ik had er eigenlijk niet echt meer bij stil gestaan tot er aan het eind van de ochtend allemaal groen-gelige drap uit dr oortje kwam zetten. Jasper heeft wel vaak oorontstekingen gehad (inmiddels buisjes) maar nooit eentje die doorgebroken was en hij was ook al veel ouder dan Lisa nu. Ik wist eigenlijk niet zo goed of dit kwaad kon, daarom toch even de HAP gebeld. Maar vooralsnog hoef ik me geen zorgen te maken, de druk is er nu af en de troep kan eruit. Zolang ze niet echt ziek is of hoge koorts krijgt kan ik het gewoon even aanzien, het kan wel tot een week lang ‘lekken’. Oortje mag niet nat worden en zwemmen is heel onverstandig, dat gaan we natuurlijk dus ook niet met haar doen…

Nu maar hopen dat Lisa niet ook een kno-kindje wordt zoals Jasper, maar dat zit er wel aan te komen want ook Lisa heeft al zo nu en dan bloedneusjes, ik weet dat er veel ergere dingen zijn, maar op het momen baal ik even stevig!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#2

ja natuurlijk baal je dan!vroeger toen ik zo klein was als lisa had ik het ook en heb daar toen peniciline voor gekregen… wat resulteerde in mijn melkgebit aangetast,zwarte afgebrokkelde tandjes… dus ik hoop dat dat niet nodig is

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#3

Oh wat sneu inderdaad. Slechte timing dan he. Is ze er verder niet ziek van?

Groetjes Manderijn.


#4

Nee niet echt, afgelopen nacht dus wel erg onrustig maar dat blijkt nu dan toch van de druk en pijn van dr oor geweest te zijn. Ze had al wel een paar dagen dat ze wat onrustig was bij het drinken van de fles, huilend loslaten terwijl ze wel trek had, maar dat kan ik dus nu ook wel plaatsen. Iets verhoging, 38, maar ze is er (gelukkig maar) niet echt ziek van. Af en toe hoor ik nu een halve huil door de babyfoon, dus verwacht dat ze zich vannacht toch nog wel zal melden dus ik zal er zelf ook maar optijd in duiken!
@Kim; Vreselijk zeg dat dat spul je melkgebit zo enorm heeft aangetast, ik zal t in mn achterhoofd houden mochten de kids ooit penicilline nodig zijn, dan heb ik liever dat ze een alternatief geven. Lisa heeft overigens nog geen tandjes, dus dat scheelt voor nu…

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#5

nee dat was juist het probleem ook, mijn tandjes waren aangetast omdat ze nog in aanmaak waren en niet doorgebroken.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#6

O, goed dat ik dat weet…
Zoals het nu lijkt hoeft ze volgens mij geen kuurtje, ze is er nog steeds niet ziek van, maar er blijft wel groene prut uit haar oortje komen. Haar oogjes zijn ook mee gaan ontsteken, maar dat knapt al snel weer op (wondermiddeltje ‘uitwassen’ met borstvoeding!) Ik heb voor de zekerheid wel voor vrijdag een afspraak bij de huisarts gemaakt. Ik las op internet dat een verwaarloosde oorontsteking best wel risico’s geeft op gehoorschade en iets over hersenvliesontsteking??? (niet altijd even goed dat internet… )

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#7

Nou zie hier de 5 minuten kennis maken met het zwembad…

Ik kon het niet laten hoor, het ging met Lisa super goed, dus ik heb het meest rustige moment uitgekozen en mn kleine meid toch even in dr bootje gezet voor een foto momentje! Vrijdag naar de huisarts om te controleren of het gaatje in het trommelvlies weer dicht is en daarna doen we het zwembad gebeuren gewoon nog eens over!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#8

prachtig!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#9

Heerlijk dobberen

M.


#10

Wat een schattige foto!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#11

Leuke foto