Ik zo blij ben

Omdat wij sinds vandaag officieel ook een LIDL bij ons in het dorp hebben? Dit was jaren terug al de planning, maar afgeketst door verschillende andere winkels (hoe precies dat zat weet ik niet) dus als wij goedkoop boodschappen wilden doen, was dit toch al wel 25 km verder op, dus echt super vaak gebeurde dit nou ook weer niet. Nu is het er toch door heen, doordat super de boer weg ging hier, is dat overgenomen door de LIDl. Vanmorgen er meteen naar toe gegaan, en ik ben zo ontzettend blij!! Heb voor ruim een week aan boodschappen, nog geen 65 euro!!!En dan heb ik ook veel extra’s en dure dingen er bij zitten, zoals koffie.

Echt, ik spring een gat in de lucht hier!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

ha ha ha lekker he, daarom was ik ook zo blij met de aldi en jumbo om de hoek hier enne de action

Groetjes,

Michèle

Fijn, hè!? Wij hebben ook een lidl, en daar gaan we ook elke week heen (en de rest halen we bij de plus).

Liefs, Anne

Kijk, dat scheelt enorm. Fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

HeyWoezel,

Gefeliciteerd met het feit dat jullie een Lidl hebben, helaas hebben wij er nog geen (op 8 km afstand zit de dichtsbijzijnde dus valt mee)
Ik vind het ook een heerlijke winkel, en het scheelt enorm!
Ga ook wel eens naar de Lidl in DL . (is voor ons maar 8 km ofzo) Ook vaak
Aldi in DL. HEle andere produkten , gekke is nog goedkoper dan Aldi hier, toch andere produkten de rode wijn van Merlot bijvoorbeeld kost bij Aldi in NL 2,69 Euro ofzo, en in DL. 1.49 euro Scheelt dus ruim een euro, en is ook met andere produkten zo, waterijsjes zo ontzettend veel keuze, dat je de hele diepvries ermee kunt kopen haha!!
Veel plezier met je “aankoop”

Gr. mama van 2 kids

Ik doe mijn basisboodschappen ook vooral bij de Lidl. En het scheelt zeker in het geld (al zijn ze de laatste tijd toch ook wat duurder geworden). De oudste vindt de kalkoensalami, smeerpate en smeerkaas heerlijk. Daar wil hij echt niks anders in.
De California rosé van Zinfandel vind ik ook erg lekker.

wat super! maar hier bij ons in de lidle kun je bij langerna niet alles halen wat je nodig hebt in huis te3nminste wat wij nodig hebben… ik hoop voor je dat jullie lidl een stuk groter is!
maar erg fijn zo bespaar je tenminste nog is wat meid! heerlijk!

Gefeliciteerd! geweldige winkel, de Lidl!
Wij halen ook alles bij de Lidl, en wat we daar niet kunnen krijgen halen we bij de C1000. Die zitten samen in een winkelcentrum, dus dat scheelt!

Lilypie First Birthday tickers