Ik zo baal van mijn lichaam!

Vanmorgen nieuwe zooltjes aan laten meten en gelijk ff naar mijn pols laten kijken. Hij is stijf en zit niet zoveel kracht in.

Ja hoor, hij denkt aan artrose… Afspraak maken bij de huisarts en in het ziekenhuis! Maar ja, als je weet dat je artrose hebt dan weet je dat en dan? Niets, want er is niets aan te doen…

Wat heeft het dan voor nut om het te weten?

Heb wel gelijk een brace aan laten meten, die is over 2 weken klaar. Als ik veel last heb kan ik hem ondersteunen.

Maar ik baal en ben boos op mijn lichaam…en dat wilde ik ff kwijt!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

Heftig zeg. Als het artrose is, kan je dan geen maatregelen nemen om klachten zoveel mogelijk te beperken? Want anders zou ik ook niet weten wat je aan zo’n diagnose hebt. Sterkte meis.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik kan me voorstellen dat je het even kwijt moet, en dat je baalt van je lichaam!
Ik hoop voor je dat het geen artrose is meid, daar ben je nog te jong voor…

Lilypie First Birthday tickers

Nou ja, jong…ik ben 38…ook niet meer piep natuurlijk

We hebben in de familie meerdere mensen die artrose, slijtage, fybromyalgie en andere gewrichtsklachten hebben dus helemaal vreemd is het niet.

Ik heb met dit weer veel klachten, van mijn voeten tot in mijn vingers…

Ik hoop alleen dat het niet snel slechter wordt
voor de rest zeggen ze dat krakende wagens het langst lopen dus ik ben er nog wel een hele tijd… Gelukkig!

@ Sascha oh ik ken je gevoel zo goed, ik ben nu , bijna 32, ben diabeet, heb altijd al een slecht gestel gehad in de zin van snel ontstekingen in mijn pezen en zo en nu onder monitoring van de reumatoloog… En dan denk ik jeetje ik wil nog zp lang mee en nog zoveel doen.

Maar ja ik denk dan ook vaak het kan altijd erger, maar soms heb ik ook wel eens een baaldagje.

Groetjes,

Michèle

@Michèle

Ja, ik had vandaag ook zo’n baaldag. Krijg je weer iets te horen wat je mankeert, bah! Maar meestal denk ik ook dat het nog veel erger kan. En zo lang je doorgaat gaat het altijd nog beter dan wanneer je bij de pakken neer gaat zitten, wordt je alleen maar stijver van…

Ben jij van jongs af aan al diabeet en hebben die ontstekingen daarmee te maken?

He bah! Ontdanks dat je het eigenlijk al wel weet… komt het toch hard aan als het nog maar eens een keer gezegd wordt door een arts he
Wel fijn dat je meteen een brace kon laten aanmeten! Zal misschien wel wat rust geven als je die hebt.

Helaas ben ik er ook mee bekend. Niet zozeer met artrose… maar wel genoeg andere lastige dingen…
En ik ben nog maar 24…

Maar goed, wat je zegt krakende wagens lopen het langst, dus ze zijn voorlopig nog niet van ons af!
Hahaha gaan we over 2 weekjes lekker samen krakend en piepend achter onze peuterpuberdochters aankruipen in t klokuus!

@Suzsje haha, ik zie ons al kreunend en steunend door 't klokhuis strompelen!

@ Sascha ik ben ziek geworden tijdens mijn zwangerschap, in de 31ste week zwangerschapssuiker gediagnoseerd en dat is niet meer over gegaan. En ik heb wel al mijn hele leven dat als ik iets forceer of overbelast is meteen een ontsteking heb alleen nu wil mijn hand niet echt meer over gaan en gezien mijn vader ook 30 was toe zijn reuma begon en ik diabeet ben willen ze nu montitoren omdat ze nu nog geen echte diagnose kunnen stellen.

Groetjes,

Michèle

@Michèle Dat heb ik dus vorige week nog gehad. Ik moest Senne d’r f ietsje duwen en sturen met rechts en de honden met links corrigeren.
Ik moest Senne ook nogal eens rechtdoor laten rijden want die stuurt nu nog weleens vanlinks naar rechts…
Een overbelasting rechts dus…mijn rechteloos doet nog steeds pijn, daarom heb ik ook laten kijken. Hij noemde dat dus een combinatie van fybromyalgie (al geconstateerd) en artrose…

Bij mij konden ze dus geen ontsteking vaststellen in mijn bloed, vandaar dat ze de (vuilnisbak) diagnose fybromyalgie hebben geconstateerd. Maar ik wil het weleens opnieuw laten doen…

Vervelend hè, als je lichaam niet altijd mee wil werken!

Grote kans dat uiteindelijk die diagnose er bij mij ook uit gaat komen hoor. En ja is ook balen. Ik denk dan soms waarom ik??? En waarom nu al??? Maar ja ik probeer ook heel vaak te denken aan wat ik nog wel kan anders wordt het leven helemaal zo zwaar. Maar daar ligt dus ook ons punt voor wel of geen tweede. Maar hopelijk kunnen ze ons de 19e meer vertellen.

Groetjes,

Michèle

Ja, voor mij is dit ook nu wel een extra bevestiging dat een tweede er echt niet in zit voor mij…maar ik wil ZO graag!

Daarom voel ik me soms ook verdrietig…maar ja, ook daar schiet je niks mee op dus probeer positiever te blijven. Ik denk ook zo vaak waarom ik? Maar ja, dan denk ik ook…waarom ik niet? Ik ben niets meer of minder dan een ander dus ik kan het net zo goed krijgen dan ieder ander.

Ik hoop zo dat jullie groen licht krijgen om voor een tweede wondertje te gaan!

@ Sascha ik hoop het ook en zo niet dan heb ik al gezegd dat als ik er echt moeite mee zou gaan krijgen ik wel met iemand ga praten om het een goed plekje te geven.

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend voor je.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers