Ik zit te genieten!

Heerlijk!!! Ik zit hier in mn hemdje en blote benen in de zon!!! Wat is het lekker!
Kleine meid keutelt rond in de tuin, muziekje aan, laptopje op schoot.
Dat er nog maar veel van zulke dagen mogen komen!

Net even lekker op de fiets naar de bouwmarkt geweest om haken om de hangmat op te hangen die we vorig jaar in Brazilië hebben gekocht. Dus die hangt nu. Alleen hangt ie in de schaduw… dus toch maar gekozen voor een stoel voor nu

Heerlijk, hier schijnt het zonnetje ook helaas, zit ik in een gebouw met airco en kunstlicht!

Heerlijk hè?! Zomer, here we come Hier wordt het nu helaas bewolkt

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik zit op mijn werk binnen mag om 4 uur naar buiten.

Groetjes,

Michèle

Ik ben vanochtend lekker met de wagen met Evi en Nora ernaast naar de speeltuin geweest. Daarna een wasje opgehangen in de tuin en zo (als Evi nog slaapt tenminste) even op een stoel in de tuin, kan wel een beetje kleur gebruiken…

Dat er nog maar maanden vol zon mogen volgen! Ik kan tot september volop genieten

Heerlijk, dat weer!!
Heb net ook lekker op het balkon gezeten

Nu is de zon weer verdwenen, dus ga ik nog maar wat huiswerk doen.
Liefs, Anne

En om dan te bedenken dat wij een heerlijk weekendje weg zijn geweest, en alleen maar zon hebben gehad!
Hier thuis zitten we in het verkeerde gedeelte van Nederland, want hoe meer we weer in de buurt kwamen, hoe bewolkter. Geen zonnestraaltje te bekennen hier!

:open_mouth: tja als je moet werken is wel jammer met dit weer…

Heb zelf nog geen weerbericht bekeken, maar volgens een papa op het schoolplein daarnet hebben we nog dit weer t/m zaterdag
Hier nog steeds strak blauwe lucht, maar begint nu wel lichtjes te waaien, dus iets frisser. Maar in shirtje is nog goed te doen Begin van de middag was het hier echt helemaal windstil. Maar is hier nog steeds lekker buiten hoor!

Haha nee zag ook niet heel veel maar als mn scherm in bepaalde stand stond kon ik wel wat lezen.
Dochter ligt nu alweer even te slapen, maar zoonlief is nog niet binnen geweest sinds ie uit school kwam
(wilde wel computeren hoor, maar mocht niet van deze gemene mama )

ow heeeeeeerrrrlijk! wij zitten al 3 dagen in de zon voorop de stoep met de hele straat…wij wonen in zo’n mega volksbuurt, dus wij zitten altijd met zijn alle aan de voorkant, al het speelgoed op straat en dan kunnen die kids allemaal samen lekker rommelen…en mama een beetje genieten van de zon !

Pippy is geboren 17.07.2009

Hmm kan ik zaterdag nog een beetje van het weer genieten

Groetjes,

Michèle

Vandaag plantjes even snel wezen kopen, Danielle op gehaald van het kdv, mevrouw wilde niet mee, maar in de zandbak blijven spelen. We moeten nog een bak kopen.
Toen we thuis waren was het helaas alweer tijd om te eten. Morgen hopelijk iets meer buiten zijn (voor mama)

Voor iedereen natuurlijk een zonnige LENTE groet

O, heerlijk he! Vandaag nog zo’n lekkere dag en ik ben ook nog eens vrij
Vanmorgen m’n huishouden al aan kant, de was voor het eerst weer in de tuin hangend… sapje en boekje erbij en even heerlijk genieten terwijl de kleine in bed ligt te slapen…!

Nu even een bewolkt momentje dus ikkeben maar weer even checken
Doe mij nog maar wat van zulke dagen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik zit nu te genieten!!
Heb heel veel tussenuren op school, maar mi hoor je niet klagen
Ik zit heerlijk in het zonnetje

Liefs, Anne

Echt heerlijk weer, ik kan niet wachten tot Sylvie zo oud is om lekker buiten te spelen Nu houd ze het helaas nog niet zo lang vol buiten Ze wil niet zo lang in de wandelwagen maar ze kan buiten nog niet lopen
Wij hebben ook wel zon in de tuin, maar het terrasje zit steeds net in de schaduw dus kan ook niet even lekker buiten zitten als Sylvie slaapt
Nou ja gelukkig komt de echt lente en zomer er nog aan

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

goudvisje, geen parkkie in de buurt ? kan je lekker een dekentje meenemen, bijvoorbeeld uit de box, wat te drinken, te knabbel en te spelen, en hoppa kan je lekker met kind in het park genieten heb ik vorige jaar mega veel gedaan met pippy en ook toen ze net een maand of 3 was… hoppa sleepte gewoon alles mee…

Ja heb ik vorige zomer ook gedaan met een vriendin en mn vriend en Sylvie Toen was ze inderdaad ook 3 maand, tsja dan zijn ze nog lekker makkelijk
Ik denk als ik dat nu zou doen, Sylvie er gelijk van door zou kruipen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Lekker laten kruipen! Leuk toch.
Wel kleren aandoen die vies mogen worden want die groene grasvlekken op knieën en ellebogen zijn toch lastig

Wij ook alleen maar voor nood binnen verder heel tijd buiten. Jurian is niet binnen te krijgen en levi ligt lekker in de wipstoel (nu niet maar overdag )… Zelfs het eten doen we buiten … echt genieten!!!

@goudvisje, maar als ze kan kruipen ist ook prima hoor, deed pippy afgelopen zomer ook, die begon ook net op de trekken dus dan stond ze daar tegne de boom aan, of kroop een beetje rond, prima toch