ik zit met het zelfde, en heb me 2 weken geleden ziek moeten melden want ik ben opgebrand.
Ik kon het niet meer hendelen, 4 dagen werken, kindje, huishouden enz.
sinds de zomer is het bedrijf verhuisd waar ik werk en is er veel veranderd in de orgnisatie en ik doe al een hele tijd het werk wat we eerst met nog een fulltimer en iemand die 2 dagen werkte in me eentje … ik bleef maar aangeven dat het zo niet ging en dat het teveel voor me was en iedere keer zeiden ze ja we weten het en zoeken naar een oplossing maar omdat het geen zin meer had om er iets van te zeggen deed ik dat ook niet meer en zij hadden denk ik het idee dat ik het wel redde maar niet dus en ik storte letterlijk in, ik kon er niets meer bij hebben, dus ook thuis niet en dat was de druppel.
Ik werk om een fijn leven te kunnen leiden en ik leef niet om te werken, je hebt het allemaal wel eens druk maar er moet wel een balans zijn.
Denk ook een beetje aan jezelf, vraag eens aan jezelf wat jij wilt … en probeer keuzes te maken en misschien is dat wel dat je je werk even een tijdje moet laten schieten omdat het daar ook z’n sooitje is.
Het is ook heel emotioneel dat jullie hond ziek is en dat vreet energie, ik hoop dat het binnekort weer wat rustiger bij je wordt en dat de hond weer beter wordt.
Je scrijft dat je je niet lekker voelt maar wat voelt dan niet lekker?
niet lekker in je vel, lichamelijke klachten?
anders even naar de huisarts voor een verhelderend gesprek.
Sterkte en beterschap met jullie trouwe rakker.