Ik zit erdoorheen

voel me al een tijdje niet lekker. op mijn werk loopt het ook niet door zieke en mijn cheffin is ermee gestopt. dus we rennen lekker hard. Mijn vriend heeft promotie gemaakt maar werkt op het moment veel om alles op orde te krijgen. Damian vorige week heel de week ziek en niet te genieten en vandaag mijn hond met spoed naar utrecht gebracht omdat hij een klalong heeft. Morgen krijgt hij een ct scan en dan moeten we hopen dat hij te opereren is anders moeten we hem laten inslapen. Het is me ff teveel

Even een digitale knuffel vanaf hier!!!
{{Mellanie}}

Schrikken van je hond! Ik hoop dat t goedkomt…

Oh wat erg, sterkte!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

O wat erg meid! Het zit je niet mee zeg…
Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit ja, ik hoop dat het goedkomt met je hond!

Heel veel sterkte!

{{{Mellanie}}}

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Bah, dat is wel heel veel naars. En wat erg van je hondje! Ik hoop dat het goedkomt. Heel veel sterkte! {{Mellanie}}

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik zit met het zelfde, en heb me 2 weken geleden ziek moeten melden want ik ben opgebrand.
Ik kon het niet meer hendelen, 4 dagen werken, kindje, huishouden enz.
sinds de zomer is het bedrijf verhuisd waar ik werk en is er veel veranderd in de orgnisatie en ik doe al een hele tijd het werk wat we eerst met nog een fulltimer en iemand die 2 dagen werkte in me eentje … ik bleef maar aangeven dat het zo niet ging en dat het teveel voor me was en iedere keer zeiden ze ja we weten het en zoeken naar een oplossing maar omdat het geen zin meer had om er iets van te zeggen deed ik dat ook niet meer en zij hadden denk ik het idee dat ik het wel redde maar niet dus en ik storte letterlijk in, ik kon er niets meer bij hebben, dus ook thuis niet en dat was de druppel.
Ik werk om een fijn leven te kunnen leiden en ik leef niet om te werken, je hebt het allemaal wel eens druk maar er moet wel een balans zijn.

Denk ook een beetje aan jezelf, vraag eens aan jezelf wat jij wilt … en probeer keuzes te maken en misschien is dat wel dat je je werk even een tijdje moet laten schieten omdat het daar ook z’n sooitje is.
Het is ook heel emotioneel dat jullie hond ziek is en dat vreet energie, ik hoop dat het binnekort weer wat rustiger bij je wordt en dat de hond weer beter wordt.

Je scrijft dat je je niet lekker voelt maar wat voelt dan niet lekker?
niet lekker in je vel, lichamelijke klachten?
anders even naar de huisarts voor een verhelderend gesprek.

Sterkte en beterschap met jullie trouwe rakker.

Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Alles komt zo te lezen wel tegelijk.

Heel veel sterkte en jij ook vlokje.

Groetjes,
Sandra

Lilypie First Birthday tickers

ook vanaf hier even een digi-knuffel
{{{mellanie}}}
enne… zorg goed voor jezelf he!!!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

We zijn net gebelt. Kawa is de nacht goed doorgekomen en is nu stabiel. Om half 12 heeft hij de ct scan en dan weten ze meer. We hopen dat hij te redden is en buiten dat dat de operatiekosten niet al te hoog zijn. Zonder de operatie komen de kosten al uit tussen de 1000 en 1500 euro en de operatie kan oplopen tot 5000 euro. Dat hopen we dus niet want anders kunnen we het niet eens betalen

Dikke knuffel voor jou en pas goed op jezelf. Hopelijk valt het mee met de ct scan.

groetjes Ramona

het bah zeg, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit.
veel sterkte.

liefs,
Rinske

Weet je al hoe de scan gegaan is?

Groetjes,
M

Och meid… Wat een ellende voor jullie hond zeg!
Ik hoop dat de scan positief is…

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers