Hoi meiden,
Even klagen hoor. Moppie heeft al vanaf vrijdagnacht koorts af en aan. Vooral 's nachts erg warm en vanaf de middag. Tot nu toe steeds paracetamolletjes gegeven maar vannacht las ik in de bijsluiter (lekker op tijd) dat je het maar 2 dagen achter elkaar mag geven. Ik kan eigenlijk niets vinden behalve dat ze wat last van haar mondje heeft.
Nu het klaaggedeelte, we hebben dus vanaf vrijdag nog geen nacht doorgeslapen met vannacht als toppunt tussen 01:00 en 06:00 uur wakker geweest. Iedere keer heel kort slapen en weer wakker en huilen. Omdat ze koorts heeft wil ik haar toch niet laten huilen, ze wil ook heel veel water drinken. Nu rommelt ze de laatste weken al vaker 's nachts.
Met 34 weken zwanger en 13 kg zwaarder begint het zijn tol te eisen. Mijn man is een schat die er ook steeds uitgaat maar die arme vent moet werken (ik ben net met verlof).
Nu heb ik net de huisarts gebeld. De vorige keer dat ik belde zei de huisarts kijk het nog een dag of twee aan dan moet de koorts weg zijn. Eigenlijk wilde ik alleen even weten of ze nog paracetamol mag maar nu moet ik langkomen. Ik had een afspraak om 13:45 uur. Opeens bedacht ik mij dat ze dan misschien een HIO zouden geven. Dus ik ben stoer geweest en heb teruggebeld en ja hoor ik stond bij een huisarts in opleiding. Gelukkig kon ik om 14:30 uur bij een huisarts terecht. Kunnen ze meteen haar oortjes checken want je weet maar nooit. Wel weer lastig want wanneer moppie (en ikzelf) kan proberen bij de slapen is lastig.
Oh ja en klaag 2, de buurman is al weken aan het klussen in de tuin aan mijn slaapkamerzijde dus het is nog maar de vraag of ik bij kan slapen…
Pfff meiden, ik denk dan wel help dat wordt pittig straks met baby erbij…hopelijk slaapt moppie dan weer gewoon door 's nachts…
groetjes,
Wendy
Gewijzigd door - moppiesmama op 09 Aug 2011 09:17:56