Nu blijkt dat de spier gescheurd is op mijn rug, en ze denken ook de spier op mijn schouder ![]()
maar ik heb inmiddels pijnstillers waar een paard de hik van krijgt, en kan dus slapen nu snachts (vannacht voor het eerst) en dat is een verademing!
mijn lijf is normaal al rot, dus gaat nu vreselijk opspelen, ga hier dus nog weken “lol” van hebben.
positief puntje: van die pijnstillers krijg ik wanen, (ja je moet toch wat als positief zien he?) dus nu zie ik allerlei mensen door mijn huis lopen, bv net kwamen er hele rijen mensen door de kamerdeur, die klommen over me heen, en verdwenen achter het aquarium. ook heb ik mijn overleden oma rond zien lopen, en een overleden poes. verder lopen er allerlei vrienden en famillie rond. kortom, een gezellige boel
maar ik heb nooit geweten dat wanen zo realistisch konden zijn, wel van gehoord, maar nooit besefd dat het idd niet van de werkelijkheid is te onderscheiden. dus wat dat betrefd is het wel leerzaam ![]()
gioia wil de hele tijd bij me zijn, maar dat kan niet, dus ze komt naar me toe, en word dan weer weggehaald. erg he? dat kost traantjes hoor, van bijde kanten.