Ik heb een spier in mijn rug verrekt, dit is gaan krampen, en nu zijn er twee ribben verplaatst.
Ik ben helemaal waus van de pijnstillers, en kan niet liggen, dan krijg ik het benauwd, omdat die ribben in mijn longen steken. en ze trekken aan mijn rug.
ik wist niet dat zoiets mogelijk was door spierkrampen, en ook niet dat dat zo’n pijn kon doen. ik vind mezelf echt zielig, zit hier rond dit tijdstip achter de pc, en ik zou zo graag slapen
moest ik effe kwijt.
Ik zielig ben?
Pffff, hoe krijg je dat nou voor elkaar dan? (heeft het te maken met wat je altijd al “hebt”? Sorry, weet even niet meer hoe het heet )
Ik wist ook niet dat het kon, maar het klinkt echt heeeeeeel erg vervelend en pijnlijk zeg!
Heb je misschien toch nog een beetje kunnen slapen na je berichtje?
Want als je er ook nog eens doodmoe bij bent…
Heel veel sterkte!!
Groetjes, mamma van Stephan
heel veel sterkte ermee??
ik hoop voor je dat het snel over is en dat je weer pijnvrij door het leven kan
groetjes van natasja
ik heb niks geks gedaan, verdraaide me met opstaan van de bank, en dan kan je deze pech hebben, dat zei de fysio.
en mijn spieren staan alijd al veel en veel te strak, dus ik ben er een goede kandidaat voor
gaat nog wel een weekje duren, omdat mijn spieren zo strak staan kan het zelfs nog langer duren dachten ze.
niet meer geslapen, zit hele dag op de bank, moet alles vragen. mijn vriend helpt me zelfs met aankleden enzo! brrrrr
Jee, zo te horen heb je het wel heel heftig zeg!!
Ik hoop écht dat je er gauw vanaf bent, dat het in ieder geval snel een stuk beter gaat.
Heel veel sterkte!!!
Nu blijkt dat de spier gescheurd is op mijn rug, en ze denken ook de spier op mijn schouder
maar ik heb inmiddels pijnstillers waar een paard de hik van krijgt, en kan dus slapen nu snachts (vannacht voor het eerst) en dat is een verademing!
mijn lijf is normaal al rot, dus gaat nu vreselijk opspelen, ga hier dus nog weken “lol” van hebben.
positief puntje: van die pijnstillers krijg ik wanen, (ja je moet toch wat als positief zien he?) dus nu zie ik allerlei mensen door mijn huis lopen, bv net kwamen er hele rijen mensen door de kamerdeur, die klommen over me heen, en verdwenen achter het aquarium. ook heb ik mijn overleden oma rond zien lopen, en een overleden poes. verder lopen er allerlei vrienden en famillie rond. kortom, een gezellige boel maar ik heb nooit geweten dat wanen zo realistisch konden zijn, wel van gehoord, maar nooit besefd dat het idd niet van de werkelijkheid is te onderscheiden. dus wat dat betrefd is het wel leerzaam
gioia wil de hele tijd bij me zijn, maar dat kan niet, dus ze komt naar me toe, en word dan weer weggehaald. erg he? dat kost traantjes hoor, van bijde kanten.
Jee Mo…het zit wel mee hè?
Gescheurd nog wel. Vandaar dat je zo’n pijn hebt!
Maar wat voor medicijnen heb je in godsnaam dat je er zulke waanbeelden van ziet???
Wow, lijkt me wel heel apart maar als ik zou mogen kiezen liever niet hoor.
Ontzettend rot en ellendig trouwens, dat je nu ook niet voor Gioia kan zorgen en ze steeds bij je weggehaald moet worden
Heeeeeel veel sterkte en beterschap!!!
Gewijzigd door - Bieb op 15 Dec 2004 20:32:41
nou mo ik weet wel dat je een paarde middel heb morfine of zo nou meisie heel veel sterkte liefs
groetjes marielle mama van tanja
jeetje gescheurd pfffff ja doet doet behoorlijk zeer
wens je hel veel sterkte en doe het lekker rustig aan he
die wanen neem ik voor lief hoor, de pijn zonder is niet te doorstaan.
maakt ook uit dat het geen enge dingen zijn. heb bv mijn overleden oma gezien (was altijd heel gek op haar) ze zat ineens hier in de kamer een borreltje te drinken het is dus heel gek, en ook heel levensecht. heel bizar.
Jee Mo, wat ellendig allemaal zeg.
Gelukkig weet je waar die wanen vandaan komen, anders ga je nog denken dat je ze niet meer allemaal op een rij hebt.
Heel veel sterkte en doe vooral rustig aan. Laat je maar goed verwennen.
Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)
nou, het is me niet gegunt!
ik krijg als het goed is een kinderzitje op mijn scootmobiel, daar moeten we voor komen passen.
die afspraak was al 5 keer verzet, en ik kan inmiddels dus nietmeer zelf met Gioia op pad, ben er afhankelijk van.
konden we vanmiddag passen, dan zou dat ding uit amerika er zijn, het testmodel.
dus ik een hele hand vol pillen in mijn mik, en gaan. het had al zo lang geduurd.
komen we daar, is dat zitje er helemaal niet. hun daar: ja sorry, hij is er niet, en we hebben vergeten u te bellen. ((
ik daar dus heengekropen, voor helemaal niks!
en nou maar weer afwachten. als ik nu weer beter ben kan ik nog niet naar buiten, omdat ik gioia niet mee kan nemen. (eerst ging ze in een buikdrager, maar daar is ze nu te zwaar voor)
ik daar dus janken, die meneer van dat bedrijf begreep toen wel dat ie dat op zijn minst niet netjes had aangepakt, gaat nu haast maken. ik ben benieuwd.
zit hier nu te balen, nog meer pijn, en dat omdat ik die afspraak niet af durfde bellen, omdat ik dacht: wie weet hoe lang het dan weer gaat duren
Nou, gaat lekker dan…
Ik hoop voor je dat ze er nu idd éxtra veel vaart achter zetten, dan is dit van vandaag tenminste niet helemaal “voor niks” geweest.
Sterkte!!!
en dat afspreken is dus net gebeurd
leuk hoor Elly, dat je belde. Lijkt me leuk je eens in het echt te zien, en Kitty ook natuurlijk.
Gouda is trouwens een leuke stad, historisch gezien ook, dus als het mooi weer is kun je je wel vermaken
de ikke ben oma gaat op toernee naar alle kindjes van ikke ben hihihihihihihhahahahahaha heerlijk is dat je bent echt een geweldige oma elly liefs knuffels
groetjes marielle mama van tanja