Ik ziek word van de politiek en ow zo boos

Jaja ik ben dus een mama met een kindje die op speciaalonderwijs zit voor zijn spraak/taal probleem
Ook daar moet worden bezuinigt Ik vraag me af wat ze dan gaan doen logopediste weg
Of wat
Ik vind ook dat er genoeg bezuinigt kan worden op andere dingen
Er kan ook veel minder geld naar het buitenland
Maar vind dat ze eerst hier in nederland moeten kijken voor dat er miljoenen euro`s weer naar het buitenland gaan
zo dat ben ik ff kwijt het lucht alleen niet op denk dat ik maar eens naar den haag moet ofzo het is alleen jammer dat het ook niet werkt

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Ik heb het ook op het nieuws gehoord en vind het te belachelijk voor woorden.
Laat ze eerst die topsalarissen eens aan gaan pakken en idd het geld in eigen land houden ipv te bezuinigen op de kinderen die de extra hulp zo hard nodig hebben.
Meid dikke knuf voor jou

Mee eens! Mn man geeft les in het voortgezet speciaal onderwijs en heeft nu klassen van ongeveer 8 tot 12 kinderen. Dat moet naar ongeveer 25 willen ze de bezuinigingen kunnen doorstaan. Belachelijk, want juist die kleine klassen zijn de kracht van dit onderwijs. Iedere leerling heeft afzonderlijk gewoon veel aandacht nodig. Zal ongetwijfeld in een paar jaar weer terug gedraaid gaan worden als blijkt dat dit niet werkt, maar tot die tijd wordt er al zoveel waardevols afgebroken.

Toen mw Bijsterveldt nog in de haagse gemeente politiek zat, is ze komen kijken op de school van mn man was vol lof en zich erg bewust van de noodzaak. Een aantal jaar later lijkt dit de oplossing! Idioot. Zeker als je je kind op het speciaal onderwijs hebt zitten. dat gebeurt tegenwoordig ook niet meer zonder diagnose en herindicaties, dus als je kind daar zit, is het echt nodig…

deel je verontwaardiging!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

nou het raakt mij ook hoor, met kindjes op het basisonderwijs, die krijgen straks helemaal geen normale ondersteuning meer omdat er geen kindjes meer kunnen doorstromen die extra hulp en speciaal onderwijs nodig zouden hebben…Die moeten het maar doen met het reguliere onderwijs, het werkt echt 2 kanten op… te gek voor woorden

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Mijn kleine zit nog niet op school maar ik wodr net zo pissig als ik hoor dat meneer de directeur zelf bepaald wat hij wil verdienen (in mijn ogen veel te veel) en kinderen er inderdaad de dupe van worden en de politiek weigerd om deze graaiers aan te pakken. Ik zeg korten op de salarissen van die bobo’s en niet op de kinderen.

Groetjes,

Michèle

Mijn oudste neefje zit idd ook op speciaal onderwijs en zal hier dus ook de dupe van worden. Hij is zwaar autistisch en heeft het gewoon echt nodig. En nu willen ze ook al alle PGB’s gaan herzien (die zullen niet meer zo “makkelijk” uitgegeven worden) en er komt een eigen bijdrage voor het vervoer naar de special school… moet niet gekker worden…!!!

Ook ik kan me je woede voorstellen. Natuurlijk begrijp ik dat er bezuinigd moet worden, maar niet op dit soort dingen. Er zijn genoeg andere dingen waar op bezuinigd kan worden, neem idd de hoge salarissen in bepaalde functies. Kinderen die dit nodig hebben zitten niet voor niets op speciaal onderwijs. Ik kan me hier ook heel kwaad om maken, terwijl ik nog geen kind heb die op school zit.

Groetjes,
Sandra