Ik zie het weer helemaal zitten!

Vaak plaats ik dingetjes die ik niet meer zie zitten.
Maar voor de verandering IK ZIE HET ALLEMAAL WEER HELEMAAL ZITTEN!!.
Even een korte samenvating:

Ruben is op het moment zo’n verschrikkelijke lieve pop, hij is totaal niet meer jengeling en alleen maar vrolijk zelf als ik hem op bed leg voor een slaapje heeft hij nog hele verhalen voordat ik weg ga, en als ik dag tot straks zeg krijg ik zelf nog een lach, dat was wel anders.

en i.p.v van dat lieve rustige jongetje in bad is hij nu aan het spetteren, en spelen, hij vind het prachtig.
En met een beetje boel hulp van ons tijgert hij door de kamer heen en giert het dan uit van de pret.

En na de avondfles zit hij altijd nog lekker even bij papa op schoot tv te kijken en als het stip 20:00 uur is kijk Ruben omhoog, en vraagt Niels nou jongen maar op bed? en dan krijgt Niels toch een lach (smelt) en de laatse dagen komt er dan nog een brabbeltje achter aan (zal wel ja betekenen?) prachtig gewoon!!

Dus voor zo lang het duurt ga ik er dan ook lekker van genieten!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

wat heerlijk voor je, ga zo door!!!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Hoi Marianne,

Zie je wel, je manneke heeft een supersprong gemaakt en heeft zich daar een paar weekjes geen raad mee geweten. Begrijp je nu waar de titel “Oei, ik groei!” vandaan komt. Hihi!

Tof toch dat het zo goed gaat nu?! Gewoon lekker van genieten.

Leuk trouwens dat je niet alleen laat weten als het even niet goed gaat, maar dat je ook een berichtje plaatst als het wel goed gaat!

Groetekes, Sje

Vanmiddag was ook zo mooi, ik was even 5 min weg en hij lag mooi op de grond te spelen, kom ik terug, en lag meneertje halverwege de woonkamer te spelen???(ongeveer 2 meter van zijn speelkleedje af)
hoe hij daar is gekomen is nog een raadsel.

wat heerlijk, weer een nieuwe ontdekking en kunnen ze zich weer zelf vermaken

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

he wat zalig voor je!! geniet er weer lekker van!!

liefs jessica, &

Heerlijk he als ze het wer goed doen!
En wat een idee om te helpen met tijgeren. Kunnen wij ook weleens gaan doen. Heb het idee dat ze dat wel wil maar nog niet kan. Hoe help je hem?

Manon is momenteel erg vol in de luchtwegen…even iets minder.
Ze is wel vrolijk maar hoest erg.

Tessie

Hoi Tessie.

Meestal oefenen we in de weekenden even als Niels ook thuis is.
Dan heeft hij een doel om naar toe te tijgeren, en dat werk een stuk makelijker dan dat je alleen bezig bent.

Als hij op zijn buik ligt begint hij mij zijn voetjes heen en weer te hupsen vergelijk het met een kikker.
Dan zet ik achter zijn voetjes mijn handen en dan zet hij zelf af.
Vaak zit hij met zijn handen in de knoei maar dat leert vanzelf wel, het weerhoud hem er niet van om door te gaan tijgeren naar zijn mama of papa.

En eenmaal doel bereikt is hij helemaal gek!! en harstikke moe, dus we kunnen hem dan zonder protest op bed leggen en hij slaap dan als een roosje.

(op de laminaat vloer werk het best, vaak heeft hij dan van die antieslipsokjes aan)

veel suc-6 het is wel zo’n mooi gezicht.

ja leuk he dat tijgeren!
ik help diantha ook wel door haar knietjes onder haar te zetten als ze op haar buik ligt.
dan moet ze eerst heel erg lachen en dan gaat ze wat naar voren.
leuk gezicht hoor, dat pamperkontje in de lucht.

groetjes christa mama van diantha

ehm…ja hoe zal ik het even uitleggen.
weet je wat maak ik maak zo wel effe een foto er van!!!

Dit bedoel ik met tijgeren, de voetjes niet onder zijn kontje want dat lukt hem nog niet, komt vanzelf.
Maar dan je handen erachter en dan schuift hij zo door de kamer heen, nog wel met een beetje boel hulp van mij! maar het blijft een mooi gezicht.

Hoi

Nou ik zal eens ga n oefenen!
Ben benieuwd want ze wil idd grag meer dan liggen en zitten.

Tessie

Hebben we Jessin ook een beetje mee geholpen. Je handen of arm zo neerleggen dat hij zichzelf ertegen kan afzetten met zijn voetjes. Dan schuift ie over zijn buikje naar voren. Voor je het weet kunnen ze dat zelf. Als ze het eenmaal zelf kunnen, kunnen ze wat meer hun eigen gang gaan en eigen dingetjes doen waardoor het leuker is voor hun en jij ze niet steeds bezig hoeft te houden.

hallo,
wat leuk dat tijgeren!!
Hannah zit in een spreibbroek dus ik maak dat allemaal niet mee!!
ze ligt en ze zitin de kinderstoel, alleen kan ze nog niet!!
leuk om allemaal te horen wat ze doen

Gelukkig, leuke berichten zijn ook altijd leuk om te lezen

Schattige foto!

Groetjes Nathalie & Co