Ik vanmiddag met Tymon naar het cosultatiebureau moet. Misschien wel stom hoor maar ik zie allemaal beren op de weg. Ik zie voor me dat Nika de hele tijd weg loopt en ik met een half naakte Tymon achter haar aan ren. Nika heeft gister arme Tymon gekrabt op z’n hoofd dus dat ziet er ook niet charmant uit. Ook moet ik maar wéér melden dat ons tweede kindje ook niet wil slapen. Het kan toch niet aan ons liggen? hij is nog maar 7 weken.
Ik zenuwachtig ben omdat
oei ff geen makkelijke situatie nee zo moet ik ook altijd na kind en gezin,gelukkig zitten er wel vrijwilligers die ff op stefke passen,terwijl ik met lars bezig ben… en tja dat hij niet wil slapen daar kan jij inderdaad maar weinig aan doen… nou ben benieuwd of hij goed gegroeid is en zo!!
liefs jessica, &
vond het toen ook eng hoor de 1e keer,maar gelukkig hadden ze zat speelgoed staan dus ik maakte me geen zorgen meer toen.
suc6 op het cb
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Mijn jongste zoon gaat ook altijd de boel verkennen als we bij het CB zijn, of gaat Nika echt de deur uit. Anders zou ik mezelf niet gek maken, bij ons tenminste zitten er in elk kamertje mensen dus hij komt altijd bij een volwassene die hem weg kan sturen uit. De deur naar buiten is makkelijk in de gaten te houden vanaf de aankleedkussens dus dat is bij mij ook een zorg minder. Maar ik krijg de vuurproef woensdag, dan moet ik voor mijn dochter d’r eerste prikje.
Had je al een topic over dat niet slapen van Tymon (spreek je het eigenlijk uit als Tijmon of als Tiemon?), want ik weet niet precies wat ik me erbij moet voorstellen. Bedoel je overdag of 's avonds of allebei? Slaapt ie helemaal niet of huilt ie eerst een hele lange tijd?
Nee, ik had nog geen topic over het niet slapen van Tymon. Je spreekt het uit als Tiemon. Wel heb ik zeeën van informatie over niet kunnen slapen omdat Nika daar ook last van heeft. Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie er over denken, dus ik zal toch eens een topic plaatsen. Nu moet ik echt gaan anders kom ik nog te laat (dat is stom).
Pff, ik kwam dus wel bijna te laat. Tymon spuugde zichzelf en mij er onder en Nika vond het leuk om de inhoud van het potje sudocreme op haar trui te smeren. Gelukkig is alles best goed gegaan. Tymon is goed gegroeid en ik heb weer een waslijst met advies mee gekregen. We zullen wel zien wat helpt hem in slaap te krijgen. Hij slaapt nu voor het eerst vandaag. Hij was om 7 uur vanochtend wakker. Bijna elke dag is hij van 7 tot 7 wakker.
Hij begint te huilen als hij te lang wakker ligt en de mobiel niet meer leuk vindt.
Hij wil dan voeding of gewoon op de arm.
Ik moet zeggen dat hij 's nachts best redelijk slaapt.
Maar goed, ik heb een aantal tips mee gekregen. O,ja Nika is niet weg gelopen, sterker nog, ze wilde niet mee naar huis.
Brave Nika! Mijn peuter wilde ook niet mee, maar toen ik zei dat we naar de drogist gingen (krijgt ie altijd een snoepje), ging ie zo mee !
Hij is dus overdag wakker? Huilt ie dan steeds of is ie wel zoet het grootste gedeelte van de dag? En in de kinderwagen als je wandelt? Is dat niet slapen bij Nika op een gegeven moment over gegaan?
snoep werkt ook heel goed bij Nika.
Nika is voor haar slechte slapen naar de manuela-therapeut geweest. Dat heeft wel geholpen, nu wordt ze gemiddeld één keer per nacht wakker. Ze heeft geen moeite met op bed gaan ( pfoei). Het is bij haar nu afwachten tot ze echt gaat praten en duidelijk kan maken wat er is. Misschien is ze er dan ook al overheen gegroeid.
Nika heeft een heupbroekje gehad en ik zie dat Tymon ook een beetje scheef trekt. Ik moet hem de komende maand steeds recht leggen en dan denk ik weer foto’s laten maken. Wie weet, ligt het daar aan?
Dan gaan we snel naar de manuela-therapeut!
Gewijzigd door - Jerta op 21 Sep 2005 20:58:53