Nou, even een update…
Ze weigerde te drinken en ijsjes te eten. Ze bleef maar kermen en vechten tegen de slaap. Ik was naast haar in bed gaan liggen en af en toe dommelde ze weg.
Toen kwam Paul met een broodje tonijnsalade voor mij en mevrouw at een half broodje in 1x op. En daarna nog een beker melk! Binnen een minuut hadden we een heel ander kind.
Dus wij lekker naar huis, in bed gelegd. Wordt ze 3 kwartier later gillend van de pijn wakker, komt er allemaal bloed uit d’r oor! Wij meteen terug naar het zhuis… oorontsteking. Dat was natuurlijk ook de reden om de buisjes te zetten maar toch was het trommelvlies gescheurd. Dus toch AB in de vorm van oordruppels en “gewone” AB.
Op een uurtje na de hele nacht geslapen en ze eet goed maar drinkt nog steeds niet. Waterijsjes vind ze vies en roosvicee/ diksap ook. Dus nu maar gewoon melk, vla, yoghurt en schepijs… en appelsap als ze daar zin in heeft! Ze raden melk niet aan maar ik vind het belangrijker dat ze drinkt!
Je merkt niet meer zoveel aan haar, ze is alleen rustiger natuurlijk! Ik vind het heel knap dat ze zich zo houdt! Trots op mijn meisje…
@Carolien; Ze wachten af of het tandje miss vanzelf weer doorkomt. Is dat over 3 mnd niet zo dan moet hij er alsnog uit maar hij gaf het een goede kans… afwachten dus!
Groetjes van Sascha en Senne