Ik ze maar in 3 maten heb besteld

ow ik kreeg net de h&m gids binnen, en ben al een tijd opzoek naar een spijkerbroek met wijduitlopende pijpen… van die flowerpowerbroekken,man daar woonde ik vroeger in, ging er nog net nie mee onder de douche, en nog met 10% elastisch, heerlijk !

maar ja de maat he ! lengte maat 34 zeker want ik heb lange stelte en anders hebben we hoog water scheveningen,

denk weet je wa ik bestel gewoon 3 maten ! voor 1 euro stuur je ze terug… PLEASSSUUUHHHH laat dr nou eentje gewoon passen !!

duim duim duim…

Groetjes,

Michèle

Hihi… ik was vroeger ook altijd het meisje met de hippiebroeken… Kocht ik altijd in van die vage winkeltjes en op festivals. Maar op een gegeven moment was ik er klaar mee. Vond het niet meer bij me passen. Maar ik vind het nog altijd leuk staan, zo’n klein puntje schoen onder je broekspijp uit…

Ik hoop voor je dat er in ieder geval eentje past!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

So, dat klinkt cool! Ik vind die broeken ook mooi, maar ik heb er niet echt het figuur voor. Ik ben klein en dan staan die broeken mij niet zo goed, dan waaier ik zeg maar opeens uit. Ik kies meestal gewoon voor een rechte pijp, al ben ik helemaal niet van de spijkerbroeken eigenlijk. Ik heb er gisteren eentje gepast en voelde me er toch niet helemaal goed in. Waarom? Geen idee. Ik ben een echt rokjes en jurkjes-vrouwtje! Laat je even weten hoe de broek staat?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Oeh, ik duim ook! Leuk. Als er eentje past, willen we wel een foto zien!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Precies, wij wachten op de foto! Ik duim mee!!!

haha ik ben er ook zo 1, anders moet je elke keer iets nieuws bestellen in de hoop dat dat WEL past, en zo heb je 4 maanden later nog geen nieuwe broek
top hoor en er zal er heus wle 1 passen succes!

hahaha nou ik zal een foto maken (want ja ik kan ze tegenwoordig op de site zetten he hahahhaa)

you go girl!