Ik zaterdag

weer een tongpiercing laat zetten.
kan ik weer het weekend ijsblokjes eten.

hahahaha
dan heb ik hem gelukkig weer.

auw liever jij als ik als ik het ff mag zeggen

Sluit me bij bianca aan (vanwege de tongpiercing leek deze me wel leuk).
Je zegt weer, dus je hebt er al een gehad?

Groetjes Mim

Pfff…nee laat maar.
Sluit me ook aan bij Bianca en Mim. Moet er niet aan denken…brrrr!!!
Ben best wel benieuwd waarom je het doet. Heb ik me altijd afgevraagd als ik mensen met zo’n ding zag eigenlijk.

Nou, succes in ieder geval!

Groetjes, mamma van Stephan

ik heb er een gehad een paar jaar, maar vlak na mijn operatie liet mijn partner (bijna ex) hem achter in mijn keel vallen en omdat ik een buikwond had kon ik niet omhoog komen en moest ik hem doorslikken.
de volgende dag was mijn gaatje al dicht.

de reden waarom ik het doe is gewoon omdat ik het mooi vind en voor mij zijn die dingen altijd te eng geweest.
je voelt je een ander mens als je een piercing en/of tattoo hebt en eerlijk gezegd is het ook wel een beetje verslavend hoor, hahaha

Huh???
Hoe kan jouw partner jouw piercing nou achter in je keel laten vallen dan??
Brrr…ik hield er al niet van, maar nu helemaal niet meer, haha!!

Het enige wat ik eigenlijk niet snap is dat je schrijft: “en voor mij zijn die dingen altijd te eng geweest”.
Vind je het nu opeens niet meer eng dan?
Sorry dat ik het niet begrijp hoor, is nogal laat

vroeger vond ik alle dingen die ik deed eng,nu is dat wat minder.
ken je het gevoel van dat wil ik nog eens doen, maar je doet het nooit.
dat gevoel heb ik toendertijd geprobeert weg te doen (om het maar even zo te zeggen), het geeft een kick je laten piercen en tattoeren.(tenminste bij mij wel)

En dat van mijn vorige piercing.
Ik lag op mijn rug en mijn ex wilde mijn piercing terug doen, doordat je speeksel in je mond hebt werd de piercing glad en toen gleed hij uit zijn handen, dus gelijk achterin mijn keel dus het enige wat kon was doorslikken.Helaas

oh gaaf joh!! ik heb er een in mijn navel gehad, maar door de zwangerschap moest hij eruit en heb hem er nooit meer in gedaan. heb ik wel spijt van hoor. ik zou er ook wel een in mijn tong willen maar durf eigenlijk niet zo goed. nou ik hoor het wel hoe het is gegaan. wanneer ga je?

maureen

stom zaterdag dus…

maureen

Eng hoor…
Maar soms vind ik het wel mooi staan
bij mensen. Krijg je er geen splaakgeblek
van.
Wat een giller dat hij hem per ongeluk in je keel heeft laten vallen. Tja, kan gebeuren.
Het is in ieder geval een leuk verhaal.
Heel veel succes zaterdag.

Liefs Kristel

zo wat viel het tegen zeg,!
de eerste keer (2,5 jaar geleden) viel wel mee, maar nu . brrrrrrrr
heel mijn lichaam verzette zich ertegen en dat was geen pretje.
als ik hem nu verlies of wat dan ook dan laat ik het nooit meer doen.

nu is het veel ijs eten en koud water drinken en over een paar dagen is het ergste voorbij, dus van mij mag het al snel volgende week worden.
hahahaa

Pfff…vervelend voor je dat het tegenviel zeg!
Mijn vader zei altijd: wie mooi wil zijn moet pijn lijden (oooh, flauwe opmerking van mij!).
Ik hoop écht voor je dat het snel wat minder pijn doet!!!

het gaat nu al beter hoor, hahaha
ik ben gisteren lekker om 2100 uur naar bed gegaan,
Ryan werd 's nachts weer wakker, ik ben er 3 keer uit geweest en daarna begon hij weer.
nou ik was zo moe dat ik hem gewoon heb laten huilen (oeps) maar hij is toch in slaap gevallen dus dat ga ik vannacht weer doen.

mijn tong is nog een beetje dik en ik heb een beetje spierpijn, maar goed dat gaat wel weer over.