Ik zaterdag eens aso ga

feesten ! we hebben een leuk feessie… (rond de 150 mensen) een dj, en all inclusief entree… dus ik ga maar met de fiets (inclusief kinderzitje hahahhaa)
kan ik me eens ff flink misdragen ! hahaha nee hoor zal wel mee vallen maar heb er wel zin in !

Pippy is geboren 17.07.2009

Ow heerlijk, ik heb ook weer eens zin om me lekker te “misdragen” en uit te leven!!! Veel plezier!!

Ha ha ha nee die tijd heb ik echt gehad of ik moet om 0.00 weer thuis kunnen zijn Maar veel plezier enne doe geen dingen die ik ook niet zou doen…

Groetjes,

Michèle

Party on girl!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

O, heerlijk! Wat zou ik dat ook weer graag eens doen…
Luka gaat dit weekend lekker logeren bij opa en oma zodat mijn man en ik heerlijk kunnen uitslapen ( voor ons ook een feest!) en daarna flink aan de klus kunnen gaan!
Maar geniet ervan meid, goed idee, die fiets…

quote:
kunnen uitslapen ( voor ons ook een feest!) en daarna flink aan de klus kunnen gaan! Maar geniet ervan meid, goed idee, die fiets...

Ha ha ha dat heb je 30 weken geleden toch al gedaan???

Groetjes,

Michèle

@Michele: hahahahahahaha! Ik was vergeten dat jullie dat hier klussen noemen! Maar we gaan dus de zolder opknappen, dat word Luka’s kamer.
Maar geweldige reactie, heb buikpijn van het lachen!

ha ha ha geen dank en ik had al zo’n vermoeden maar moest ff checken

Groetjes,

Michèle

Heel erg veel plezier vanavond! Ik zou zeggen, geniet ervan.
Ik ga er binnekort ook maar weer eens op uit denk ik…
ff uploaden! Heerlijk!

Ik ben bijna jaloers zeg! Zit ik hier als zwangere walrus uitgeteld op de bank op m’n 25e…
Veel plezier meid! Leef je uit voor twee ( dus een beetje voor mij…)!

En je morgen effe melden he en vertellen hoe groot je wallen (en kater?) zijn! Veel plezier meis en slim dat je gaat fietsen! PROOST!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hey lady’s …nou moet toegeven ben nog best fris en fruitig, mede namens het shotjes-verbod, want ja shotjes tequilla is mijn ding, maar dat hadden ze dus niet, dus 2.5 glas wijn achterover gekeilt… en toen joehoe…
heel gezellig, we hebben dr weer een goeie bende van gemaakt… 2 puntzakken friet met mayo, recht in iemand zijn neus … ja als je nog in de zin trapt…

‘joh die friet die stinkt moet je eens ruiken |?’ dan verdien je het hahahahaa!!!
jammer genoeg wel me jassie pleite, dus ik was blij dat ik na die wijn aan de cola was gegaan, zodat ik nog naar de kiet kon rijden het was min 10, of zo voelde het aan… dus we hadden de wagen meegenomen, ken altijd nog een taxi bestellen of lopen terug… maar ja de controlefreak in mij, wil altijd het liefst met eigen wagen naar huis,dus ik dacht na die 2 wijntjes… nu ist wel genoeg …
heb nie heel veel alcohol nodig om helemaal los te gaan… de DJ heb ik wel bijna afgeschoten, gozer ging gewoon 2Pac tekst onder balkanbeat draaien, JOWWWW DOE FF NORMAAL GAST… maar gelukkig heeft hij het goed gemaakt met 3 nummers bubblin’( da was zijn redding anders had hij ook een frietzakkie gekregen) …maar was superleuk iedereen was er , iedereen de kids gedumpt, dus was superrrrrr leuk !
op naar het volgende feest over drie maanden, kijk er nu alweer naar uit, hopelijk wat warmer zodat ik wel kan fietsen, neem ik me eigen fles tequilla wel mee hahahahaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Ha ha ha ik hoor het al mamma was even geen mamma

Groetjes,

Michèle

Fijn dat je zo genoten hebt van het feest.

Wel balen dat je jas weg was.

Groetjes,
Sandra

Klinkt als een superfeest! Lekker hoor, een keer ff geen mama van…
Dus weer aftellen naar het volgende feest, joh!
Dan zit ik dus al met m’n kleine uk in m’n armen, vreemd idee…
Maar geweldig dat je het leuk hebt gehad!