Ik zaterdag een probleempje heb, ivm het weer

zou denken dat als je kind in july jarig is, dat je het wel in de tuin kan vieren, nou dit jaar niet als ik het weerbericht hoor …
mooi zuur, want dan moet ik me halve woonkamer aan gaan passen, anders passen al die mensen dr echt niet in !
ga ff kijken voor een dikke partytent, maar dan moet de tempratuur ook wel een beetje omhoog, zou fijn zijn als nie iedereen zit te blauwbekken onder zo’n stuk zeil…
maar heb er een hard hoofd in, lijkt wel herfst … !!!
blehhh ik geef er niks om al die mensen , als ze maar in me tuin blijven, binnen in me woonkamer vind ik weer wa anders…

Pippy is geboren 17.07.2009

misshcien hebben mensen in jouw omgeving ook terrasverwarmers, van die mobiele dingen, zijn ook niet eens zo heel duur, en dan blijft het lekker warm in de tent!! Wij hebben er twee in de familie rond zwerven (zijn niet van ons, maar van zwagers) en als je dan in een dergelijke situatie zit, dan zijn die dodners makkelijk!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Pff nou, dat is balen zeg… Misschien kun je overwegen om een tent (en evt verwarmer) te huren? Of te lenen?

ja het is tussen de 11 of 21 graden, zul je zien als ik veel moeite doe van die branders te regelen, dat het 21 graden is en geen regen…

dus ik wacht het wel ff af hoor…

Da’s inderdaad helemaal niets. Als ik nou toezeg dat ik m’n duimen blauw zal duimen voor droog weer, is dat iets?

Groetjes,
M

goeie deal, doe ik vanavond nog een ANTI regendansje …
moet lukken dan hahahaq

Whahaha, dan moet het geheid lukken! Op naar tropische temperaturen!

duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim

Groetjes,
M

Met veel mensen in een partytent wordt al snel warm hoor.
Dus die branders heb je niet echt nodig.

Als die partytent de wind maar buiten houdt,
en eventuele regen, dan komt het helemaal goed.

M.

ja nu zit ik net het weer te chekken op het net… en nu is de temp alweer verhoogd, de maximale temp van 21 naar 24 graden, en de regen naar de avond…
die weermannen weten ook nie wat ze willen…

Hier een jarige papa vandaag en wij wilden bbq-en. Nou, dat is nu een gourmetje geworden, want de speklapjes zouden zo van de grill waaien en zeiknat stokbrood is ook niet echt top! Het is inderdaad herfst, ik wilde net de verwarming aan gaan doen, ik heb het koud! Mijn zus geeft zondag een high tea en dan kunnen we ook niet buiten zitten. Volgens de berichten (RTL vandaag) regent het het hele weekend en wordt het fris met 17 graden! Sorry meis, maar welk weerbericht heb jij gezien? Ik hoop dat die weerman van jou het goed heeft!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja maar da’s bij jullie hahahaha, ik zoek altijd gewoon op me woonplaats, en da ken nog weleens verschillen want de buien zwieren altijd rondom den bosch

JE wordt wel een beetje verdrietig van dit weer, het regent hier nu al sinds gisteren aan een stuk door (ook vanacht)
Vandaag zou het wat beter worden, geen regen maar zon.
Ik hoop het , hier word je echt triest van!
ook voor degene die nu vakantie hebben, lijkt wel herfst

Hopelijk wordt het snel beter…

Oh Mriek is echt dr best aan het doen met duimen!!

SugarS, tziet er goed uit nu toch? (woon 40 km van DenBosch dus ga ervanuit dat het bij jou hetzelfde is als hier, zon, 24 graden en vooral GEEN regen!)

ja ik hing net ff over de schutting…en mijn buurman alla wandelende nieuwskrant, die zegt ook dat het morgen 24 graden word, en lekker zonnetje alleen tegen de avond misschien een spatje… nou meestal heeft de buurman altijd gelijk, dus ik ga er maar gewoon vanuit hahaha!

Ja, morgen wordt het nog redelijk goed weer, pas eind van de middag regen!

Ik kijk me ook scheel op die weer sites omdat Senne dinsdag jarig is!
Vorig jaar was het echt zinderend heet en nu…

Wij vieren het nu pas later dus hopen dat het dan beter is…

Maar een hele leuke verjaardag morgen!
Wat geef je aan Pippy?

Groetjes van Sascha en Senne

Hier duimen wij ook mee voor jullie hoor! Heb de zon al besteld dus komt helemaal goed!
In elk geval wens ik jullie een keileuk feestje toe

Liefs

Gefeliciteerd met de verjaardag van Pippy!

Ik hoop dat je het droog houdt al vrees ik dat dat niet helemaal gaat lukken…
Maar toch zal het wel een hele drukke maar gezellige dag worden!

Groetjes van Sascha en Senne

Gewijzigd door - Sascha en Senne op 16 Jul 2011 09:19:19

Volgens mij is ze morgen pas jarig aan de tekst te zien…

Ik hoop dat het weer een beetje meezit vandaag.

Groetjes Natasja

ja ze is vandaag echt jarig, gisteren was haar party, nou en het ging allemaal redelijk okay !
het was tot een uur of 16.30 droog, en toen zijn we gewoon als een stelletje hippy’s onder de partytent gekropen, (foto’s zie hyves)
pip had een speelhuisje gehad, en die heeft er tot 18.30 uur ingezeten, dus da’s ook heel handig met regen hahaha

Gefeliciteerd met Pippy!!
Fijn dat het gisteren mee is gevallen met het weer…
Groetjes Nancy