Ik zat met tanja weer in het ziekenhuis

ja hoor het was weer zo ver .tanja had gisteren buiten gespeelt met springtouw en is ze gevallen .maar niet tegen ons zeggen hoor dat is zo stom .toen gisteren avond gaat ze te bed en begint te piepen over de voet.maar ik zag niks .maar van morgen was het drama .dus ik naar de huisarts en die me weer door verwezen naar de radiologie .maar ik moest me werk afbellen en vervoer regelen .mar gelukkig me buurvrouw wilde mee .anders had me man naar huis gekomen .maar wat een geregel zeg .maar goed het is dus gekneust en moet straks met der naar de fiso om te laten tapen .dus ben benieuwd .en vanmiddag nog werken ppppffff en loop al flink te snotte maar verder gaat het goed hier

groetjes marielle mama van tanja

Ach die arme kleine meid. Wel stoer dat ze er gewoon niks van gezegd heeft, maar niet handig. Stel dat ze zoiets verwaarloost, dan kan dat vervelende gevolgen hebben.

Alle sterkte en beterschap!

Groetekes, Sje

wat een harde tante zeg,maar hopelijk is het snel genezen haar voetje

beterschap tanja

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Heeeeee war naar meisie toch

Hopelijk valt het mee want kneuzen kan goed zeer doen

Dikke knuffel van ons

Tries

he ik dacht toch dat ik hier al op gereageerd had, blijkbaar niet, Is tanja niet een jongen ofzo? hahah geintje, arm kind! doe haar een dikke knuffel van me!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

quote:
Hopelijk valt het mee want kneuzen kan goed zeer doen

Ik heb weleens gehoord dat je wat pijn betreft beter iets kan breken dan kneuzen.

Groetekes, Sje

klopt je kan beter breken dan kneuzen allebij gehad kneuzen duurt langer

tries

Ach arme Tanja
Hoop dat het snel minder pijn doet
Dikke knuffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hihihih kim wij zeide ook vaak tegen haar je had een jongen moeten zijn hihih geintje maar nu ze in getape is heeft ze minder pijn .en als het aan haar legt rent ze van hier naar daar .maare thuis blijven doet ze niet hoor .ben toch niet ziek zegt ze dan .echt harde tante .

groetjes marielle mama van tanja