Ik ben vandaag helemaal uit mijn stekker gegaan helaas… kon me niet meer beheersen… Lisa is al 2 weken tussen 5 en 6 uur wakker, terwijl ze dan nog hartstikke moe is. Ze gaat 's middags pas om 1 uur weer naar bed, dus dat is een lange ruk… en al die tijd jengelt en zeurt ze!!! Ik word er gek van! Ik kan het negeren, ik kan het overstemmen, ik kan boos worden… het helpt niet!!! Ze kan wel honderd keer achter mekaar “die die die die die die…!!” roepen, totdat ze haar zin krijgt! En dan is er ook nog Nikki, die zich de hele dag met Lisa “bemoeit”… “wil je een koekje? Wil je naar buiten? Wil je die doos om mee te spelen?”, terwijl ze dit niet aan mij gevraagd heeft en als het dus niet mag, is het weer brullen voor Lisa… zucht … Vandaag brak ik dus even, ik heb huilend… nee… jankend op de bank gezeten met 2 kinderen die me heel raar aankeken… ik heb alle tranen eruit gegooid en iig aan Nikki gevraagd of ze iets meer rekening kan houden met d’r moeder… vanmiddag ging het gelukkig al iets beter… Ik ben superblij dat mijn man werk heeft, maar af en toe zou ik toch stiekem wel weer willen dat ie wat vaker thuis zou zijn…
Zo… dat moest er even uit!!