Ik zat er ff doorheen

Ik ben vandaag helemaal uit mijn stekker gegaan helaas… kon me niet meer beheersen… Lisa is al 2 weken tussen 5 en 6 uur wakker, terwijl ze dan nog hartstikke moe is. Ze gaat 's middags pas om 1 uur weer naar bed, dus dat is een lange ruk… en al die tijd jengelt en zeurt ze!!! Ik word er gek van! Ik kan het negeren, ik kan het overstemmen, ik kan boos worden… het helpt niet!!! Ze kan wel honderd keer achter mekaar “die die die die die die…!!” roepen, totdat ze haar zin krijgt! En dan is er ook nog Nikki, die zich de hele dag met Lisa “bemoeit”… “wil je een koekje? Wil je naar buiten? Wil je die doos om mee te spelen?”, terwijl ze dit niet aan mij gevraagd heeft en als het dus niet mag, is het weer brullen voor Lisa… zucht … Vandaag brak ik dus even, ik heb huilend… nee… jankend op de bank gezeten met 2 kinderen die me heel raar aankeken… ik heb alle tranen eruit gegooid en iig aan Nikki gevraagd of ze iets meer rekening kan houden met d’r moeder… vanmiddag ging het gelukkig al iets beter… Ik ben superblij dat mijn man werk heeft, maar af en toe zou ik toch stiekem wel weer willen dat ie wat vaker thuis zou zijn…

Zo… dat moest er even uit!!

He meid, wat vervelend! Ik kan me heel goed voorstellen dat je onderhand op bent. Zeker als Lisa zo vroeg wakker is, dat zorgt er ook voor dat jij minder slaap krijgt. En minder slaap betekent vaak (bij mij tenminste) een korter lontje. Als Lisa dan zeurt en Nikki zich ook nog overal als een soort moeder mee bemoeit…tja, dan breek je even. Kan ons allemaal overkomen! Goed dat je even lekker gehuild hebt, dat lucht op! Gaat het nu weer een beetje?

Groetjes Rainbow, trotse mama

He gat meid moet zeggen mij moeder werd ook regelmatig link op ons hoor, ik had een stiefzusje die 9 maanden jonger was dan mij en ons broertje is dus 8 jaar jonger dan zij en 9 jaar jonger dan ik en het arme schaap had dus 3 moeders en mijn moeder werd er soms helemaal gek van. Maar zit Lisa in een sprong dat ze zo vroeg komt??? Kun je haar niet anders een keer uit logeren doen, dat brak hier nog wel eens het ritme en daarna sliep ze weer langer en je kan zelf even tanken.

Groetjes,

Michèle

nou meid zo´n soort dag had ik ook en wilde ook een topic openen
van waar doe ik het nou voor waarom wilde ik nou zo graag moeder zijn anyway
nu gaat het weer beter papa is weer thuis en heeft het even overgenomen want ik zat er ook even door heen.
ble dag was het

hoop dat het morgen weer een leuke dag word voor ons

before you judge me, try hard to love me

Naar joh. Helemaal niet erg dat je even gehuild hebt waar je kinderen bij waren. Jij bent het kwijt en je bent ook maar mens. Misschien voelt het allemaal nog even zwaarder doordat je gestopt bent met de anti-depressiva? Poe, dat vroege wakker zijn van Lisa is ook heftig zeg, ik was na 2 weken onrustig slapen van Erik ook labiel en kapot. Gelukkig werd dat ineens weer beter, hopelijk bij Lisa ook. Kan ze niet eens uit logeren binnenkort? Kan je even bijslapen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Bedankt voor de lieve reacties allemaal… ik denk idd dat ik even een kleine terugval heb omdat ik gestopt ben met de anti-depressiva, dat is meestal na een maand of 3 en ik denk dat ik daar nu wel aan zit. Verder werkt het weer natuurlijk ook niet mee, het is ineens zo somber en grauw… Vandaag werd ze pas (hihi) om half 7 wakker, nog steeds vroeg, maar het scheelt alweer een half uurtje. Ik vind het ook zo vervelend voor Lisa zelf, omdat ze gewoon nog heel moe is maar echt niet meer gaat slapen! Ik denk idd dat ik deze week maar eens een beroep ga doen op mijn moeder, want Chris werkt meestal late diensten en die kan er dus ook niet vroeg uit. Als Lisa om 6 uur al komt, ligt hij er net in! Ik heb nu ook tegen Nikki gezegd dat ik haar niet meer achter d’r vodden aan ga zitten 's ochtends met aankleden, eten, haren kammen, tanden poetsen… ze is bijna 8 en moet het zelf maar eens leren om de klok in de gaten te houden! Ik riep maar steeds, Doorgaan, dooreten, je komt te laat!! Nou, dan komt ze maar te laat! Eigen schuld dikke bult!

Maar goed, verder ging met Lisa alles goed vandaag, niet 1 keer hoeven “schelden” op d’r

nou meis , ik ben supertrots op jouw… 2 kids die je lekker ff tot waanzin drijven, ik zou ook helemaal lijp worden hoor, ik zie je al zitten en dan 2 van die snotneuzen die je raar aankijken… nou ik denk dat ze dat best ff mogen zien hoor ! mischien zijn ze wel een beetje geschrokken en snappen ze dat mama ook geen superwoman is !
het is super knap dat je zo goed voor die 2 zorgt en gestopt bent met die antidepressive, da is zonder kids al heel wat !!

Ha ha ha dat deed mijn moeder op een gegeven moment ook niet meer en mooi dat ik na twee keer te laat komen het niet meer deed. Tot mijn laatste schooljaar MBO maar ja toen woonde ik ook niet meer thuis en had ik andere hobbies waardoor ik standaad 1 tot 2 uur school miste in de ochtend

Maar half zeven scheeld inderdaad, Morgan kom nu ook al 3 ochtende vroeg, maar die dommeld en dan weer wakker en ik vertik het zo vroeg eruit te gaan voor haar dus na een 1.5 uur dan hoor ik haar echt roepen mamma uit. Maar dan is het 8 uur en dan is het oke. Door de weeks moet ze er om 7.00 uit.

Groetjes,

Michèle

Ik heb trouwens net even in het sprongetjes-topic gekeken en ja hoor, ze zit gewoon vet in een sprong (die van 17 maanden)!! Gelukkig, ook dit gaat weer over!!

ach meid, kan me voorstellen dat je er even doorheen zit/zat zeg. wel prettig om te weten dat het een sprong is, dan weet je in ieder geval dat die binnenkort weer voorbij is. ik kon me er dan altijd een stuk makkelijker bij neerleggen, waardoor Lindsey ook weer wat rustiger werd.

wat betreft het vroeg wakker worden, dat kan ik me helemaal goed voorstellen aangezien ik dat dus de hele zomer gehad heb. mevrouw vond het nodig om met het opkomen van de zon ook wakker te worden. nu slaapt ze gelukkig weer langer, ook tot een uur of half 7 / 7 uur. en dat scheelt een hoop.
En dan heb ik er maar eentje lopen, kan me goed voorstellen dat het met twee van die meiden nog pittiger is.
voor wanneer het nodig is: veel succes in ieder geval.
enne gewoon even spuien idd hoor hier, werkt meestal ook wel wat.

liefs,
Rinske

Ach, ging het gisteren zo goed (ze werd pas om half7 wakker!! Joepieeee!!), het was helaas maar van korte duur… Vanochtend kwam ze extra vroeg, namelijk om half 6 al pffffff… Mama’s wallen hangen op half elf, struikel er nog net niet over!! Maar buiten het vroege wakker worden om gaat het weer redelijk in huize Donkers… gelukkig maar! Scheelt ook als de oudste naar school moet… dan heb ik iig een vaste dagindeling en kan ik Lisa regelmatig in de wagen meenemen… tijdverdrijf voor de winst hihi!

Kan me heel goed voorstellen dat je er even doorheen zat.

Heel veel sterkte en ik hoop dat Lisa snel uit haar sprong is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers