Ik zal me even voorstellen

hoi mijn naam is Janet(netje) en ik ben getrouwd met John.we hebben twee jongens Koen 12-09-00 en Luuk 14-01-03.

Welkom Janet John en kinderen, wij zijn Sam en Ida. Samen hebben wij een heerlijke boef van een dochter Shakira (24-12-02).
Ze is trouwens niet vernoemd naar de zangeres!!
We hopen dat je met net zoveel plezier als vele anderen hier vaak langskomt!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Hoi Janet,

Welkom hier, gezellig dat je je aangemeld hebt als lid!
Ik ben Bianca (1 van de 3 hier!) ik ben net 29 en ik woon samen met mijn vriend.
We hebben samen een zoontje van 2,5 jaar (Stephan 23 juni 2001) waar we uiteraard super trots op zijn!
Een lekker ondeugend en vooral vrolijk boefje!
Ik hoop dat je het hier net zo gezellig gaat vinden als ik (het is verslavend hoor! )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Hoi Janet, heet jij toevallig ook rothman? want dan is het grappig en ben je mijn oude buurmeisje uit groot driene

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hallo Janet,
Welkom op dit verslavende forum.
Ik ben Kristel(16-03-1975) getrouwd (10-05-2002) met Frans (29-06-1967) en de trotse moeder van Sanne (13-05-2003)
Nog heel veel plezier en hoop snel nog iets van je te lezen.

Liefs Kristel

Hoi Janet,

ik ben Jolanda (29 jaar), getrouwd met Dennis en we hebben een dochter genaamd Lisa (25-08-2002).
Welkom hier, ik hoop dat je hier net zo veel plezier hebt als ik.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

welkom hier

ben bianca getrouwd met hans trotse ouders van kevin*(een engeltje) en dylan 23-12-1996 en kaitlyn 17-12-2000

hoi netje ik ben maureen(maup) 30 jaar getrouwd en twee zoontjes. fabiano van bijna twee en alessandro van 6 maanden. ik hoop dat je veel plezier hebt hier

hoi janet en john en de kids
welkom op het gezellige forum pas op is verslavent ben trouwens marielle 35j getrouwd met martin 42j en samen hebben we een lieve dochter tanja van 10-10-01 ik hoop dat jullie het hier naar je zin zult hebben

groetjes marielle trotse mama van tanja

Hoi, ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Ben bijna 33 en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoontje van bijna 3, Lucas.

Groetjes Mim

Hoi ik ben Natasja (26 jaar) en ik heb 1 kindje van 15-6-2003. Zijn naam is Ryan en het is een ontzettende deugniet.
Heel veel plezier op dit forum

Hai ik ben Danielle, 35 jr en mama van een prachtige dochter Jill die gisteren precies 10 weken was (08-12-03), ik ben alleenstaand en heb bewust voor een kindje gekozen.

Groetjes Danielle