..ik word lastig gevallen!

Al sinds woensdag belt er iemand en als ik dan opneem dan wordt er snel opgehangen!! Diegene heeft de nummerherkenning uitgezet dus ik kan diegene niet terug bellen.

Woensdag en gisteren belde diegene telkens rond dezelfde tijd. En vanmorgen is er weer gebeld, maar vnmiddag nog niet gelukkig.

Ik word er een beetje gek van. Mijn telefoonprovider gaat uitzoeken van welk telefoonnummer het komt en bellen deze persoon dan dat het afgelopen moet zijn.

Gisteren nam Denn mijn telefoon op maar dat hielp ook niet want vanmorgen werd er dus weer gebeld. Hopelijk is het snel afgelopen, anders neem ik een ander nummer!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Oooow, IRRITANT is dat!
Ik heb het ook ooit eens gehad.
Maar is het op je mobiele foon of jullie huistelefoon?

Groetjes, mamma van Stephan

Op mijn mobiele telefoon!!
Zo irritant dat je niet weet wie het is.

dan is het zekker een bekende .want je geeft namelijk niet iedereen je mobiele nummer toch.ik hoop dat het gauw over is

groetjes marielle mama van tanja

nou, hoop dat het vlot over is, dat is irritant! sjonge!

lekkere types heb je, denken dat dat leuk is, maar dat is het dus niet!

mo

Mijn telefoonnummer staat ook in het telefoonboek, dat heeft BEN (toen nog BEN en nu T-mobile) gedaan toen ik de telefoon kocht. Ik was het daar niet mee eens, maar het was toen niet meer terug te draaien.

Vanmiddag ben ik trouwens niet meer gebeld. En vanavond wel dus ik dacht; ik zeg een hele tijd niets en dan roep ik ineens heel hard BOE!!!
Maar na 2 tellen stil te zijn geweest zei iemand ineens; hallo, mevrouw de Jong? Was het iemand van 1 of andere energieleverancier!!

Dus vanavond niet meer gebeld door 1 of andere rare gek.

lol

Maar in ieder geval fijn dat je tot nu toe dan niet meer gebeld bent!
Ik duim voor je dat het zo blijft!

Groetjes, mamma van Stephan

ja dat is dan weer link! voor je het weet scheld je bv je beste vriendin uit, die toevallig haar nummermelder uit had gezet
hopelijk is ut over.
weet niet hoe erg je je mobiel nodig hebt? anders zet je um toch een paar dagen uit als dat kan?

mo

Ja daar heb ik ook al aangedacht, maar dan om de radio heel hard aan te zetten.

Ik kan inderdaad ook mijn telefoon een paar dagen uitzetten, maar ik ben nogal sms verslaafd met mijn mannetje. En aangezien hij de komende 5 dagen moet werken laat ik 'm maar aanstaan.

Erg irritant hoor, zijn lekkere kosten om steeds iemand voor niks naar mobiel te bellen. Ik zou het fluitje toepassen ( hahaha vind ik wel een goeie ) Hopelijk is het dan zo gedaan met de pret.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jezus wat vervelend zeg. Hopelijk is het nu afgelopen.
Tja om nu een nieuw nummer te regelen is ook al wat.
Sterkte ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik heb dat ook weleens gehad, maar dat bleek om een fax te gaan die via de computer werkte. Er werd dan steeds op vaste tijdstippen automatisch naar mijn nummer gebeld door de computer om een fax te versturen. Maar dat lijkt me op een mobielnummer niet echt mogelijk. Wordt er helemaal niets gezegd dan?

Miriam, moeder van Max

Hoop dat het nu afgelopen is voor je
Om gek van te worden
Volgens mij als het lang blijft duren kan je er zelfs aangiften van doen bij de politie

Groetjes van Heleen mama van Robin

Volgens mij is het nu afgelopen want ik ben niet meer gebeld.
Er werd niets gezegd en als ik dan iets zei werd er gelijk opgehangen.

Duimen dat het nu echt over is.