Ik word gek van mijn collega

Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe collega omdat wij het werk hier niet meer met z’n 2en aankonden (wij doen heel veel), ik word echt gek van het mens. Ze probeert me de hele dag te bekeren, praat minimaal 30 minuten per uur over God, nu moet iedereen zelf weten of hij/zij geloof etc, maar ik heb d’r weinig zin in. Ik geloof wel dat er iets is, maar ben er nog niet helemaal over uit, maar ik vind echt dat het door mijn strot geduwd word, ik heb het al 15 duizend keer gezegd dat ik er geen behoefte aan heb. Ik vind het nu een soort van gezeik worden, weet niet helemaal hoe ik daarmee moet omgaan, iemand hier die geloofd en weet hoe ik het haar het beste duidelijk kan maken! Eerdaags ontplof ik en dan ga ik iets zeggen waar ik spijt van krijg en dat wil ik niet!

Je hebt haar al duidelijk gezegd wat je ervan vindt, toch? Misschien kan jullie leidinggevende bemiddelen? Of een andere collega?

Groetjes,
M

helaas heb ik het al meerdere malen gezegd, en heb ook bij mijn baas geklaagd, maar die is zelf ook heel gelovig, dus die vind het geen probleem, de meeste mensen hier zijn kerkelijk, dus ik ben bang dat ik helaas niet echt geholpen ga worden.

als ze weer begint, bij de eerste zin meteen weer afkappen… dat je het daar niet over wil hebben, klaar!

en gaat ze het dan nog nie inzien, dan moet ze maar op de ontploffing wachten !
mijn collega hierow word ik ook dol van… ik zat vroeger op een kamer met een jongen, die ook voor 8 uur niet te pruimen was (lekker samen brommen in de morgen) …maar hier kom ik binnen en dan vind ze het nodig hele verhalen te vertellen, en we hebben ook bar weinig gemeen,dus als het nu nog intressante verhalen waren…

heb haar al gezegt, dat je tegen mij gewoon beter ff een half uur nie ken praten in de morgen, want dan ben ik gewoon mega chaggy vanmorgen begon ze weer over haar honden…pfhhhh

dus ik zeg WAF WAF…lieverd wacht ff tot 8 uur…
nou die was gelukkig wel aangekomen !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahah sugars, ik heb al een officiele waarschuwing gehad in Mei! hihihih nee denk dat ik nog maar wat duidelijker ga zijn.

Dat is dan inderdaad geen oplossing. Tja, dan moet ze maar niet zo’n bord voor d’r kop hebben en zou ik het niet gek vinden als je een keer ploft. Ik ben benieuwd wanneer…

Groetjes,
M

Hahahah dan zet ik het vast en zeker hier neer,

Graag!

Groetjes,
M

Misschien moet je haar eens vragen waarom ze er steeds weer over begint terwijl jij al hebt aangegeven dit niet zo prettig te vinden?

Liefs