Ik belde net mijn moeder over het ‘rapportgesprek’ van morgan en ze stond eigenlijk op het punt om mij te bellen. Ze is vanavond gebeld door de vader van mijn broertje.
Hij is weer eens met zijn medicijnen gestopt want hij werd er zo duf van. Ja logisch het zijn anti-psygotica, daar ga je niet van fluiten. Hij is ook al een maand niet meer naar school gegaan dus dat wordt hem ook niet meer denk ik.
Ik wordt er zo moe van. Waarom elke keer als het goed gaat zeg maar stopt ie weer met zijn medicijnen. Hij had het beloofd. Ja ik weet het de belofte van een schizofreen is waardeloos want niet allemaal maar veel stoppen toch met de medicatie als het goed gaat want dan denken ze dat ze de wereld weer aan kunnen. Ik heb het al een paar keer meegemaakt.
Ik wil hem niet laten vallen, maar ik heb er ook geen zin in om elke keer te rennen en te vliegen als hij weer eens het beter denkt te weten. Oke mijn moeder zal zoveel mogelijk doen, maar als ie weer in paniek belt of op de stoep staat laat je hem ook niet staan. En dan lappen ze hem weer op en dan na een half jaar begint het hele liedje weer opnieuw. Echt wat dat betrefd kan iemand beter verslaafd zijn, daar kun je tenminste nog vanaf komen.
Groetjes,
Michèle