Ik word echt niet goed hoor

Peet moet morgen met spoed terug naar de neuroloog, wat blijf waarschijnlijk we weten het eigelijk wel zeker is dat ook de andere hernia last geeft, de arts zei de laaste keer dat die geen probleem was maar wel dus hij heeft weer erg veel pijn en uitstraling…

hij is vanmiddag naar de fysio geweest en hij zei ik vind het vervelend te zeggen maar het is (L4 dus de andere aan L5 is hij geholpen) dus de fisio zei we kijken het ff aan en kom donderdag maar peet kwam met dit verhaal thuis ik gelijk helemaal niet wachten en aankijken gelijk bellen dus de neuroloog zei gelijk kom maar gelijk morgen langs dus pfff het lijkt er op dat alles voor niks is geweest en dat ie dus weer moet godver… ik zei nog ze moeten ze allebij doen nee tuurlijk niet grrrrrrrr nou kan het zijn baan kosten want hij heeft nu een weer en halfjaar contract gekregen tot april want zijn jaar contract liep dus in okt af dus hadden ze gezegt we maken er wel een half jaar weer van en daarna een vast contract van maar hopen dat deze angst voor niks is dat ze ook snappen dat hij er niks aan kan doen…

Tries die echt aan het einde van haar latijn is…

Oh tries, meis, wat vreselijk om te lezen dit. He wat naar allemaal!!! Had zo gehoopt dat het vanaf nu wel mee zou zitten

Heel heel veel sterkte, liefs en ik heb een schouder om op uit te huilen voor je hoor

Dikke kus, Els

moet je eerlijk zeggen doe p het moment niet anders, potverdrie net een kindje gekeren allebij we hebben er nog maar zo weinig echt van kunnen genieten peet mag niks en ik ben op en te druk met andere dingen maak wel tijd maar toch er lijkt wel of er een vloek op ons rust de laaste jaren geen rust gehad grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tries

Och wijffie toch, verdorie nog eens aan toe, ik kreeg gisteren dat gevoel al maar het mag ook niet effe goedgaan bij jullie he…
meer als een dikke virtuele knuffel kan ik je niet geven

Kussies

Hoi Tries,

Ik ken je nog helemaal niet zo goed als die anderen, maar ik wil jullie toch heel veel sterkte toewensen !!

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan).

Geeft niks hoor bianca allereerst welkom hier heb je mannetje al gezien heerlijk ventje… Triesje heeft het nu gewoon ff gehad maar de andere weten ook hoe snel triesje daar toch wel weer over heen stapt niet om me zelf op te hemelen maar zo ben ik gewoon GEWOON DOOR GAAN!!! hihi…

Tries

Gatverdarrie, wat vervelend.
Heel veel sterkte!

Groetjes Miriam

he, wat verschrikkelijk vervelend.
Hoop dat alles snel goed komt en jullie lekker kunnen genieten van jullie gezinnetje.

Marty