Ik word drie x tante!

Zo leuk!!!
Ik word drie keer tante!!!
Mijn schoonzusje is zwanger en mijn broer en mijn andere scoonzusje, krijgen een tweeling!!! Eerst wisten ze iedereen wijs te maken dat ze geen kids wilden, maar nu krijgen ze er dus twee!!!
Mijn moeder is helemaal uit haar doen, vorig jaar dacht ze nog GEEN oma te worden, en nu binnen anderhalf jaar, 3 keer!!! hahaha, ben er hyper van

Liefs Wendy

Gewijzigd door - multimutsje op 06 Mar 2007 15:23:08

oh wat leuk zeg een tweeling (moet er niet aan denken)
nou dan kan je moeder haar lol op zeg hihi
word druk met oppassen
wel leuk voor jou zitten hun lekker in de gebroken nachten (x2)
ben jij overal vanaf is leuk !!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

gefeliciteerd,met de hele baby boom in de familie
je moeder zal wel uit haar dak gaan he dan.

anouk nelissen

gefeliciteerd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gefeliciteerd met je aanstaande tanteschap!!! Geniet ervan!

(Lukt niet hè, met die duidelijke titels? En jij stond nog wel vooraan toen ik dat topic startte! )

Groetekes, Sje

oeps, was iets te enthousiast
Sorry Sje!!!

Liefs Wendy

Geeft niet hoor! Ik snap je enthousiasme hartstikke goed! Hihi!

Goed aangepast die titel!!! Toppertje ben je!

Groetekes, Sje

Wat leuk zeg!
Gefeliciteerd.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Hallo allemaal! Ik ben een poosje niet op de site geweest, eigenlijk gewoon heel druk met van alles en nog wat, vooral met de kids, dus tijd om achter de pc te zitten heb ik niet veel. Gefeliciteerd met je toekomstig tante worden multimutsje!!! Ik heb ook een tweeling, ze zijn nu bijna 2 en een half jaar en echt zo erg is het niet als het soms beweerd wordt qua drukte! Voor ons waren het ook de eerste en ook waarschijnlijk de laatste… maar het is dubbel zo druk maar je krijgt ook dubbel zoveel liefde terug, het is heel bijzonder vind ik. Zelf ben ik ook van een tweeling dus ik weet tenminste al hoe het voelt en nu kan ik zien hoe het onze jochies vergaat. Volgens mij als je bijvoorbeeld een baby hebt en een peuter is dat ook druk, misschien wel drukker dan 2 van dezelfde leeftijd, ligt helemaal aan de kids en hoe je er zelf mee omgaat. Nou, ik dacht laat ik weer wat van mij horen. groetjes danielle

Leuk zeg, ik weet helemaal hoe dat is. Een dik jaar geleden was mijn moeder nog geen oma, maar nu is ze het al 3 keer en mijn schoonzus staat ook op knappen, dus waarschijnlijk binnen een week wordt het de 4e.

Groetjes Wiets