Ik wilde even laten weten dat ik

…ik nog leef hoor
het is erg druk in huize romano! dat zullen jullie wel begrijpen.

heb zeer weinig tijd om achter de pc te zitten, maargoed die tijd komt waarschijnlijk wel weer.

alles gaat voorspoedig hier. fabiano is erg in zijn peuter pubertijd…
alessandro is de clown in huis (wat een glutenvrij dieet al niet lan doen)
hij komt goed aan in gewicht.
vrijdag gaan we voor controle naar het ziekenhuis.

en met de kleine gennaro gaat het ook goed.
die weegt met zijn vijf weekjes al vijf kilo. dus over genoeg borstvoeding hoef ik me geen zorgen te maken
buiten die geijkte darmkrampjes om gaat het heel goed en is het een tevrede kereltje.

en met mamma maup… ach tja… een paar wallen onder mijn ogen en soms geen tijd om mijn haar te doen, mar ach als dat het ergste is?
nee hoor het gaat goed en over de vermoeid heid praten we maar niet want dat wisten we van te voren ja toch?

alles verder goed met jullie?

knuffel van mij!!!

mama van fabiano: bijna 3, alessandro: 17 maanden, en genarro: 2 jan 2005

Gelukkig daar ben je weer een keer.
Zo die kleinste man van jullie weegt al 5 kilo met 5 weken. Ik ben net met Cas (9,5 weken) naar het CB geweest en hij weegt ook 5 kilo.
Ben blij dat het verder goed gaat met jullie.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi Maureen!

Leuk om weer eens wat van je te horen!
Zal idd errug druk zijn
Fijn dat alles nu zo goed gaat met Alessandro en natuurlijk met de andere kids!

Groetjes, mamma van Stephan

Hee! goed zeg, de clown in huis, dat is wel effe wat anders als een aantal weken geleden!
fijn zeg, en zo’n dieet, hoe vervelend ook, het wend, zeker als jullie, en hij zelf straks ook weten waar het voor is, wat een verschil het maakt.

en met de rest gaat het dus ook goed, en ja: as die kleine zo groeit, logisch dat daar bij jou de wallen van verschijnen

groet
mo

hoi maureen leuk dat je nog even kwam kijken ,gelukkig dat alles goed gaat met de boy s .helemaal toppie he dat allexandero de clown in huis is ,wie had dat gedacht .en de kleine boy groeit ook lekker ,nou al je de nacht niet meer hoeft te voeden ,gaat het met jou ook een stuk beter, he succes meid knuffels

groetjes marielle mama van tanja

heeee gezellig dat je wat laat horen,ja is druk met 3 kinderen,maar ben blij dat het lekker gaat bij jullie en ook met de cliwn haha

Kaitlyn.beebiesite.nl

Heerlijk dat het goed gaat en wat knus zo`n pipo in huis. Kan me voorstellen dat je het druk hebt, dus doe hier en daar maar lekker rustig aan als het kan.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003