Ik wilde chatten en in een schoolklas belandde?

Pfff…
Ik dacht: weet je wat, laat ik eens kijken of er toevallig (heel erg per ongeluk haha!) iemand van ons op de chat is.
Beland ik tussen wel 11 anderen met allemaal idiote namen (geilmeissie etc.) !!
Blijkt het om een aantal kids van een jaar of 12 te gaan.
Komen uit klas 1B enzo.

Nou lekker!

Die gebruiken deze chat dus om gezellig met elkaar DOM te ouwehoeren.

Jammer.

Zullen wij (de ECHTE ikkeben-ners) weer eens een datum en tijd afspreken voor de chat?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 03 Feb 2004 20:19:38

ja ben effe gaan kijken, het is inderdaad 12-13-14 jaar en erg actief

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Hoi Petra,

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik écht op tijd een cursus “puber-taal” moet gaan volgen hoor (voordat Stephan zover is) want eh…dit taalgebruik was 9 van de 10 keer écht niet te begrijpen hoor, haha!
Ik voelde me eerlijk gezegd echt een ouwe muts (van 29 ) Hahahahahaha!
Volgens mij ging het trouwens ook wel over seks hoor.
Vond er in ieder geval totaal niks aan

We moeten maar weer eens afspreken dat iedereen die het leuk vind om te chatten eens wat vaker inlogd op de chat!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

ja dacht kijk ookff idd wat een pubertjes hiihihihh

Het is nou 22.05 en Armanda is ook op de chat.
Maar ze zegt nix trug
Hee Armanda, heb je zo’n hekel aan me

Groetjes Mim

Hoi Petra (en de rest)!

Toevallig had ik ook al bij dat nieuwe lid gekeken, haha!
Zal wel geintje zijn, hoor je (hopelijk) nooit meer wat van.
En idd betekend inderdaad.

Idd Bieb dat betekent het
Wat hebben die kinderen hier te zoeken op de chat. En die Nadine, nou die moet mooi ergens bij een parenclub gaan zitten!!!
Laatst was er ook al zo’n type, die heeft Kim er al afgegooid…
Maar voor vanavond is het weer genoeg geweest dus zeg ik tegen jullie allemaal:HBMW
Het beste maar weer!!!
Tot morgen

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

ja dat is weer een goed idee bieb chatten

gr marielle

Een kinderklas aan het chatten? Whahahahahahaha, lachen zeg. Als mijn nichtje Femke hier weer eens is, die is 13, dan gaat ze dus ook msnnen… nou echt, dat wil je niet lezen. Het gaat h-e-l-e-m-a-a=l nergens over! En maar heen en weer switchen, want ze zijn natuurlijk allemaal tegelijk online, kennen elkaar ook allemaal (hebben elkaar net nog live gesproken in de klas), maar tegelijk in 1 msnnetje zitten, dat doen ze niet hoor… Wel grappig: een hoop van die kinderen zeggen tegen Fem, dat ze een “coole tante” heeft ), toch leuk hahaha.

groetjes Monique

Hihi een kinderklas. Nou ik wil niet weten hoor hoe dat over een jaartje of 11 gaat als Lisa achter de computer zit en met haar vriendjes en vriendinnetjes aan het chatten is!! Tegen die tijd zeg ik vast tegen haar; ik mijn tijd keek je gewoon televisie 's avonds in plaats van de hele avond achter die computer te gaan zitten. (zoals opa en oma nu wel eens zeggen over hun tijd; toen speelde wij een spelletje en bestond helemaal geen tv!)!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

En zo heeft iedere generatie weer wat anders om op de kinderen te mopperen…

Als WIJ een keer willen chatten en die irritante puber-klas zit er weer, dan kickt Kimmie ze er maar mooi uit hoor!!!(gemeen hè?)

Gewijzigd door - Bieb op 04 Feb 2004 11:42:25

Dacht net ff kijk op de chat of ze er weer zijn en ja hoor!!
Daar waren weer een paar pubers met onder andere een Boris Beftekkel.
Zal ff zien wat ze te melden hebben…
5 minuten later…
Nou niet veel soeps, maar wat hebben ze op “onze” chat te zoeken??
Sorry ben zelf niet een echte chatter, wel eens ff “msnen”. Maar kan Kim er niets aan doen??? Ze vergallen het plezier voor degene die echt wil chatten met medeouders…

Gewijzigd door - Ammetje op 04 Feb 2004 19:38:10

tja heb gewoon geld uitgegeven voor deze chat,niet veel maar genoeg om nu te zeggen ga niet op zoek naar een andere, als ik er ben, kan ik ze eruit gooien met een ban erop, dus tja ben zelf op msn en je mag me aanspreken maar er is nu voetbal op tv he… twente feyenoord… fctwente oleoleole

groetjes,

Hahahahahahahahaa!!!
Nou, dan kunnen we Kimmie voor vanavond wel “afschrijven” als er voetbal is!
Ik zal voor je duimen dat ze winnen hoor!!! (voor wie was je ook alweer? Haha, grapje hoor! Is bekend!)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

Ging ook ff kijken net, maar er was helemaal niemand, snik. Had die puber klas eigenlijk wel willen zien :D. Uiteraard vooral als er een Beftekkel is hahahaha. Komen ze op die woorden he hahaha, maar ik houd hem dr in hoor!

groetjes Monique

nou leuk hoor zit ik op de chat zie jolanda er op en dan is ze weg gezelie wel jammer maar volgende keer beter

groetjes marielle

Nou Marielle, hebben we toch gezellig gechat. We hebben zelfs LIVE een nieuw lid mogen begroeten. Tereza. Maar toch kwam er een engerd op de chat (denk ik). Ik neem aan dat SS niet door ikkeben mama’s en papa’s word gebruikt. Die persoon keek en ging na 10 minuten weer weg. Kunnen wij zelf ook mensen weigeren Kim?

Liefs Kristel

nou mo hij noemde zichzelf

thebeftekkel

je moet hem twee keer lezen en dan…

groetjes,

Altijd makkelijk, zo’n tekkel

En Armanda, het is je al vergeven hoor.
Hoop dat ik je nog een keertje live zie op de chat!

Groetjes Mim