Ik wil me graag even voorstellen


#1

Hallo allemaal

Ik ben amanda ben 25 jaar en weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben! Ik ben er best wel vroeg bij hoor want ik zit nog maar in het begin van mijn 4de week!

We hebben er 4 jaar over gedaan om zwager te worden waarvan anderhalf jaar ziekenhuis van verschillende onderzoeken en trajecten.

We zijn begonnen met clomid, daar kwam geen zwangerschap uit voort.
We hebben 1 keer iui gedaan ook daar ben ik niet zwanger van geworden.
We hebben nu net onze eerste icsi achter de rug en heb afgelopen maandag na bloedprikken van het ziekenhuis te horen gekregen dat ik zwanger ben! Veel ongeloof vanmorgen nog een test gedaan en ook die is positief dus we beginnen het beetje bij beetje te geloven!!

Melanie die hier al langer op het forum zit met haar 2 lieve schattige kleintjes Noah en Joël is mijn beste vriendin en heeft me het hele traject gesteunt! Ook hierbij nog even lieve mel je bent een schatjuuuuh en bedankt voor alles!!

Verder weet ik niet veel te vertellen…

Liefs


#2

Gefeliciteerd! Wat een traject zeg, super dat het dan nu resultaat heeft. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben en dat je over 8 maandjes mag knuffelen met je kindje. Welkom hier!

Ik ben trouwens 34 jaar, heb een zoontje van ongeveer 3,5 jaar en we wonen met ons drietjes in Drenthe

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Hai, Amanda… welkom hier! Ik hoop dat je met al je vragen, en problemen hier je hart kunt luchten! En dat je een leuke tijd mag hebbn hier…tot vanavond! en kusjes van de kids!

Liefs, Melanie


#4

Hai, Amanda… welkom hier! Ik hoop dat je met al je vragen, en problemen hier je hart kunt luchten! En dat je een leuke tijd mag hebbn hier…tot vanavond! en kusjes van de kids!

Liefs, Melanie


#5

Hi Amanda,

Allereerst gefeliciteerd! Wat een moeilijke tijd, als het zo lang duurt. Gelukkig ben je nog jong. Spannend hoor! Geniet ervan en hopelijk zonder al te veel kwaaltjes!

Oh ja, ik ben 29 jaar, heb twee dochters, een van 3 jaar en een van 8 maanden. Wonen samen met hen en mijn man in het Westland.

Lfs


#6

Wat een bijzonder verhaal! En het zet je onbewust toch even met beide benen op de grond, dat het niet bij iedereen maar als vanzelf gaat!
Lekker genieten van dit fijne gevoel, een ik wens je een fijne zwangerschap!

Ik ben Manderijn, 26 lentes jong, en moeder van een manderijnenmeisje van 2 jaar en 9 maanden, en van een manderijnenjochie van 15 maanden! Lekker in beweging hier dus! Veel plezier op dit forum!

Manderijn


#7

Hahaha wat leuk! Ik last je verhaal en dacht; is dat niet de dame waar Melanie het over had in d’r andere verhaal! Wat leuk! Nou welkom iig! Spannend allemaal!

Ik ben 28 jaar, mama van J een mooie dochter van alweer 3 jaar 8 maanden. Wij wonen in Malawi omdat J’s papa daar vandaan komt, maar komen in Januari weer naar NL, ohhh ja en ik ben verpleegkundige!



#8

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Het is idd geen makkelijk traject geweest, maar het is het meer als waard!
Ja idd melanie had er al een verhaal opgezet over mij haha!


#9

Welkom!

Ik had het ook al gelezen in het verhaal van Melanie, ik vind het echt geweldig voor jullie!!!
Het zet ons idd weer even met beide benen op de grond, het gaat niet voor iedereen zo makkelijk…

Ik ben Marloes, 26 jaar en mama van Luka van bijna, 2.5 jaar en Jenthe van bijna 8 maanden. Ik ben getrouwd en we wonen in Noord-Holland, vlakbij Amsterdam.

Veel plezier hier!



#10

Hoi Amanda,

Welkom hier!!!
Ik lees alleen net een topic van je vriendin dat je na een punctie met spoed in het ziekenhuis bent opgenomen… hopelijk gaat het snel beter en mag je thuis weer verder genieten van je zwangerschap!

Hopelijk kan je gauw zelf weer mee kletsen hier op ikkeben,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#11

Welkom hier. Heb net ook het verhaal van Mellanie gelezen. Heftig allemaal. Hoop dat je zwangerschap verder voorspoedig verloopt en dat je over 8 maandjes je kleine wondertje in je armen hebt,

Ik ben Ramona, 28 jaar getrouwd met Marco en moeder van Rens(14-12-2008) en Noa(06-05-2011) wij wonen in het rivierengebied

Groetjes Ramona



#12

Welkom op ikkeben!

Heftig wat je allemaal hebt mee moeten maken om zwanger te worden, maar wel super dat het gelukt is. Had idd het topic van Mellanie al gelezen dat haar beste vriendin eindelijk zwanger is.

Ik ben Sandra, 31 jaar en ben getrouwd. Samen met mijn man hebben we 2 zoontjes, Tim is 3 jaar en Daan 8 maanden. We wonen in Noord Holland.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
Sandra


#13

via de link in het topic wist je dat, kom ik hierop uit!
welkom!
heftig verhaal inderdaad, ik hoop iig dat alles goed is met de kleine spruit!

ik ben mama van rico, ik ben 25 jaar, en Rico is 3 jaar. Ik woon samen met de papa van rico en wij zijn 8 jaar samen.