Ik wil me even voorstellen

Hallo Allemaal,

Ik ben Judith 27 jaar, getrouwd met Alain en sinds een paar maanden de moeder van Loraine. Zij is ons speciale kerst cadeautje…

Ik kwam deze site per ongeluk tegen en ik vind hem geweldig!!!

Groetjes Judith ( mama van Loraine)

Gewijzigd door - mama van Loraine op 30 Mar 2005 20:55:38

Hoi Judith,

Gezellig, welkom hier
Ik ben Bianca, 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend Peter en ons zoontje Stephan ( www.stephanveenhuizen.peutersite.nl )
Ik ben sinds kort (zie banner ) zwanger van ons tweede kindje samen.
Stephan heeft nog een (half-)broer en (half-)zus van 9,5 jaar die 2x per week bij ons komen. Gezellig!

Heel veel plezier op dit forum, maar dat gaat je ongetwijfeld lukken!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

P.S. wat is dat nou voor een beroep dat jij uitoefent??
Ik zal ongetwijfeld erg blonttt overkomen nu (wat ik ook ben ) maar ik weet het écht niet. Heb er nog nooit van gehoord…

Hoi ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis.
Wij hebben 2 kinderen; Lisa (25-08-2002)& Cas (02-12-2004).

Welkom hier en veel plezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi hoi
Welkom op dit super gezellige form
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van Robin (15 maanden)en in oktober verwachten we ons tweede prulleke

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hoi Bianca,

Ik ben ook hardstikke blond hoor ( dus dat maakt niet uit) Ik hoor heel vaak van mensen Je bent wat??? Nou ik ben Fiatteur en dat houdt in dat je voor bepaalde dingen je goedkeuring moet geven. ( Ik probeer het in het kort uit te leggen) Ik zit op de financieele admin van een automatiseringsbedrijf en wij handelen storingen aan o.a. pc en printers af. Grotendeels van die storingen vallen nog onder de garantie.
Voordat de factuur naar de klant gaat bekijk ik deze eerst en bepaal wie, wat en hoeveel er betaald moet worden daarna keur ik ze goed en gaan ze naar de klant.

Hihi wel een leuke benaming"fiatteur".

Zal me ook even aan je voorstellen.
Ikke ben Astrid (bijna 31 jaar )woon al haast 13 jaar samen met Daan (35 jaar ) en samen hebbenwe een super toffe dochter van 2 jaar (vanaf zondag ). Ons tweede wonder verwachten we ongeveer over 2 maandjes. Wlkom op deze toffe site, hopelijk heb je er net zo veel plezier aan als wij.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Haha, dat had ik in principe moeten kunnen bedenken als ik ff wat langer had nagedacht
Want dat is toch zo’n uitdrukking: ergens fiat voor krijgen (ofzo jee, hoe ging dat gezegde nou ook alweer? )
Nou ja, anyway…ik snap nu wat je beroep inhoudt

Ha ha leuk…Geeft niets hoor Bianca, je bent echt niet de enige…

Effe nog een ander vraagje hoe krijgen jullie al die leuke foto´s en plaatjes bij jullie teksten. Dat wil ik ook wel. Maakt het wat gezelliger!!!

hoi ik ben ingrid 35 jaar en ben al 9 jaar getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van 4 jaar marco geheten

groetjes ingrid

quote:
Ha ha leuk.....Geeft niets hoor Bianca, je bent echt niet de enige..

Effe nog een ander vraagje hoe krijgen jullie al die leuke foto´s en plaatjes bij jullie teksten. Dat wil ik ook wel. Maakt het wat gezelliger!!!

Wij hebben zogeheten “banners” of “tickers” onder onze namen.
Die kan je toevoegen in je profiel (zie je rechtsboven aan de bladzijde)
Ook kan je een plaatje doen hoor, i.p.v. een banner.
Je moet het plaatsen tussen IMG.

Mocht je er met deze info niet helemaal uitkomen, geef dan even een gil dan help ik je verder.

hoi judith
welkom op deze gezellige site ikke ben marielle 36j,ben getrouwd met martin en samen hebben we dochter, genaamd tanja van 3jaar en 6 maanden. ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben, net als wij veel plezier .

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Judith,

Ook namens mij een welkom hier. Ik ben 32 jaar en moeder van twee jongetjes van 2 en 4 jaar en verwacht in juli mijn 3e kindje.

Hoi Judith,

Welkom hier!!

Ik ben Maike (23) getrouwd met Nico en moeder van Levi van anderhalf. In oktober verwachten we ons tweede kindje!

Ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben, maar dat moet vast lukken!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003) en prummeltje (18 oktober uitgerekend)

Hoi Bianca,

Zie je ook ik ben blont, maare ik snap echt niet hoe dat moet. Ik ga naar profiel en daar zie ik staan Foto en dan URL er achter.
En bij de handtekening kan ik ook niets in plakken…maar ik zal ongetwijfeld wat fout doen hihi.

Hihi, geeft niks.

Die Foto (Url) is voor als je een foto bij je profiel wil.

Bij je handtekening, daar moet je idd de link neerzetten van je banner (of van een plaatje)
Dus IMG (tussen déze [] haakjes) en dan de link en weer afsluiten met /IMG (weer tussen die haakjes )
En dan moet het lukken!!!

Succes!

Hoi hoi!!

Welkom op deze supergezellige site!!
Ik ben Bettina,22 jaar en ik woon samen met mijn vriend.
We hebben samen een prachtige dochter,Destiny, en zij is alweer 2 jaar en bijna 4 maanden!!

Veel plezier hier!!