Een poosje geleden toen ik weer begon met werken, heb ik het wel moeilijk gehad met mijn Glenn weg te brengen naar mijn schoonouders…Het zijn zulke lieve mensen en vind het ook moeilijk voor mezelf dat ik er zo over denk, maar ik vertrouw ze nog niet echt!! Ik loop er dus ook al een poosje mee en durf er eigenlijk ook niet echt over te praten… In ieder geval niet met Erwin. Het gevoel is dus ook nog niet weg… Toen ik Glenn voor het eerst ging brengen en 3 minuten binnen was vroeg mijn schoonmoeder: Moette gij nog nie goan??? Ik voelde me behoorlijk klote op dat moment, toen ik stamelde dat ik om 15.15 uur terug zou zijn kreeg ik bijna op mijn donder dat ik me niet moest haasten!! Nu konden zij zich eindelijk ook eens hechten aan hun kleinkind!! Pfff…
Ze zijn voor mijn neefjes al totaal niet consequent, en ben echt bang dat ze dat met Glenn ook niet zijn… Ik wil dat gewoon niet. Nu heb ik 2 weken vakantie, en heb met Erwin afgesproken dat we de oppasdag van de oma’s erin houden zodat we ook een dagje samen hebben, nu ben ik ook net begonnen met de groente papjes, en wil gewoon niet hebben dat zij nu het groente papje gaan geven… Dat wil ik zelf doen… Wat is dit nou, waarom ben ik zo onzeker? Ik heb een notitie voor mezelf geschreven:
Lief mannetje, de hele dag moet je lachen en ze hebben je nog geen een keer horen huilen… De hele dag lopen ze met je rond… Vervolgens als je thuis komt, begin je te huilen omdat de aandacht die je kreeg weg was… Ik kan wel mee huilen, omdat ik het zo sneu voor je vind. Maar ik moet ook mijn huishouden doen, en tenslotte ben je gewent dat je thuis niet de hele dag gedragen word en MOET lachen…
Moeilijk vind ik het, en moest het even kwijt…
Hebben jullie dit ook? Of stel ik me aan!!
Groetjes Kristine