ik wil graag de meningen horen. dit nummer vind ik zo onwijs prachtig! en dan niet te zacht zetten gewoon lekker open gooien dat geluid. Echt een prachtig nummer en krijg er een heel warm gevoel van!
http://www.youtube.com/watch?v=oEIvlihb2Ms
ik wil graag de meningen horen. dit nummer vind ik zo onwijs prachtig! en dan niet te zacht zetten gewoon lekker open gooien dat geluid. Echt een prachtig nummer en krijg er een heel warm gevoel van!
http://www.youtube.com/watch?v=oEIvlihb2Ms
echt he, ik vind het onwijs mooi ik kan er naar blijven luisteren en heerlijk mee wegdromen. Zij is zoiezo onwijs sterk in haar stem maar ik kende die hele chris jones niet maar wow hij heeft ook een hele warme stem. echt een geweldig nummer.
Super gaaf!!!
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of ik er nu een warm gevoel van krijg of juist een beetje droevig. Hoe dan ook, hij komt wel binnen!
Groetjes Carolien.
van de stemmen krijg ik een warm gevoel en hoe het gezongen wordt, geen liefdesgeluk gevoel nee da niet…ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. het is gewoon zo’n rust gevoel alsof je het goed kunt gebruiken bij meditatie
maar het straalt wel droefheid uit dat nummer dat is waar…
mooi nummer inderdaad, ik kon hem al maar lang niet gehoord
Gelijk even gedonwload.
Liefs Shirley
ja echt mooi he, eigenlijk begint het heel droevig
het gaat dan over zo’n man die in den haag loopt en hij ziet vanalles gebeuren, drugs in containers… een vrouw die overvallen wordt en een jong meisje die bij zo’n oude vent in de auto stapt. dan laat hij zijn tranen lopen… maar hij doet nergens wat aan
later aan het eind van het nummer blijkt hij eigenlijk een beschermengel is want zodra een jongentje zijn superhelden pop op straat laat vallen en hij die wil pakken trekt die man hem terug
en net op dat moment rijdt er een auto met volle vaart over die speelgoedpop heen en is het jongetje gered.
eigenlijk is het een heel droevig nummer mara wel met een mooi eind.
ik vind het nummer speciaal
Utopia…de Onmogelijke werkelijkheid.
tjee