Ik wil een foto insturen
Hoi Bert en Miranda,
Ik ben Silvia 27 jaar samenwonend met mijn vriend Stefan 28 jaar samen hebben wij een dochter van 5 maanden genaamd Fleur.
Ons lukte in het begin ook niets, ook een foto plaatse lukte niet, ik heb het ook op het forum gevraagd, ik kreeg goed uitleg.
Even de uitleg van Els gecopieerd
Uitleg voor het plaatsen van een foto op het forum
1- Je plaatst een foto op internet, bv hier op de site, (maar niet op forum maar bijvoorbeeld op de site daar kan je wel direct een foto plaatsen vanaf je harde schijf )
2- je gaat met je muis op de foto staan en klikt op de rechtermuisknop
3- je gaat naar eigenschappen
4- je selecteert de URL, is vaak een lange code met getallen en cijfers
5- met een rechtermuisklikje kopieer je de URL
6-je gaat naar het forum
7-je drukt op het 7e knopje van links, die met het bergje
8- er verschijnt [ img] [ /img] op het bericht
9- je zet je cursor ertussen, en doet dan weer een rechtermuisklik
10- je drukt op plakken en zorgt dat er geen spatie ertussen komt te staan [ img] hier komt dus de URL van je foto maar dan zonder spatie [ /img]
Ik hoop dat je wat aan de uitleg hebt groetjes Silvia en Fleur
S.kouwenhoven
hoi Silvia,
Heel erg bedankt dat je de uitleg voor me hebt opgevraagt.
We zijn inmiddels al een uur aan het proberen haha maar we geven niet op, we blijven net zolang stoeien tot het lukt
Ons kennende duurt het nog wel effies want wij zijn niet zo handig met de computer
Wel leuk, Fleur en Joyce zijn bijna even oud. Joyce is vijf maanden en twee weken oud, eh… jong ! ( dus ietsjes ouder dan Fleur).
Krijgt Fleur al vaste voeding ? Wij zijn er sinds kort mee begonnen en voornamelijk rijstebloem fruithapjes en bruine bonen is ze dol op !
Nou, doei Sil, wij gaan even verder dokteren,
Groetjes van Bert en Miranda.
bij mij was t ook een probleem hoor!!
ik kreeg t advies om de foto te uploaden bij “mama van” misschien lukt t daar, na goedkeuring kopieer je m naar waar je m wilt hebben. Succes!!
Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)
he Assie, ik had m ook al geprobeert maar in t voorbeeld zag ik al dat t nix werd.
Wat is er fout aan die foto???
Groet, El
Marten (11-11-02)
zie dat je m al verwijdert hebt.
Gewijzigd door - 1977Dorien op 20 Jan 2006 13:36:09
Uhhhhm zo gauw effe geen idee, maar Jessin zit ook op mijn schoot te hupsen whahaha ( kan ik niet goed nakijken en vooral niet goed nadenken )
die www.locatie.nl waar die foto zou moeten staan kan ik niet bekijken ( ben niet gemachtigd ) dus neem ik aan dat het een besloten site is. Dan kun je die ervoor niet gebruiken.
Hoi Bert en Miranda
Nee Fleur krijgt nog volledige borstvoeding, we gaan maandag haar voor het eerst vast voedsel geven, twee of drie lepeltje per dag alleen om het te introduceren zodat ze eraan kan wennen.
Dit is onze kleine fleur, als je de instructie van Els volgt gaat het jou ook lukken.
Je moet dus echt ergens een foto hebben geplaatst op een site deze url code kan je kopieeren dus niet die je in mijn afbeeldingen heb staan. Maar het gaat jullie zeker ook lukken, wij hebben het ook lang geprobeerd.
Groetjes Silvia en Fleurtje
S.kouwenhoven
Tadaaaaaaaaa
JAAAAAAA T is je gelukt!!
Mooie foto hoor!!!
Groet, El
Marten (11-11-02)
Ja gaaf he, alleen zijn we er nu mee bezig om hem ietsjes
groter te maken maar dat wil nog niet zo goed lukken
(computer heeft vandaag al bijna drie keer in de tuin gelegen haha )
hey,
het is gelukt!
wat een moppie!
trouwens, je bent niet de enige die zo heeft moeten zweten om een foto in een topic te krijgen hoor.
bij ons heeft het ook zo lang geduurd hahaha.
wij kunnen ook niet overweg met die *****computer.
groetjes christa mama van diantha
[URL=http://imageshack.us][/URL]
aaaaaach, wat een schatje zeg!
leuk he die eerste hapjes.
en een mooie grote foto he, kunnen we helemaal goed zien wat een lieffie ze is
groetjes christa mama van diantha
[URL=http://imageshack.us][/URL]
Joepie,
Het is gelukt om de foto groter op het scherm te krijgen !
Hoe lang had jij erover gedaan Christha ?
Wij zeker wel twee dagen voor we het eindelijk doorhadden
Groetjes van Bert en Miranda.
Deze foto van Joyce hebben we zelf vergroot in de huiskamer hangen.
Lief he ons poepie ?
Groetjes van Bert, Miranda en Joyce.