Maar het lukt niet echt
2,5 week geleden ben ik begonnen, en ik ben nog maar 2,1 kilo kwijt! En dat terwijl ik drastisch mijn hele eetpatroon heb omgegooit en ben gaan sporten!
Ik at voor ik begon te lijnen altijd pas voor het eerst rond 4 uur smiddags. Omdat ik nooit ontbijt nam kreeg ik smiddags ook geen honger. Maar zo rond 4 uur begon mijn maag toch wel te knorren, en dan nam ik even gauw een koek ofzo, omdat ik tegen 5 uur altijd met de kinderen warm eten neem.
En dan 's avonds voor de tv (of achter de pc) begon het, chocolade, chips, koekjes en ijs… Ik ging altijd met een gevulde maag naar bed, en dat was aan de weegschaal te merken!
Maar nu is het roer om, en ontbijt ik met een cracotte met slankie en magere yoghurt. Tussendoor een appel of ontbijtkoekje, en als lunch drinkbouillon en een cracotte of boterham met kipfilet of slankie. Tussendoor weer een stuk fruit en 's avonds warm eten, maar gezond, dus zonder sausjes, dieetboter en mager vlees. Elke dag een liter groene thee en een liter water, en 's avonds bij de tv hooguit nog een stuk komkommer, bakje yoghurt of wortels.
Daarnaast ben ik 1 x per week een uur gaan zwemmen (stevig baantjes trekken) en ga ik vaker lopen of fietsen ipv met de bus. Ik wil ook nog 1 x per week gaan hardlopen.
Ik had echt verwacht dat ik zeker in het begin met gemakt 3 kilo per week af zou vallen, maar nog niet eens de helft is gelukt! Hoe kan dat nou? Wat doe ik verkeerd? Heeft iemand tips? Ik vind op internet hele tegenstrijdige dingen, want de een zegt dat je heel weinig calorieen moet eten om af te vallen, en de ander zegt dat je niet TE weinig moet eten om wat kwijt te raken…
Groetjes Anouk