Ik werk heb!

Jaja, heb paar x bij Nipo gesolliciteerd, voor thuiswerk, maarrr telkens geen vacatures vrij. En nu dus wel. Had al keurig cv op gestuurd (post en email, ze zijn veeleisend), samen met kopie diploma, belde ze vandaag op, voor telefonische sollicitatie, moest een stukje voorlezen uit een boek (en ik pak Pinkeltje!!! Tsss, kon ik nou echt niet iets volwasseners pakken? Hahaha ze overviel me!) en ik was duidelijk genoeg hahaha. Ben aangenomen. 23 februari ga ik een dag naar ze toe, in Amsterdam, voor info enz, 's middags vast op de unit daar “oefenen”, maar ook gelijk echt werken, wat gewoon betaald wordt (reiskosten ook) en daarna kan ik thuis aan de gang! 3 uurtjes per avond, van kwart voor 7 tot kwart voor 10. Tot Lucas naar school gaat, dan ga ik 's morgens (mits alles goed gaat natuurlijk, maar daar ga ik gewoon vanuit!). Dus ik ga mijn oude baantje weer op pakken, maar dan thuis! Lekker hoor! En nee, tis geen verkoop, of verzekering afspraken ofzo :D, tis echt keurig marktonderzoek . Leuk hoor, voor Nipo, is toch hét bedrijf van de onderzoeken!

Ben dr blij mee :smiley:

groetjes Monique

gefeliciteerd met je nieuwe baan

gefeliciteerd met je baan

Wat leuk!
En idd, Nipo is hét bedrijf van de onderzoeken!
Veel plezier!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan

monique fantasties van harte gefeliciteerd met je baan heel veel geluk

groetjes marielle mama van tanja

Wat leuk voor je, gefeliciteerd. Misschien spreek ik je dan een keer door de telefoon

Liefs Kristel

Gefeliciteerd!
Telefoon, heel leuk vind ik zelf.
Zou niet snel iets anders meer willen!

Groetjes Mim

Gefeliciteerd met je baan!!
Lijkt me leuk werk telefonisch onderzoek doen!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Dank jullie wel!! Jaaaa, ben dr blij mee hoor! Ik heb het werk al eerder gedaan, maar nog nooit thuis. En tja…Nipo is toch wel erg bekend, vind dat wel fijn hoor (nee mevrouw, wij verkopen geen verzekeringen, wij zijn van het NIPO, hahaha dat opent deuren hoor).

Ik ga eens kijken wat Lucas nu doet, volgens mij is ie een ijsje aan het pikken uit de vriezer!

groetjes Monique

En ja, hij was een ijsje aan het stelen! Zat heel stilletjes, achter stoeltjes en een poppenwagen in Veronica dr kamer, stiekem een ijsje op te eten! Heel schuldig keek ie! Al bijna op gepeuzeld zelfs… Oh oh oh… nou ja, kan er wel om lachen, zoiets heeft ie nog nooit gedaan, maar heb wel ff boos gedaan hoor ;o).

groetjes Monique

hahaha wat een deugniet