Ik wel blond ben maar niet

Achtelijk? Vandaag druk bezig geweest met het regelen van een nieuwe cv ketel.
Wat een gedoe zeg. komt er vanmiddag een mannetje van de nuon voor het maken van een offerte. Die dacht zeker dat hij te doen had met een dom blond huisvrouwtje. Offerte kwam neer op bijna 2100 euro en dan durfde hij nog te beweren dat ze er maar 160 euro winst op maakten. Gaat er bij mij niet in als diezelfde ketel op internet word aangeboden voor nog geen 1000 euro excl instalatie. Dan lijkt mij toch dat ze er behoorlijk wat winst op maken.
Ik mag dan niet heel technisch zijn maar ik had m’n huiswerk wel gedaan en heb me goed ingelezen en van te voren al wat prijzen vergeleken.
Heb net van een ander bedrijf(ook officiele dealer) een offerte gekregen en daar ben ik voor dezelfde werkzaamheden 500 euro minder kwijt. Dat is dus gewoon een kwart minder. Voor 500 euro kun je leuke dingen doen. En als ik de recensies op internet mag geloven dan staat dat bedrijf nog veel beter aangeschreven ook.

Groetjes Ramona

Wat goed van je!! (daar ben ik niet goed in)

Groetjes Manderijn.

Goed van je. lekker leuke dingen er mee doen

Kijk er wel mee uit. Mijn ouders hadden 2 weken geleden hetzelfde en zijn met dat andere bedrijf in zee gegaan. Is niemand komen opdagen. Nu toch bij de Nuon gedaan maar dan gehuurd. Lees dus eerst alles goed na bij de consumentenwijzer want er zitten heel wat oplichters bij die goed aangeschreven staan en ook ingeschreven staan bij de kamer van koophandel.

Gaaf dat je je zo goed had voorbereid Heb je die kerel wel even verteld hoe het naar jouw idee zit? Want anders denkt hij nog steeds dat jij een dom blondje bent natuurlijk

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Heel goed van je. Met dat soort dingen moet je echt goed bekijken waar je gaat kopen. Wij hebben onze ketel 5 jaar geleden uiteindelijk ook via internet gekocht. Gewoon een Nefit ketel, dus goed merk voor uiteindelijk meer dan 1000 eur goedkoper. Zit echt veel verschil in, terwijl het om dezelde ketel gaat.

Groetjes,
Sandra