Ik weet niet wat ik moet voelen

Pff Ik weet t even niet meer hoor.
Na lang tobben of ik het wel of niet zou posten, toch maar gedaan, want ik wil graag weten wat andere er van denken.

Ik zal proberen uit te leggen hoe en wat.

Toon heeft ‘voor mijn tijd’ via een spelletjes-site een meid ontmoet. Ze konden altijd leuk praten blabla. Pas toen Toon en ik een relatie hadden is zij voor de eerste keer op bezoek gekomen, ze woont nogal uit de buurt.

Altijd als Toon met haar aan het chatten was, kon ik dat aan zijn gezicht zien; een glimlach, een glunder in zijn ogen blabla.
Ik heb haar nooit echt vertrouwd, had altijd het idee dat ik op mijn hoede moest zijn met haar, dat ze nog wel eens wat zou kunnen proberen bij Toon op het moment dat ik niet in de buurt ben. Ik heb deze gevoelens uitgesproken tegenover Toon. Hij natuurlijk boos, en ik stelde me aan, ik moest niet zo jaloers doen en en en (normaal ben ik echt helemaal niet jaloers!)

Kids worden geboren en zij word 1 van de 2 peettantes. (niet mijn idee!)
Altijd als ze kwam was ik weer blij als ze ging, ik zag haar letterlijk liever gaan dan komen.

Goed, deze week ga ik boven kijken wat Toon aan het doen is. Hij klikt een chatscherm razendsnel weg als ik de kamer in kom lopen. Na wat getreuzel opend hij dan toch (op mijn aandringen) het scherm open.
Hij klikt het scherm open en het eerste wat ik lees was: “ik heb haar nooit wat verteld over onze kus”

Ik heb hem een slag tegen zijn kop gegeven, heb geflipt, heb dingen geschreeuwt tegen hem, heb hem voor van alles en nog wat uitgemaakt. Vroeg om een verklaring. Maar hij zei niks. Wilde niet met me praten toen ik hem er om vroeg, durfde zelfs te schrijven naar haar dat ik naast hem stond en hij nu stress had.

Ik heb zijn moeder in alle boosheid en vertriet opgebelt om te vertellen wat er aan de hand was, ik wist me gewoon geen raad. Ondertussen had ik X een mail gestuurd die niet vriendelijk was.
Na een nieuwe woede-uitbarsting uiteindelijk samen naar onder gegaan om te gaan praten hierover.

Het bleek ‘maar’ een kus, een gewone kus geweest te zijn. Hij had haar een kus gegeven toen hij haar binnen liet, waarop zij vroeg wat hij nu deed. Dit was ongeveer een half jaar geleden gebeurd.
Hij weet niet waarom hij het gedaan heeft, wat hij ermee wilde bereiken, had/heeft er spijt, had/heeft een schuldgevoel, het zou maar eenmalig geweest zijn.
Hij kan het goed met haar vinden, kan met haar praten (wat hij dus niet met mij doet, want zoals hij zegt is ie geen prater).

In de periode dat dit gebeurd was, ging het even wat minder goed tussen ons.

Maar goed, ik weet dus niet hoe en wat ik moet voelen.
Van de ene kant denk ik: ach het was een gewone kus, steld niet veel voor. Maar je kust niet zomaar iemand en al helemaal niet haar!! En als het dan gebeurd; ben eerlijk vertel het gelijk, nu ik er achter gekomen ben lijk ik het veel erger te vinden.
Gewoon dat HIJ dat gedaan heeft doet mij heel erg pijn. Ook ben ik boos op hem.
Ik heb hem altijd voor 200% vertrouwd en dan flikt ie me zowat. Ik heb het idee niet goed genoeg te zijn voor hem, dat ik hem te kort doe, dat hij misschien liever een ander heeft; iemand die liever is, die beter voor hem zorgd of wat dan ook.
Mijn zelfvertrouwen is behoorlijk omlaag gehaald en ik weet niet meer wat ik moet denken en moet denken van/over hem.

Als we elkaar een kus geven denk ik: zou hij haar zo gekust hebben of anders, met meer gevoel? Bij een volgende kus weer.
Tijdens de sex denk ik; zou hij nu aan haar denken? Hoe vaak heeft hij aan haar gedacht? Denkt hij het hier goed mee te maken?
Niet fijn dus, en ik…doe maar mee, bang dat ie het straks ergens ander gaat zoeken, bang dat hij zich nu afgewezen zal voelen, ik wil hem laten merken dat ik nog van hem hou.

Een achtbaan van emoties razen dus door mijn hoofd en ik weet me er gewoon geen raad mee.

lieverd, weet je…
ik vind het echt rot dat je je zo voelt. Het is wel logisch dus praat je zelf niet aan dat dit jouw schuld is of wat dan ook.
hij heeft deze fout gemaakt niet jij.

Ik ben opzich… ja hoe moet ik het zeggen dat het niet raar overkomt…
stel mijn vriend zou met een ander gekust hebben, zou ik geen einde maken aan de relatie. Tenzij hij zegt dat hij gevoelens heeft voor die ander.
ik vind een kus geven of zoenen niet zo erg dan liefde voelen voor een ander.
Ik zou me wel bedrogen voelen en ik zou ook niet weten of ik hem nog zou vertrouwen, maar na zo’n lange tijd wordt er wel een hele periode weggegooit. Voor sommige terecht misschien, maar IK zou het niet doen. Hij zou veel moeten doen om mijn vertrouwen terug te winnen, en als hij daar niet voor open staat, zou ik me afvragen hoeveel ie dan om me geeft.
Wat jij moet doen kan ik niet zeggen.
ik vind het wel heel erg laf dat hij hier niet open en eerlijk over is geweest.
want misschien gaat het je niet eens persee om de kus, maar omdat hij er niet eerlijk over is geweest, en dat je daardoor het gevoel hebt dat ie dingen te verbergen heeft.
dat gevoel ken ik (niet van mijn huidige vriend) en dati s verschrikkelijk.
inderdaad eerlijk zijn dat is het minste wat hij had kunnen doen, want met niet eerlijk zijn en verzwijgen, heeft ie jou volgens mij erger geraakt dan met wat er gebeurd is.
wat ik al zei, als ie gevoelens heeft voor die vrouw dan had ik mijn keus gemaakt, je moet je niet aan eht lijntje laten houden en zeker niet laten gebruiken.
Misschien is het slim eens met hem te praten over wat hij voor je voelt, of beter nog wat hij voor die andere vrouw voelt.
een beetje bluffen kan wel is helpen.
"als jij niet wil praten kan ik net zo goed mijn spullen pakken en vertrekken, want zo weeti k genoeg"
misschien zegt ie dan WEL hoe het zit. omdat je hem dan in die hoek drijft.
ik zeg niet dat je het dan ook daadwerkelijk moet doen, maar dan heb je in ieder geval een bluf actie geprobeerd en lok je misschien wel een eerlijk antwoord uit.

ik vind het echt ontzettend rot voor je meid,
praat…praat PRAAT! dat is de enigste manier om hier samen uit te komen.
wie weet heeft ie wel heel veel spijt en betekend het helemaal niets voor m.
dan moet ie er wel echt eerlijk over zijn zodat je hem nog een eerlijke kans kunt geven om te bewijzen dat JIJ de vrouw bent voor hem!
ik leef met je mee meisie maar kom in alsjebliefd wel voor jezelf op!

Zelf ken ik (gelukkig!) het gevoel niet, maar kan me best voorstellen dat je er boos om bent.

Wat erg belangrijk is in een relatie is dat je moet blijven praten!!! PRATEN, PRATEN, PRATEN! Dat is nog belangrijker dan sex, maar dat is mijn mening. Laat hem weten waar je mee zit en leg de bal bij hem neer. Als hij jou duidelijk kan en wil maken dat hij geen gevoelens heeft voor de ander, moet je het BEIDEN af kunnen sluiten. Als het voor jou dan nog niet goed genoeg s, moet je dat hem ook laten weten.

En er vooral niet op gaan broeien! Dan ga je elk klein dingetje op een weegschaaltje leggen en wordt het allemaal veel zwaarder. En ga je misschien ook op dingen letten die helemaal niet belangrijk zijn.

Ik kan me heel goed voorstellen hoe rot je je nu voelt. Zeker omdat je leest
"onze kus" !! Dat klinkt toch meer dan zomaar een kus op de mond. Natuurlijk ben je wantrouwens en achterdochtig, dat is toch logisch. Aangezien hij dit voor je verzwegen heeft weet je niet wat er verder nog gebeurd is en of het daadwerkelijk alleen een kus op de mond was. Niet dat ik hem niet geloof dat het alleen maar een kus is geweest, maar je weet het gewoon niet. Logisch dat je nu aan alles twijfelt. Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik ook helemaal over mijn grootje zou zijn. En denk dat ik net zo lang door zou praten totdat ik alle waarheid boven tafel heb. Hij kan wel zo makkelijk zeggen het stelde niks voor en ik wil er niet over praten. Maar hij beseft dan niet hoe moeilijk het voor jou is.

Ik zou dus zeker niet zomaar in alles meegaan hoe graag je de relatie ook goed wilt houden. Je moet je gevoel richting hem zeker niet opkroppen en zomaar verder gaan zonder dat er over gepraat is. Uiteindelijk ben jij diegene die hem weer moet gaan vertrouwen en dat lukt niet als je er niet over praat.

Heel veel sterkte en als je het even niet meer ziet zitten, moet je zeker hier je hart luchten. En ik hoop dat je er met je vriend uitkomt en dat hij erover gaat praten.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik wil je alleen maar laten weten dat ik meeleef en dat ik je veel sterkte en wijsheid wens. Ik kom op je schouder zitten om je te steunen.

Groetekes, Sje

Oh jeetje… Wat vervelend zeg! Het feit dat hij niet eerlijk is geweest over wat er is gebeurd, zou voor mij heel zwaar wegen… Daarnaast kan ik het niet accepteren als mijn vriend met een ander zoent, of het nou een zoen met tong is of gewoon eentje op de mond… Dat is voor mij een hele duidelijke grens. Maar dat is voor iedereen anders denk ik.

Ik denk dat je er vooral met je vriend over moet praten, maak hem duidelijk dat je gekwetst bent en dat je er mee zit. Prater of niet, dit is niet iets wat je zo aan de kant kunt zetten. Dat blijkt nu wel. Hij moet je vertrouwen weer terug proberen te winnen…

Ik wens je veel sterkte en hoop dat jullie een manier vinden om dit een plekje te geven zodat jullie er weer sterker uit komen. Samen.

Jemig meid, wat erg voor je. Goed dat je hier je hart komt luchten!

Als ik jou was, zou ik goed gaan nadenken wat jij van je vriend nodig hebt zodat je hem weer kunt gaan vertrouwen. En dat vervolgens bij hem op z’n bordje leggen. Hij moet er echt van doordrongen raken dat je zonder vertrouwen geen goede relatie kan hebben en dat hij dit dus weer moet rechtbreien. En alleen jij weet hoe hij dit het beste kan doen. Als dat betekent dat hij niet meer ‘mag’ chatten, dan moet 'ie dat doen. Als jij wil dat hij geen contact meer met haar heeft, dan moet 'ie haar laten vallen. En als hij niet bereid is om jou hierin tegemoet te komen, dan wil 'ie zich dus niet inzetten voor jullie relatie.

Klinkt hard misschien, maar ik heb er ervaring mee. Niet op de manier zoals bij jou, maar toch. Heel veel sterkte meid en kom hier gewoon lekker spuien als je daar zin in hebt!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dankjullie wel allemaal.
Ik had gisteravond willen reageren, maar toen kwam hij net thuis, dus even weggeklikt.

Ik zou onze relatie zeker niet beeindigen om 1 toch wel kleine misstap wat hij gemaakt heeft. Dat hij het verzwegen heeft vind ik indd het ergste, daarna dat hij uitgerekend háár een kus heeft gegeven en als laatste de kus zelf.

Gisteravond heb ik het opnieuw met hem willen bespreken. Ik heb gevraagt wat hij er nu aan gaat doen om het vertrouwen terug te krijgen. Niets! Hij blijft zoals hij is en blijft doen zoals hij doet, op die ene kus na dan.
Toen ik er verder op in wilde gaan kapte hij het gesprek af en wilde naar bed gaan, ik ben met hem mee naar boven gegaan, heb nog meer gevraagt, maar kreeg als antwoord: je hebt antwoord gekregen op de vragen van de week en daarna zou je er een berg zand over doen.
Toen ik alsnog door ging met vragen kreeg ik gewoon geen antwoord meer. Ik heb hem gevraagt in het vervolg dingen met mij te bespreken, wat ik nog voor hem beteken ect ect, maar niks, geen reactie.

Echt jullie mogen weten; ik heb geschreeuwt om antwoord te krijgen, ik heb getiert, zijn deken afgetrokken noem maar op, maar ik kreeg nog altijd geen reactie. Als laatste heb ik hem heel heel hard in een bil geknepen met mijn nagels zodat hij wel een reactie móest geven (kan er achteraf ook nog om lachen)
Die reactie kreeg ik.

Het liep behoorlijk uit de hand en het schreeuwen werd erger. Er werd geduwt en afgeweerd en nog meer geschreeuwt naar elkaar.
Uiteindelijk is het zelfs een ‘slaande’ ruzie geworden.
Ik kon mezelf niet meer beheersen omdat ik in mijn kop knetter werd omdat ik gewoon geen antwoorden kreeg. Nadat ik dus meerdere malen geduwt had, geprobeerd te slaan en ook een slag uitgedeeld heb, heeft hij uiteindelijk een slag terug gegeven. Best hard en ik voel het nu nog af en toe.

Niet om het goed te praten of zo, maar ik had er zelf om gevraagd, ik heb hem geslagen en ik vind dat een man zich niet hoeft te laten slaan door een vrouw. Hij had me meerdere keren gewaarschuwt te stoppen voordat…
Hij vond het vreselijk dat het gebeurd is, dat hij iets gedaan heeft wat hij het meest verafschuwd, maar ik neem het hem niet kwalijk.

Uiteindelijk toch nog voor een deel antwoord gekregen op mijn vragen. Dat ik zeker heel veel voor hem beteken, hij het zichzelf nog altijd niet vergeven heeft, hij niet meer voor haar voeld dan een goede vriendin en hij zei dat hij samen was met mij, bij mij wilde blijven, samen met mij kinderen had, samen met mij woonde en met mij in 1 bed sliep…dat als hij dat met haar had gewilt, dat wel gedaan had.

Hij bleek mij ook niet te vertrouwen, heeft altijd gemeend dat er iets is gebeurd tussen een chauffeur en mij. Maar ik kan hem 10.000x zeggen dat er niks gebeurd is, hij wilt/kan het niet geloven. Ook denkt/dacht ie dat ik iemand ontmoette als ik met de honden ging wandelen. Oke, dat hij dat gedacht heeft vind ik niet zo raar; er is een tijdje geweest dat als hij thuis kwam, ik de honden pakte en ging wandelen, maar dat was alleen voor mij zodat ik me even kon ontspannen.
Ik krijg hem maar niet duidelijk gemaakt dat hij voor mij de enige man is waarmee ik lichaamlijk contact heb en heb gehad de afgelopen 4 jaar. Hij is vaker bedonderd, dus ik kan zijn wantrouwen wel enigzins plaatsen.

Na de flinke (uit de hand gelopen) ruzie, lijkt wel het een en ander duidelijker te zijn en ik denk dat ik het nu wel kan afsluiten. Er spoken geen vragen meer door mijn hoofd en mijn gevoel…tja de boosheid is nu wel weg, maar mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde is nog niet zoals het moet zijn, maar dat zal tijd nodig hebben denk ik.

Wat een gedoe allemaal meid. Snap best dat je hier onzeker van word. Je relatie hiervoor op het spel zetten lijkt me hiervoor wat te ver gaan. Maar ik zou van hem wat meer openheid eisen. Bv computer gewoon in de woonkamer,geen schermen wegkklikken, en geen afspraken met haar zonder jou. Wat betreft die ruzie, zou het voor jullie misschien een idee zijn om iets van relatietherapie te volgen? Zodat jullie misschien wat beter met elkaar leren praten en op een goede manier leren communiceren. Geweld kan namelijk je relatie flink kapotmaken en eenmaal gevochten loop je wel de kans dat dit vaker gaat gebeuren in een conflict. En dat lijkt me niet echt een voorbeeld voor jullie kinderen. Bovendien lijkt me gezien het feit dat je zo over je toeren raakte dat het je echt diep zit. Ik denk dat jullie dit alleen maar op kunnen lossen door echt aan jullie relatie te gaan werken.
Vind het namelijk niet echt gezond dat hij met haar vanalles bespreekt maar niet met jou. Je relatie staat of valt met goede communicatie.

Heel veel sterkte hiermee

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Heel gek misschien, maar sinds de ruzie, en het praten daarna, is het een stuk rustiger in mijn hoofd, dwalen er geen vragen meet door mijn kop en ben ik niet meer boos.
Ik heb het gevoel dat ik dat kan afsluiten.

Tja die ruzie, was echt uit de hand gelopen, Toon is geen man om te slaan, en dat zeg ik niet omdat het toevallig mijn vriend is. Hij is de rust zelf en zal een man nog een pak rammel geven wanneer hij ziet dat die man een vrouw slaat.
Hij verafschuwd het en ik heb altijd gezegt; als een man mij slaat, pak ik mijn spullen. En dat doe ik ook wanneer hij mij zomaar zou slaan, nu heb ik hem gewoon er toe gedreven door mijn gedrag. Ik kan hem dit niet kwalijk nemen.

Het praten; hij zegt dat ik niet luister…maar ik ben zo vergeetachtig als het maar kan zijn, dus wat hij me vandaag verteld, daar vraag ik morgen weer naar. Waarschijnlijk dat het daar in zit waarom hij vaak wel met haar praat en niet met mij. Maar ik kan er niks aan doen en vind het zelf ook super k*t dat ik zo vergeetachtig ben.
Gisteren begon hij ineens dingen over exvriendjes te vragen, of ik al eens met hun in bad had gelegen ect ect. Geen vragen die ik van hem gewent ben, want zoals hij zegt; is dat het verleden en heeft hij daar niks mee te maken. Dus volgens mij heeft de ruzie wel het e.e.a. losgemaakt of veranderd.

Ik denk dat het allemaal wel even nodig was geweest om e.e.a. tussen ons duidelijk te maken en weer te weten hoeveel we van elkaar houden.

Ik ga afronden want hij komt zo weer de kamer binnen

Oh meid wat een lastig parket zeg. Maar ja wat er al gezegd is soms doet goed onweer de lucht klaren. In jullie geval is dat blijkbaar wel gelukt, maar net als bij een goede storm is er schade na afloop en daar zullen jullie zeker aan moeten werken. Het is aan jullie beide om jullie relatie weer helemaal gezond te krijgen en dan zal en gegeven en genomen worden. Zo zou hij het contact met haar maar even op een heel laag pitje moeten zetten, want zeggen dat er niks gaat veranderen naar haar toe kan niet. Dat is je kop in het zand steken. En ik weet niet of jij nog steeds meteen met de honden gaat lopen, maar stel dat even uit als het kan of ga samen als die mogelijkheid er is.

En 1 tip van mij. Toen mer en ik net samen waren was hij bang dat ik hem liet zitten, dat was hem al 2 keer gebeurd, ik vergeleek hem daarin tegen in alles met mijn exen. Hij zou wel vreemd gaan en dagen wegblijven. We hebben op een gegeven moment afgesproken dat als we samen verder zouden gaan we elkaar zouden zien zoals wij waren en niet zoals onze exen waren. Dus hij was alleen Mervin en niet die twee andere of zoals ze zouden kunnen zijn en andersom zag hij dat bij mij. Dat heeft heel erg geholpen. Dat vergelijken maakt je gek zeg maar. Maar jullie zullen veel samen moeten ondernemen en veel moeten praten. Anders blijf je zo zitten, en misschien is terapie iets voor jullie. Om je zelfvertrouwen maar ook het vertrouwen naar elkaar te vergroten.

Enne nogmaals, zij zal echt even naar de achtergrond dan wel helemaal moeten verdwijnen want dat is de bom op het moment. Overigens snap ik niet dat ze pas zo close wilde worden toen jullie samen waren hoor, hoewel er zat vrouwen zijn die een bezette man als veilig zien want ze hoeven zich niet 100% te binden.
Enne dat je hem die klap vergeven kan kan ik voorstellen. Zorg er alleen voor dat ie nooit zelf slaat.

Groetjes,

Michèle

Potjandorie wat ongeloofelijk heftig zeg!!!

Wel goed dat het na die ontploffing beter geworden is. Het is gelukkig “maar een kus”. Wij hebben ook altijd tegen elkaar gezegd, het ligt aan de omstandigheden en wat er gebeurt is, maar meteen alles opgeven…nee.

Goed dat hij nu meer praat. En of je meat haar contact moet blijven houden :S dat is er persoonlijk, ik zou het niet kunnen.

Heel veel succes!!!

Groetjes Frauk

Heel veel contact is er gelukkig niet tussen hem en haar. Zij woont zo’n 200km van ons vandaan (gelukkig!)

De kus was meer een 'spontane-he-wat-ben-ik toch-ontzettend-blij-om-je-te-zien’kus.
Zonder echt gevoel zeg maar. Hij weet ook niet waarom hij het heeft gedaan.

Ik ga al langer niet gelijk wandelen wanneer hij thuis komt. Meestal doe ik de grote ronde overdag en als hij er dan is even op het grasveld 100meter van huis.
En sinds een week of 4 zit ie thuis ivm zijn rug.

Tja en zijn exen…die hebben hem gedeeltelijk gevormt tot wie hij nu is. Soms ervaar ik dat nadelig en soms ook niet. Dingen die hij bij zijn ex(en) deed doet hij bij mij niet…prima hij heeft er van geleerd en dat is goed.
Vergelijken met zijn exen doet hij niet echt denk ik. Hij ziet mij al als mij, maar ik kan me voorstellen dat er soms iets is waardoor hij ‘bang’ word dat hem hetzelfde nu zal overkomen als voorheen.

Ik vind het zo hhmm klinken omdat zat vrouwen het zeggen die dagelijks in elkaar geslagen worden, maar Toon is echt niet een persoon om dat te doen en zal het ook zeker niet nog eens doen. Hij heeft er spijt van, hij meende zelfs dat hij niet hard had geslagen…maar tegen een borst is dat toch wel pijnlijk.
Ik zou hem eerder nog eens een slag geven, dan hij mij, daar ben ik wel van overtuigd

Die meid; ach liever had ik haar 3 jaar geleden al niet meer gezien. Maar het is een vriendin van hem, hij accepteerd mijn vrienden en ik die van hem. Als ik geen contact meer met haar zou hebben zou dat betekenen dat ze elkaar alleen ontmoeten…en dat is nou iets wat ik nu nog niet zie zitten

Ik ben jarenlang mishandeld door mijn ex jolan dus ik weet het verschil tussen een afwering en een afranseling krijgen. Jij kent je vent het beste natuurlijk maar ik zeg eigenlijk standaard altijd pas op. Ha ha ha das iets dat Mer er ook niet uitkrijgt dat ik andere vrouwen probeer te beschermen hoe moeilijk dat soms ook is.

Groetjes,

Michèle

Michele, ik vind het ook heel lief van je hoor!
Zelf zou ik ook zeggen: als je slaag krijgt vertrek. Maar dit is indd anders.

Ik ken een meid die volgens mijn gevoel ook regelmatig een klap krijgt. Het liefst zou ik haar helpen, maar veel contact hebben we niet meer en ik weet eigenlijk niks van wat daar gebeurd. Ik zou haar zo graag zeggen: ga weg bij hem, je verdient beter en kunt beter krijgen. Maar ik kan niks zeggen en kan haar ook niet dwingen.

Toevallig dat mijn vriend en ik het er vanavond nog even over hebben gehad. Het laat hem niet los dat hij die slag gegeven heeft. Hij zit er dus echt mee. Ik heb hem nogmaals gezegt dat ik het hem niet kwalijk neem. Ik ben ook erg ver gegaan en als ik hem was geweest, was ik eerder uit mijn slof geschoten, dat weet ik zeker. Ook dat heb ik hem verteld.

Nu lijkt het allemaal wel beter te gaan, zelfs beter dan voordat ik achter die kus kwam. We hebben nu meer tijd voor en elkaar. Ik zit bijv niet meer de hele avond op de laptop, hij vind het leuk als ik bij hem kom liggen en samen film kijken, samen in bad en vanavond heb ik zelfs kaarsjes aangemaakt :smiley:
Het voeld gewoon beter en ik heb zelfs het idee dat we hier sterker uitkomen.

Daarom zei ik het ook Jolan, ik zie het verschil wel. Ooit belde een vriend van me in paniek hgij had zijn ex een klap gegeven. Dus ik vreog wat er gebeurd was. Bleek ze hem te lijf te zijn gegaan met een schoen met stilleto hak dus met dat ding in zijn arm heeft ie haar een duw gegeven om weg te komen. Das geen slaan das zelfverdediging. Gelukkig zag de politie dat ook zo.

Maar wel fijn dat deze escalatie julle weer op de rails gezet heeft.

Groetjes,

Michèle