Het begon een paar nachten geleden… moet even melden dat hij daarvoor mij wel regelmatig terug liet komen voor kusjes… ik dacht ach als dat alles is, doen we dat wel. want hij heeft tot een week geleden heel netjes de nachten door geslapen. geen enkel probleem met hem gehad.
Maar sinds een paar dagen als ik hem om 20:00 naar bed breng heeft hij het ( uit wat ik er van kan verstaan) over een slang… ik denk dat hij gedroomt heeft over een slang, dat hij bang is geworden. telkens word hij wakker en vraagt hij om dezelfde kusjes als met naar bed gaan. rond 00:00 en rond 04:00. hij word dan wakker en blijft volhouden als ik niet kom. ik ga er dan wel heen, en geef hem zijn kusje en zeg dat moet gaan slapen. maar ik lig nog niet op bed op hij roept weer. ik heb een aatal keer niet gereageerd, maar de laatste 2 dagen is hij helemaal overstuur met naar bed brengen. ik heb hem rustig gemaakt, en verhaaltje voor gelzen en geklest maar niks helpt! ik ga altijd een half uurtje met hem op de bank zitten voor hij gaat slapen zodat hij helemaal op zijn gemak is, verhaaltje voorlezen beetje kletsen jullie kennen dat wel. dus het kan ook niet zo zijn dat hij onrustig is? gister avond heeft hij best veel overgegeven omdat hij zijn eigen zo druk maakte omdat hij niet wou gaan slapen. en vanacht werd hij helemaal overstuur wakker en toen heb ik hem maar tussen ons in gelegd. ik weet het niet meer. moet ik dit negeren of is er meer aan de hand… wat denken jullie?