Ik weet niet wat er is!

Nou zoals die titel het al zegt… ik weet het ff niet meer…
Vorig weekend kreeg mijn kleine van bijna 6 maanden het erg benauwd en heeft nu een inheler en prednisolon. De eerste dagen ging het goed, maar nu…pfff
Hij heeft sinds 2 weken zn eerste tanden onder.
Nu is hij de afgelopen 3 dagen alleen maar aan het huilen en zeurend huilen(kan het niet anders omschrijven) hij is niet vrolijk, en lijkt niet tevreden met niets niet… Hij huilt vrijwel nooit en nu continu, hij grijpt af en toe naar zn oor, en heel soms heeft hij een flinke rode wang maar vandaag is het heel erg en heeft hij die klachten dus niet!
Ik ben net met m wezen lopen, in de winkel ging hij zo hard schreewen dat ik m uit de wagen moest halen om hem te kalmeren…
Ik krijg helemaal het gevoel dat ik iets niet goed doe ofzo…
Ik weet het niet meer…zijn het zn tanden(die al door zijn) is het een bijwerking van de prednisolon, is het gewoon niet lekker in zn vel zitten,is het een sprong… pfff help!
Groetjes van een btje onzeker wordende mama

Super trotse mama!!!

ik ben trouwens eens verde rop het forum aan het lezen maar het lijkt op die 8 maanden sprong! miss een btje vroeg zul je denken, maar hij kan al vanaf eind feb van rug naar buil en andersom. HIj probeert te kruipen en dat lukt m dus niet, hij gaat alleen maar achteruit terwijl hij het speeltje wil hebben wat voor hem ligt.
OP het aankleedkussen is het ook een gevecht, draaien woelen enz hele opgave om hem aan te kleden.
Als ik idd een speeltje afpak of een sok of wat dan ook is het brullen!!! hij had een banaan in de winkel moets toch afgerekend worden… nou je raad het al herrie!! haha totdat hij m weer terug heeft dan is het goed,
Hij wil ook zitten dit lukt af en toe maar valt dan weer om… sjagerijnig dat ie daar van word… Nou ja een flinke aanvulling maar las dat andere topic en klonk me zo bekend in de oren.

Super trotse mama!!!

Het kan geen kwaad om even een afspraak bij de ha te maken, het kan van alles zijn natuurlijk. Misschien valt de medicatie niet goed, misschien een oorontsteking, etc.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

De 8-maandensprong kan het niet zijn. Er zit een sprong in de periode van 22,5 t/m 26,5. Die sprong zal het zijn.

Groetekes, Sje

Ik zou zeggen: een oorontsteking. Zou zeker even met de ha afspreken!

Hoi,

Ik heb niets met sprongetjes. Het komt wanneer het komt, en dat overleven we ook wel weer dacht ik destijds.

Ik denk eerder aan het doorkomen van een tandje. Dit gebeurd (kan) vanaf 6 mnd.
Dan hebben ze een rood warm wangetje en sommige kindjes hebben last van oorpijn.
Jouw kleintje heeft geen dunne gele poepluiers en wat koorts?
Voel maar eens met je vinger over zijn tandvlees of je niet ergens een bobbeltje voelt. Voel je dit ergens dan zal hier binnenkort een tandje komen.
Je hebt hier Chamodent druppels voor van VSM en die kun je dan geven.
Je kunt ook het tandvlees wat masseren met je vinger.
Of geef je kleintje een koude bijtring om op te bijten, dit verlicht ook wat.

Groetjes Lisan.

quote:
Hoi,

Ik heb niets met sprongetjes. Het komt wanneer het komt, en dat overleven we ook wel weer dacht ik destijds.

Groetjes Lisan.

Even uit nieuwsgierigheid hoor (want ik lees dit vaker van jou): maar dit is toch precies wat een sprongetje is? Een fase dat het iets minder loopt en die je zeker wel overleeft met elkaar…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker