Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen

hallo,

ik ben nieuwe op deze site. en ik heb een probleem. niet zozeer met mijn kind.
ik heb een baby van 3maanden. het gaat alleen niet goed tussen mij en mijn man. er zit een scheiding aan te komen en ik weet niet waar ik met mijn kind heen moet gaan. ik ben zelf 19jaar. weet iemand misschien waar ik tercht kan om te kijken hoe het verder moet met mij en mijn baby. ik kan moeilijk op straat gaan wonen met mijn kleine.
bij familie kan ik niet tercht.
kan iemand mij aub helpen…
alvast bedankt

liefst Sam

Ben er niet echt helemaal in thuis maar je zou contact op kunnen nemen met het FIOM. Zij zullen vast wel weten waar je anders terecht kunt met je vragen.

Sterkte!
Groet Vanessa.

En anders is de huisarts altijd een goed contact in dit soort gevallen.

Groetekes, Sje

Wat sje al zei denk dat je het beste ook even kan gaan praten met de huisarts
en evt contact op nemen met de gemeente.

Tries

hartelijk bedankt voor jullie advies. ik heb gekeken op fiom. en ik zag dat die mensen je goed op weg kunnen helpen. nogmaals bedankt voor julie reactie. ik hoop dat ik hiermee een stuk op weg kan.

Alle sterkte.

Groetekes, Sje

Succes ermee meid!

Groet Vanessa.

Er zijn speciale opvanghuizen voor jonge moeders met baby’s. Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik had deze topic niet eerder gezien. Het snelste ben je waarschijnlijk geholpen door even naar het algemeen maatschappelijk werk op te bellen. Kun je vinden in het telefoonboek en/of de gemeentegids. Zij kunnen je helpen aan de juiste telefoonnr’s bij jou in de buurt.

Sterkte!