Ik weet het nu niet meer!

nou, ik weet het ook allemaal niet meer hoor!
diantha is zo onrustig. ze is de hele nacht aan het spoken geweest.
dan wordt ze wakker en draait op haar buik.
dat vindt ze niet fijn en gaat huilen.
dan is het wel eten, dan weer niet. er zit op dit moment geen enkele regelmaat in.
met eten, slapen. ik weet het niet meer hoor!
nu net geef ik haar een fruithap, normaal lekker, nu niet.
ineens wil ze nu fles. fles leeg, ze slaapt. ik breng haar naar bed, nee hoor wakker, buik draaien en huilen!

zou ze al last kunnen hebben van de volgende tandjes?
de eerste 2[onder] zijn net 10 dagen door.

nou, ik moest spuien hoor!

groetjes christa mama van diantha

Hoi Christa.

Wat vervelend! zo heb je er ook even geen lol in.
Het enige wat ik je kan vertellen is dat Ruben een paar weken ook verschikkelijk vervelend is geweest (hangperiode) en dat ik er soms dan ook helemaal gek van kon worden, maar de regelmaat overdag heb ik er gewoon stug ingehouden of hij nou wou of niet, en op het moment is het dan ook weer even een engeltje i.p.v een bengel.

dus ik geniet er nog even lekker van voor zo lang het duurt, want die kleintjes zijn zo onvoorspelbaar.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Dat zou ik je nog vragen, heeft ze ook last gehad van de vorige twee tandjes? misschien dat haar gedrag je bekent voor komt op het moment?
want dan zou het goed kunnen hoor dat er weer een tandje aan komt.

hoi marianne.
dit gedrag heeft ze nog nooit eerder vertoond.
misschien zit ze in een sprongetje,ik weet het ook niet.
want de laatste tijd maakt ze best wel een hoop veranderingen mee,tandjes krijgen,
ineens loszitten andere tijden naar bed.andere voeding proberen (smaakjes wennen).
en ze wil steeds uit m`n borst drinken maar daar zit ook niet veel meer in.
het zal wel een periode zijn we zien wel.

we hebben de onrustige periode van ruben ook gevolgd,en dat gaat nu toch ook weer beter.
dus er is nog hoop ha ha ha.
groetjes melinda mamma van diantha.

Die periode is gelukkig afgelopen, en op het moment is het een engeltje, maar ja over een paar weken staat de volgende periode weer voor de deur eens zien hoe het dan weer gaat.

Maar het zou best een kunnen zijn dat diantha ook in zo’n periode is aangekomen, want als ik het zo lees heeft ze enorm veel bijgeleert de laatste tijd, en veel dingen die je beschrijft duiden er wel op.
maar ja het hoeft natuurlijk helemaal niet, ze kan natuurlijk vandaag ook haar dag niet hebben en er voor kiezen lekker saggarijnig te gaan doen.

Als ik het zo lees zou het heel goed een sprongetje kunnen zijn. Tandjes merk je wel vaak aan erg rode wangetjes, Billetjes rood en zeker het overal op bijten. Een sprongetje heeft niet zo van die duidelijke signalen, whahahaha eigenlijk zijn ze dan meestal alleen erg lastig. In het boek oei ik groei staat een kalender waar deze periodes in aangegeven staan, die kwamen meestal echt overeen met Evianne.

Ja, dat sprongetje was dus ook mijn eerste gedachte eigenlijk
Alles wat je opnoemt wijst er wel op in ieder geval.
Wel lastig hè…gelukkig weet je dat het gauw weer voorbij is.
Succes!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)