Ik weet het niet

Hallo ik ben priscilla en ik ben nieuw hier.

Ik ben niet zwanger teminsten dat denk ik. ik vraag me af of of je vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie moet tellen tot je volgende menstruatie. of moet dat vanaf de laatste dag van je laatste menstruatie? kan iemand me met mijn vraag helpen of me meer vertellen?

vriendelijke groeten,
Priscilla.

Als je ongeveer 28 dagen (ligt er aan hoe lang je syclus is) na de eerste dag van je laatste menstruatie niet ongesteld word, ben je overtijd, en dan kun je een zwangerschapstest doen.

Lilypie

Lilypie

Gewoon een test doen als je het zeker wilt weten, dan ben je er direct uit en hoeven wij er niet naar te raden. Da’s een beetje lastig hè, om door de computer heen te kunnen zien of jij misschien zwanger bent of niet…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zwangerschap begint te tellen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus als je 1 week over tijd bent en de test zegt “positief” dan ben je technisch 3 weken zwanger maar die eerste 2 weken voor de eisprong krijg je cadeau dus in de medische wereld heet je dan “5 weken zwanger”.

En verder, net wat de anderen zeggen: test doen als je erachter wilt komen of je zwanger bent of niet. Digitaal is dat voor ons niet te bepalen.

Groetekes, Sje

mijn laatste menstruatie begon 24 juni duss aan gezien ben ik nu dan 3 tot 4 dagen overtijd, ik ben vorrige week nog bij de huisarts geweest omdat ik me niet echt goed voelde en ook meer naar de wc moest gaan dan normaal. en volgens de huisarts had ik last van mijn darmen want ik kon ook niet goed ontlasting maken maar zo heb ik ook weer op internet gelezen en gehoord van anderen mensen dat dat ook kan te maken hebben met een zwangerschap.

groetjes priscilla.

Maar ook met dit verhaal kunnen zij niet zien of je zwanger bent, dus als je zekerheid wilt hebben over een evt. zwangerschap zit er niks anders op dan een test te halen.

Groetekes, Sje

Het enigste wat je zekerheid kan geven of je wel of niet zwanger bent, is een test. Alle kwaaltjes die er bij zwanger zijn kunnen horen, heeft de een wel, de ander niet, de een meteen, en een ander veel later. Hier kunnen we domweg dus niets uit opmaken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Jaaaaaa, het Asje-Esje-team is weer operationeel!

Groetekes, Sje

Whahaha Sje, was jij me tweeling of zo. Jeetje…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, meid… het is misschien even moeilijk, maar ik zou maar een test doen!
Dan weet je het in ieder geval zeker!
En die symptomen kunnen erop wijzen dat je zwanger bent, maar je kunt het je ook inbeelden…
Sterkte ermee!
Liefs, Anne

Laat je het nog even horen?

Lilypie

Wij moeten in een vorig leven haast wel tweeling zijn geweest Asje! Haha!

Groetekes, Sje

Priscilla mag ik vragen hoe oud je bent
En ja testen is de enige oplossing

onderbuik gevoel krijg ik

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

En al een test gedaan?

hoi hoi
ik ben mia
mijn vriend en ik willen graag kinderen
maar nu ben ik bij hem weg een week
maar nu moet ik morgen ongi worden maar ik heb al een week last van me borsten
foei wat zijn die gevoelig nu en ik plas veel meer en moe ppfffff
denken jullie ook wat ik denk , kanje zeggen dat ik er niet blij om ben
ik weet gewoon niet wat ik moet doen

gr mia

afwachten mia

Inderdaad meer kun je niet doen.

Groetjes,

Michèle

Afwachten
En anders als het weg blijft testen

Zucht…

Groetekes, Sje

Snap je reactie wel een beetje Sje. We weten toch allemaal wel waar de kindjes vandaan komen en wat je moet doen als je denkt zwanger te zijn? Een beetje nadenken kan ook geen kwaad…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik kan wel weer mijn “in bed een grote meid, buiten het bed ook een grote meid”-verhaal af gaan steken maar het is vechten tegen bierkaai, zeker op regenachtige dagen in de vakantie! Dus die zucht voldoet ook geloof ik.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 02 Aug 2009 20:33:59