Ik weet het helemaal niet meer!

Hallo mama’s.
Vanaf dag 1 is lars al een onrustige baby en heeft tot 13 weken lang, vreselijk veel gehuild, en slecht geslapen.
nu dachten we toen het huilen over was, ach het is gewoon een mannetje die weinig slaapt maar vanmorgen vanaf 9 uur wakker en nu nog steeds liggen gillen in bed, niet willen slapen, niet in de wagen nergens niet, s’achts een drama help!!!
we vinden hem ook vaak vol klinken.
Hij heeft geen vloerbedekking of overbodige stoffen op zijn kamer we hebben wel 2 honden misschien allergisch?
ik zuig en dweil elke dag het zijn kortharige honden en ben verder heel schoon.
De honden komen nooit boven.
we gaan zowieso naar de huisarts, want na 9 maanden tobben ben ik helemaal op.
wie denkt met me mee

wat vervelend dat hij niet goed doorslaapt. Bij de huisarts kunnen ze misschien wel wat verder kijken. Zijn er verder geen allergiën in de familie?

Misschien kun je ‘slaapje’ proberen, als er niets uit het bezoekje aan de dokter komt. Er zijn vele baby’s die dan rustig(er) slapen. Het is misschien de moeite waard.

Ligt hij niet op de tocht, of te warm/koud?

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Wat vervelend voor jullie en je kleine mannetje. Het vraagt zo veel energie.
Weet niet welke wegen je hebt bewandeld maar is een ostepoaat misschien iets. Ja het lijkt bijna wel het toverwoord van tegenwoordig maar echt de ervaringen zijn zo positief! Zelf ben ik ook met mijn zoon gweest. Hij had geen ernstige klachten maar ik had zoiets van het kan nooit kwaad. Mijn osteopaat is het daar helemaal mee eens. Het liefst zou hij zien dat alle pasgeboren babys een bezoekje brachten. Zoek anders even op internet op kinderostoepatie of iets dergelijks. Bedoel je met ‘vol’ klinken dat hij verkouden is? Als dat zo is zou ik ook langs de huisarts gaan.
Heel veel sucees en sterkte…!

hier ook een onrustig mannetje, al huilt hij niet super veel. Ik heb voor volgende week een afspraak staan bij de ostheopaat. Ben erg benieuwd! CB kwam hier ook mee, en dacht het zelf ook al een beetje. Dus misschien is het ook wel iets voor jouw ventje?!! Heel veel succes

Lilypie 3rd Birthday Ticker

Lilypie Breastfeeding Ticker

Hoe staat zijn bedje? Draai het eens een kwartslag en kijk dan eens of hij beter slaapt.

Groetekes, Sje

hoe moet zijn bedje dan staan tov het licht???

Hoi Kim,

Je kan het bedje gewoon in de lengte zetten voor het raam
met de gordijnen open.

Hoi Emmer,

Wij hebben een slaapzakje en daar werd Anne heel rustig door
Ze sliep vaak heel kort (3 kwartier) en nu slaapt ze vaak 2 a 2 1/2
uur per keer.
Kijk maar eens op www.slaapje.nl
Dan heb je ook geen laken/deken meer nodig.
Misschien is dat wat?
Wat is zijn slaapschema?
Misschien heeft hij aan 2 slaapjes genoeg op een dag.
Hij slaapt elke morgen tot 9 uur?
Dat is wel erg lang.
Dan zou je hem om 12 uur weer op bed kunnen doen en gewoon
savonds weer half 7 ofzo.
Hebben ze het toen hij nog heel klein was niet over een huilbaby
gehad?
Laat je nog wat horen!

Groetjes Heleen. Mamma van Elke 2 1/2 en Anne 17 week.

Het bedje ban thije staat in de lengte, maar dan links van het raam… zou dat zoveel verschil maken als ik het bedje een meter opschoof? Is uit te proberen natuurlijk… al ligt meneer nu alweer 3 uur te slapen… snap er soms niets van!

Hoi Kim,

Laat zijn bedje maar zo staan en maak het bedje andersom op.
Dan ligt hij dus met zijn hoofd de andere kant op.
Dit helpt ook. Hebben wij bij Elke gehad toen die wat ouder
was (1 jaar geloof ik)
Als ik savonds bij haar keek of ze lekker sliep dan was ze aan
de andere kant gaan liggen.
Vond ze prettiger denk ik.
Toen hebben we haar bedje andersom opgemaakt en het euvel was
verholpen.
Leuk trouwens als je elkaar kan helpen op dit forum, en dat
sommige tips die je elkaar geeft helpt!

Groetjes Heleen

nou na weer een nacht opgezeten te hebben, waren we het helemaal zat.
Ik heb denk ik een uur geslapen.
Lars heeft de hele nacht rechtop gezten in zijn bedje happend naar lucht, zo vol zat hij weer.
dus sprayen luuf, alle middeltjes maar niets helpt.
Op naar de doktersdienst vanmorgen, nu heeft hij kroep???
en weer een luchtweginfectie, dus een paardenmiddel en weer neusspray met yla…
Morgen gaan mijn man en ik maar eens naar de huisarts, voor een allergie test.
weet iemand hoe dit werkt bij zulke kleintjes?

Ik dacht ooit eens gehoord te hebben dat ze bij hele jonge kindjes nog geen allergie-tests kunnen doen.

Groetekes, Sje

Hoi Emmer,

Ik leef erg met jullie mee!
Ik heb even bij google gekeken.
Heb ingetoetst: allergie test bij babys.
Hier staat erg veel over allerlei allergien.
Kijk hier maar even misschien staat hier iets wat jou bekend
voorkomt dat je zoontje ook zou kunnen hebben.
Hoor ik nog wat van je!
Denk dat dat de anderen ook wel nieuwsschierig zijn.
Sterkte in ieder geval en een knuffel voor je kleintje!

Groetjes Heleen

onwijs bedankt voor jullieopbeurende woorden.
Mijn man en ik gaan morgen zowieso naar de dokter, we hebben al zo lang het gevoel dat er iets niet klopt.
hij is de hele dag op een half uur na wakker geweest en ja vanaf gisteravopnd 9 uur he! wij ook dus we duiken er straks vroeg in.
ik houd jullie op de hoogte

Hoe was het bij de dokter? Ik hoop dat het niets ernstigs is.

we zijn niks wijzer, in die zin we kregen te horen"ziek maar goed uit"
Ik baal als een stekker,tegenwoordig gevn ze bijna geen antibiotica meer en moet je bijna op je knieen.
Als hij geen koorts heeft en het dan geen antibiotica.
We tobben nog steeds s’nachts doen we geen oog dicht we kunnen niet meer.
We hebben samen afgesproken dat als het donderdag niet monder is ik erop sta dat we een kuurtje krijgen want zo ga ik niet het weekend in.
hoe denken jullie hierover?

Hoi emmer,

Ja moeilijk kunnen ze doen he??
Heb je al een zetpilletje geprobeerd??
Slapen ze wel vaak beter van.
En misschien is dit heel hard maar zou je hem niet een nachtje naar opa en oma kunnen doen??
Of iemand waar hij zich ook veilig bij voelt??
Kunnen jullie even bijtanken.
Ja de meeste zullen zeggen een ziek kind heeft zijn mama nodig en dat is ook zo maar jullie worden zo geen gezellige ouders voor hem met zo’n slaap te kort.
En ik bedoel dan wel iemand die hem ook goed kan troosten he?!!
En als het nog niet beter word zal ik er zeker op gaan staan dat je er iets voor krijgt!!
En het bedje iets rechter op zetten aan 1 kant zou dat niet helpen???

Heel veel sterkte!
Laat je nog wat van je horen?

Gr Lies.

Hallo,

Ik heb dit topic een tijdje gevolgd, het kwam me namelijk wel wat bekend voor.
Ons zoontje is van het begin af aan erg onrustig, slecht slapen, veel bewegen in zijn slaap, kontje omhoog werken, s’nachts ook veel wakker, vol op de borst zitten en zo zijn er nog een paar dingen.
Wij hebben in overleg met consultatieburoarts onze zoon pepti voeding gegeven, er was namelijk een sterk vermoeden van koemelkallergie.
Hij reageerde hier eerst goed op.
Nu twee ziekenhuis opnames verder, ivm veel huilen door pijn, bleek hij ook te reageren op pepti ons zoontje kreeg toen nutramigen zelfs daar reageerde hij nog allergisch op hij heeft nu neocate voeding en nu gaat het een stuk beter.
Eindelijk rust in zijn lijfje.
Misschien heb hier iets aan, misschien kan de cbarts ook iets voor jullie betekenen.
Heel veel sterkte, weet hoe uitgeput je inmiddels bent.

Groet Tecla

Hoi Emmer,
Als ik het goed lees is je ventje erg benauwd. Heb je niet de tip gekregen om de warme douche aan te zetten en met hem daar naast te gaan zitten (dus niet er onder). De warme stoom helpt hem beter ademen. Wat een toestand zeg. Als het niet over gaat echt teruggaan naar de huisarts hoor! Dit moet echt anders kunnen.
Lynn

quote:
Hallo mama's. Vanaf dag 1 is lars al een onrustige baby en heeft tot 13 weken lang, vreselijk veel gehuild, en slecht geslapen. nu dachten we toen het huilen over was, ach het is gewoon een mannetje die weinig slaapt maar vanmorgen vanaf 9 uur wakker en nu nog steeds liggen gillen in bed, niet willen slapen, niet in de wagen nergens niet, s'achts een drama help!!!! we vinden hem ook vaak vol klinken. Hij heeft geen vloerbedekking of overbodige stoffen op zijn kamer we hebben wel 2 honden misschien allergisch? ik zuig en dweil elke dag het zijn kortharige honden en ben verder heel schoon. De honden komen nooit boven. we gaan zowieso naar de huisarts, want na 9 maanden tobben ben ik helemaal op. wie denkt met me mee

Hoi! ik ken iemand die een huilbaby had…ze kwam erachter dat andere voeding (hypoallergeen oid) hielp. Ze werd stapelgek; van ´sochtends vroeg tot sávonds huilen, huilen huilen, na veranderen voeding was het weg.

Sterkte ermee hoor!!
groetje

anitaaalderink

Hoe gaat het nu met de kleine? Is hij al wat minder vol? Anna heeft soms ook wel eens last van verkouden zijn, maar dat is na een tijdje wel weer weg. Bij haar helpen Luuf en sprayen wel.

Helpt een zetpilletje niet? Misschien zijn die badolieënwel wat. Met eucalitus of met lavendel, kunnen ze erg rustig van worden.

Groeten,

Judith