nou dames daar komt het dan!
Meric laat nu en zijn flessen staan en zijn fruit en brood.
Enige wat hij echt smakkend eet is de groentehapje. en 125ml diksap en een koekje.
ik snap er helemaaal niks meer van en ben een beetje bezorgd, omdat het al een tijdje zo is. het duurt nou veel te lang voor mijn gevoel! toen meneer 6 maanden oud was weigerde hij plots zijn fruithapje. toen met 7 maanden begonnen met brood. ook die ging er wel redelijk in maar ook deze weigert meneer sinds een week.
flesjes gingen altijd leeg en nu laat hij wel 80cc tot 120cc staan!
nee dit trek ik niet…moest toch echt een traantje laten toen hij vanmiddag ook zijn groentehapje weigerde die ik zelf voor hem had gemaakt, gelukkig had ik nog een pot olvarit thuis en die krijg hij wel op.
hij trekt bij alles een zuur gezicht of het nou zelfgemaakt is of kant en klaar (bij fruit dan)…brood heb ik alle sooorten bruin brood en alle soorten jam, hagelslag, appelstroop en noem maar op geprobeerd…maar hij schud hevig nee met zijn hoofd stopt zijn handjes in zijn mond om het eruit te halen of spuugt ze er gewoon uit…
kortom ik maak me nu toch echt zorgen vooral als hij plosteling om 21.30 begint te huilen dan denk ik zie je wel hij heeft gewoon honger!
dit is ons schema nu maar weet niet of het hierdoor komt:
7.30 uur fles 140cc
8.00 - 10.30 slapen
11.00/12.00 uur brood en 100cc opvolgmelk
12.30 tot 14.00 uur slapen
14.00 uur fruithapje (soms eet hij 50gram soms helemaal niet)
15.00 uur liga/nijntjekoek of rijstewafel met diksap 125cc
17.00 uur groentehapje 200gram
18.30 uur fles 160cc
iemand nog tips hoe ik het anders kan doen of bij wie ik terecht kan met dit soort problemen? cb kan me niet echt mee helpen ka is een optie maar moet verwijzing vragen aan de ha en dan duurt het ong. 1 maand lang voordat ik er terecht kan…dus voordat ik over de rooie ga graag wat tips want ik heb het er echt moeilijk mee…soms word ik zo boos op hem maar hij is zo klein kan niet eens schreeuwen uit boosheid tegen hem zou ik ook nooit doen want hij begrijpt het allemaal toch niet en lacht me gewoon uit als ik boos kijk…en dan kan ik hem echt weer opvreten! pfff
trouwens eergisteren is er boven een tandje doorgekomen weet niet of dat ook heeft meegespeeld maar zo lang dan?