Ik weer zoooooo verliefd ben

Ja ja, op mijn kereltje. Sinds vorige week vrijdag kan Jessin al heel duidelijk naar me lachen ( snel al he ) en nu maakt hij er ook geluidjes bij. ohhhhhhhhh die klinken zo lief. Ligt ie lekker op mijn arm met open ogen naar me te staren en sjansen dat ie dan kan pfffffffff genant haast hihihihi. Zal proberen om er een foto van te maken of zo. Maar wederom, Mamma isse weer verliefd ( was ik toch al hoor)

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

OWWWWW
Ja had ik ook bij Robin
Het is ook zoooooo lief om te zien

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ahhh schattig, ben erg benieuwd naar de foto die is vast prachtig!

Groetjes Nathalie & Co

aahh, wat lief, wat een schatje ! dat is zeker snel dat hij naar zijn mammie lacht, hij zal het wel heeeel erg naar z’n zin hebben!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

ja is ook echt super schattig he!!! ik krijg ook altijd kriebels in mijn buik als lars met van die grote ogen na mij ligt te kijken en zo ene big smile kado geeft is het mooiste wat er is!!

liefs jessica

Oooooh, wat lieffff joh!!!
Kan me voorstellen dat je dan volledig smelt hoor!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Tja dat ken ik ook nog van Daan. Heerlijk hé!

Groetjes,

Diana moeder van Daan

nou maak je ons wel nieuwschierig foto foto heerlijk he zo n lachenbekkie daar smelt je wel van

groetjes marielle mama van tanja

Geweldig!!
Ja, ja, mamma’s zijn snel om hoor als je naar ze lacht .
Ben erg benieuwd naar de foto, hopen dat ie lukt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Uhhhhhhmm foto`s wel gemaakt, maar niet gelukt dus. Morgen weer een dag.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ahhh jammer, ik zag je reactie en dacht jaa foto’s, helaas… Morgen nieuwe kansen

Groetjes Nathalie & Co