pfffhhh vorige week, was wel het toppunt, en de 2 weken ervoor al de aanloper… man man, nadenken kon ik amper er liepen allemaal dingen in de soep, nie slapen, struikelen, dingen in de prullebak gooien die je net niet erin wil gooien, als me kop nie vast zat, lag die er ook nog in !
alles komt dan tegelijk he…pip die slecht slaapt, was van 19.00 uur tot 20.30 uur bezig haar op bed te legge… een stagaire op me werk, bonje met mijn beste vriendin… moeder door haar rug… pfhhh lekker weer …
nu scheelt het alweer zoveel dat pip in haar nieuwe bed, gewoon binnen een kwartier half uur in haar bed ligt en slaapt…dan ben ik om 19.30 uur weer beneden en kan ik ff alles loslaten en aan me avond beginnen, en niet om 20.30 uur beneden komen en vervolgens weer na 1.5 uur naar boven om zelf te gaan slapen, want god weet wat de nacht weer brengt…
mijn beste vriendin heb ik maar ff losgelaten, zal vast een tijd komen dat het weer goedkomt…maar niet nu want ze is echt over me grens geklapt…en daar kan ik ff niks mee …
ben ff blij dat die 2 dingen …alweer zijn opgelost, want het bied weer wat rust in me kop, stagaire weet nu ook wat ze moet doen, dus da scheelt ook een hoop op me werk, ben je een stuk minder moe als je thuis komt …
soms loopt je hoofd dan gewoon over, hebben jullie dat ook wel eens
Pippy is geboren 17.07.2009