Ik weer wat ' normaler' ben

pfffhhh vorige week, was wel het toppunt, en de 2 weken ervoor al de aanloper… man man, nadenken kon ik amper er liepen allemaal dingen in de soep, nie slapen, struikelen, dingen in de prullebak gooien die je net niet erin wil gooien, als me kop nie vast zat, lag die er ook nog in !

alles komt dan tegelijk he…pip die slecht slaapt, was van 19.00 uur tot 20.30 uur bezig haar op bed te legge… een stagaire op me werk, bonje met mijn beste vriendin… moeder door haar rug… pfhhh lekker weer …

nu scheelt het alweer zoveel dat pip in haar nieuwe bed, gewoon binnen een kwartier half uur in haar bed ligt en slaapt…dan ben ik om 19.30 uur weer beneden en kan ik ff alles loslaten en aan me avond beginnen, en niet om 20.30 uur beneden komen en vervolgens weer na 1.5 uur naar boven om zelf te gaan slapen, want god weet wat de nacht weer brengt…

mijn beste vriendin heb ik maar ff losgelaten, zal vast een tijd komen dat het weer goedkomt…maar niet nu want ze is echt over me grens geklapt…en daar kan ik ff niks mee …

ben ff blij dat die 2 dingen …alweer zijn opgelost, want het bied weer wat rust in me kop, stagaire weet nu ook wat ze moet doen, dus da scheelt ook een hoop op me werk, ben je een stuk minder moe als je thuis komt …

soms loopt je hoofd dan gewoon over, hebben jullie dat ook wel eens

Pippy is geboren 17.07.2009

Tja, als je niet lekker in je vel zit dan hoeft er maar iets te gebeuren waardoor je kan ontploffen he!

Tja, laat je vriendin maar effe…neem je tijd…zorg dat thuis alles goed loopt en de rest komt vanzelf weer.

Gr, Danielle

Fijn dat het weer rustiger is in jou en om je heen. Ik herken het wel hoor, soms komt alles tegelijk en dan red je het op een gegeven moment gewoon nog amper. Geniet ervan!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

inderdaad herkenbaar, het wordt dan echt even teveel allemaal.
fijn dat het nu weer iets beter lijkt te gaan, zeker met pippy.
neem het ervan, zeker voor jezelf je hebt het maar al te goed nodig

liefs,
Rinske

nou vandaag nog ff vette stress,omdat we moesten gaan klussen, echt echtscheidingsgevoelig hahahhaa wat een drama…buurman en buurman wij 2, maar goed, kamer van pippy is af, alles is opgeruimt, want heel onze slaapkamer en de gang stonden helemaal vol met spullen die uit die kamer moesten wat een hell…

(ben allang blij dat me wagen er niet mee uitschee ofzo…want daar zat ik nog aan te denken,net wat voor mij dat dat dan ook nog gebeurt…)

maar goed ik had de vakantie opgegeven bij het kinderdump verblijf, had ik ineens 6 ruildagen, nou da klonk mij als muziek in de ’ flappers’…dus ik heb meteen voor over 2 weken een dagje sauna besproken met een vriedinnetje, en pip mooi naar de kdv… hoppa…ff bijkomen, heb ook 2 dvd boxen met 'dirty sexy money (serie) binnen,dus die gaat ik dan ook eens ff heerlijk lamballerig legge kijken, die dingen helpen altijd ontzettend…

thanks voor jullie reacties wijffies, voel me altij gesterkt door jullie !!

Hoezo ruildagen, Sugars? Leg 's uit, dat ken ik niet…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

nou eigenlijk zoals je het zegt, je ruilt ze, ik neem die 6 dagen niet op in de zomer, maar krijg ze in princiepe wel vergoed van meneer de belasting,dus dan mag ik ze op een andere data opnemen (anders hebben hun gewoon 6 dagen minder betaald he ! )

Bedoel je dat ze in de zomer niet komt, omdat jullie vakantie hebben en je die dagen dan nog later op mag nemen? Wij hebben geen ruildagen. Als je kind door vakantie of iets niet komt, mag je hem niet op andere dagen extra brengen. En ook als je kind vanwege vakantie niet komt, dan betaal je wel gewoon.

Groetjes,
Sandra

nee bij ons mag je ze gewoon inruilen, zowieso ga nie 6 dagen betalen als ze nie komt… doeg… ze hebben 2 dagen in het jaar voor studie en als dat op de dag is dat ze komt heb je pech, die dok je gewoon maar dat mag wettelijk (bovendien als je werkt dok je ze dubbel aan het kdv en je vrije dag,) dus ik vind dit eigenlijk wel meer dan normaal hoor

Ik weet ook niet ebter dan dat je je vakantie ( = 3 weken per jaar) door betaald aan het kdv, onegacht of je kleine dan komt of niet. Dat is bij ons ook zo en ik hoor dat eigenlijk ook alleen maar om mij heen. erg jammer, want het is idd duur zat, maar dat is helaas bij de meeste kinderdag verblijven wel de regel. Zelfde als dat als je deze week bv 1 dag geen opvang nodig hebt, je het binnen de maand moet ruilen, anders ben je je dag kwijt en moet je die wel betalen. N is er voor mij een uitzondering omdat ik vanwege mijn werk een flexibel contract heb, maar dat is bij anderen die vaste dagen afnemen ds niet zo, die hebben zich aan die maand regel te houden. Zelfde geld ook voor bv de Bso, daar is het nog strenger, heb je toevallig ook vrij in de week dat ze schoolvakantie hebben, en je had al wel bso (bv door een jaar plek) dan moet je dat in dezelfde vakantie (dus soms in dezelfde week) ruilen, anders ben je die dag kwijt.
Wat dat betreft is het luxe dat dit bij jullie allemaal wel mogelijk is! Geniet ervan zou ik zeggen!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Die ruildagen ken ik bij ons kdv ook niet, klinkt wel goed in ieder geval!

Groetjes,
M

Ik kan me vanuit het oogpunt van het KDV wel voorstellen dat je gewoon betaald. Je legt de dagen vast dat je kind komt en als alle ouders de dagen die ze in de zomervakantie niet gebruiken op een andere dag willen hebben dan wordt het een zootje voor ze. Ze roosteren tenslotte het personeel ook in op basis van de kinderen die op bepaalde dagen komen. Het zijn aardig wat kinderen die er zijn, dus als iedereen gaat ruilen dan is dat al een hele planning op zich. Ik vind het geen probleem dat ik gewoon betaal ondanks dat hij niet komt.

Ruilen kan bij ons wel, maar dan moet je de dag dat hij niet komt binnen 10 werkdagen afnemen. Anders ben je die dag gewoon kwijt. Maar goed ik heb nog nooit geruild als hij een keer niet ging op de dag dat hij normaal wel zou gaan.

Groetjes,
Sandra

nou ik kan natuurlijk niet zomaar gaan gooien met dagen … daarom ist voor hun gemakkelijker als ik er bijvooreeld nu al 2 opneem… want in de zomer hebben ze natuurlijk minder bezetting, en ik kan het wel willen maar het moet ook kunnen, als ze afzeggingen hebben, zoals dus nu het geval, hebben ze minder kinderen en dus plek voor pippy hebben ze gewoon 10 kindjes dan kan het gewoon niet, klaar…zo simpel ist ook …maar denk dat ik ze nu liever omruil dan in augustus !