Ik weer terug thuis ben

ik heb hier een topic geopent dat ik 2 week naar me moeder ging met brandon nou ik ben vanaf zondag weer terug allee brandon is nog bij opa en oma
het was en is nog steeds een chaos hier vandaar dat brandon nog even bij opa en oma is en ik hem nu echt vreselijk mis gelukkig komt die zaterdag thuis
opa en oma wonen hier nou niet echt om de hoek en aangezien we geen auto hebben kunnen we niet even snel langs gaan
het is nu bijna (na 3 week) klaar alleen de wc moet nog wat aan gebeuren als het goed is zijn ze morgen klaar
het is wel heel erg mooi geworden allemaal

Fijn dat het nu snel klaar is en dat het mooi is geworden. Balen dat Brandon nog niet thuis is, maar je kan hem heel snel weer knuffelen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jammer dat je je kleine man nu even moet missen, maar je krijgt er wel iets moois voor terug toch?! Over een paar daagjes lekker knuffelen in jullie opgeknapte huisje!!!

ooch wat rottig dat je brandon nu zo moet missen! ik zou daar niet mee om kunnen gaan denk ik haha
top hoor! zeker dat alles nu een beetje op begint te schieten. fijn!

naja het is dat ik hier veel werk heb in huis anders…
ach ja het is al donderdag dus nog 2 daagjes idd
wat ik wel erg fijn vind is dat oma wel even elke dag laat horen hoe het gegaan is enz… maakt het ook een stukje makkelijker

Dat lijkt me zeker moeilijk om hem zo lang te missen! maar zo te horen hebben jullie er een prachtig huis voor terug!
En het lijkt me ook wel een prettig gevoel dat opa en oma goed voor hem zorgen, maar toch…

Maar! Nog 1 dagje meid! Morgen komt hij weer thuis!