Ik weer terug ben?

Ben even weggeweest, maar ben erweer. Bianca heel hartelijk dank voor je reactie en zal zeker contact met je opnemen.

http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1305

Iedereen hele fijne feestdagen.

kussies van ons! en hele fijne dagen toegewenst en dat kleine mannetje is al geen kleintje meer ondanks zijn start problemen

groetjes Kim, mama van

en

hoi welkom terug gaat snel 7 mnden he en fijn om te horen dat het goed gaat

hoi marty, welkom terug .jij en je gezinnetje, hele fijne dagen toegewenst,en heel veel geluk in 2005 .ben blij dat het goed met jullie gaat .

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Martha,

Ook namens mij welkom terug.
Wat zijn de kids alweer veranderd zeg!
Knappe koppies hoor!
Enne…je mailtje zie ik wel een keer verschijnen

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 23 Dec 2004 23:32:12

Hoi,

Welkom terug.
Valt ook niet mee, een nieuwe baan, een opleiding en een baby. Ik weet er alles van, heb het ook 2 jaar gedaan. Gelukkig is het met deze baby anders, we genieten van onze rust.
Zorg je er wel voor dat jij ook genoeg uitrust?
Leuk dat je weer mee komt kletsen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

ook van mij welkom. het is welkom terug begrijp ik.
leuk, gelijk een foto, gezellig gezinnetje zeg!
groet
Mo

Ik ken je geloof ik niet, dus ik zal me meteen effe aan je voorstellen.
Ikke ben Astrid (30 jaar ), woon al 12,5 jaar samen met Daan ( 35 jaar ), samen hebben we een top-dochter Evianne van 1,5 jaar en we verwachten nog een klein wonder rond begin juni. We wonen in een dorpje in Limburg.
Welkom terug op het forum !!! En wat een leuke snuitjes allemaal op die foto.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi,

Ik ken je ook niet, net als de moeder van Evianne.
Ik stel me effe voor. Ik ben Diana ben getrouwd met Maurice en we hebben een zoon Dan van 1,5 jaar oud. Ben sinds 2-3 weken lid van ikkeben.

Nou welkom terug en wat heb je mooie kids.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ook ikke ken je niet, dus ga ik me ff voorstellen ik ben Ariette 25 jaar en een dochter Jasmijn van 1 jaar.
Welkom terug en hoop je vaker te zien op dit gezellige forum groetjes…

[img]http://www.beebiesite.nl/final/home/images/tmp/923.png" alt=“Jasmijnxx.beebiesite.nl” border=“0”>

Het is hier ook zo gezellig. Ben de komende tijd lekker druk, ga vanaf morgen iedere dag op en neer naar Almere. We zijn gisteren even wezen kijken naar huizen etc. En we zijn best enthousiast over Almere Stad. Zal proberen om volgend weekend even te schrijven hoe mijn eerste week is geweest.

Spannend joh!!!
Succes morgen!!!

Groetjes, mamma van Stephan

He Marty, leuk dat je terug bent.
Succes met zoeken!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday