Ik weer terug ben op het forum?

Hallo allemaal.

HEEEEL lang geleden was ik actief op dit forum ( ahum, onze dochter is nu 14 maanden dus toch niet zo heel lang!). door verschillende omstandigheden heb ik wel met jullie meegelezen en meegeleefd maar eigenlijk nooit meer gereageerd. Waarom? Geen idee, maar ik ben toch jullie trouw gebleven.

Guusje is inmiddels 14 maand. Met 6 maanden kwamen we erachter dat ze heupdysplasie heeft, haar heupje stond al niet meer in de kom. TWee weken tractie volgden. Daarna 3 maand gips dat 2x onder narcose werd aangelegd. sinds eind januari heeft ze een spreidbroek die momenteel alleen nog in bed aan hoeft. Over drie weken mag hij definitief af!! Guusje ontwikkeld zich verder goed, kan kruipen en trekt zichzelf op tot staan. ondanks alle gebeurtenissen is het en lekker vrolijk meiske, met af en toe haar nukken!

inmiddels ben ik dus verhuisd naar het peuterforum en ik hoop weer volop mee te kunnen schrijven.
Hopenlijk ben ik nog welkom na een aantal maanden voyeurtje spelen???

Groet Tams

Wat mij betreft wel!

Welkom terug, zo te lezen had je ook wel even iets anders aan je hoofd. Fijn dat het met je dochter weer goed gaat!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

hi Tams,

Welkom terug en fijn dat het zo goed gaat met Guusje. Er zijn al heel wat mamma’s onderweg naar de peuters of ze zijn er al dus we komen elkaar daar ook weer tegen

Groetjes,

Michèle

welkom terug

Groetjes Marianne mama van Ruben

Het is je vergeven hoor! Welkom terug, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Welkom terug hoor meid
Je hebt hele andere dingen aan je hoofd gehad zo te lezen
Dus het is je vergeven hahah
Veel lees en schrijf plezier weer

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin