.. ik WEER terug ben! haha

Pff, na lang weggeweest toch maar weer ikkebennen!

Ook weer heel wat meegemaakt.

(4weken geleden begon het) Eerst me schoonvader in het ziekenhuis met een soort beroerte,
2 dagen later mijn moeder in het ziekenhuis, ze dachten aan een hartinfarct maar blijkt nu (gelukkig) iets ander te zijn. Kalium te kort, dat is zuurstof voor je spieren en je hart is ook een spier daarom hartklachten. en ze was bewusteloos tijdens het werk, gelukkig werken we samen en kon ik snel handelen…
1week later begon eliza met diaree. dat heeft 2,5 week geduurt toen 1week normaal ontlasting en gisteren (6juli) werd ze gillend wakker, ze kreeg haar ontlasting er niet uit dus ik moest haar helpen en ze scheurde uit!! arme meid, allemaal bloed ik haar luier!! ik mijn vriend gebelt en hij kwam snel naar huis en toen naar de huisarts gegaan, creme voor haar billen gehad die moet ik in haar gaatje doen en medicijnen tegen die harde ontlasting Vandaag weer normale ontlasting maar zat wel veel bloed bij even in de gaten houden en als ze koorts krijgt moeten we weer naar de huisarts omdat ze een infectie kan krijgen.

pff… gelukkig schijnt de zon nu veel daar word ik weer een beetje vrolijk van!
Ik doen nu de kapsalon helemaal alleen runnen van mijn moeder omdat zij nu niet mag werken. Gelukkig heb ik af en toe 1dag in de week een hulp in de kapsalon die mij helpt met alles!

Zo zijn julie ook weerbij!
Ik probeer nu wel te blijven en ga gauw even alles lezen wat ik gemist heb…

Jeetje meid wat een drukte enne red je dat allemaal alleen?? Wel knap van je dat je het allemaal zo doet.

En wat zielig voor Eliza zeg. Arm schaapje, hopelijk is ze snel weer helemaal het vrouwtje.

Groetjes,

Michèle

Welkom terug. Jee, heftige tijden achter de rug dus. Knap dat je de kapsalon grotendeels alleen runt nu. Maar ook aangeven als het niet meer gaat, hè? En wat zielig voor Eliza, ik krijg er rillingen van. Hopelijk is het snel hersteld en kan ze weer normaal poepen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Welkom terug.

Je hebt zo te lezen zeker een heftige tijd achter de rug. Fijn dat het inmiddels met je schoonvader en je moeder weer de goede kant op gaat.

Heel veel beterschap voor Eliza en ik hoop dat zij ook weer snel helemaal hersteld.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Welcome back!!

Wat zijn er vervelende dingen gebeurd…
Fijn dat het weer de goede kant op gaat, en ik hoop dat ook Eliza zich snel weer helemaal beter voelt!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Welkom terug, Hoop dat er nu betere tijden voor je aanbreken.
Beterschap met je kleine meissie

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Eliza is weer hersteld van haar ontlasting. Ze had medicijnen gekregen voor haar dikke ontlasting. Had ze afgelopen zaterdag wel 10 diareeluiers, het spoot er echt uit. we waren op dat moment in het winkelcentrum, buggy helemaal onder en toen ik haar oppakten liep het over mijn kleding. DIE MENSEN DIE JE DAN OOK ZO AANKIJKEN VAN GADVER, en met een groooooote boog oom je heen lopen pff… maar met die warmte was mijn meisje helemaal KAPOT met al die diaree erbij! ik ben met die medicijnen gestopt en nu gaat het beter met de ontlsting. Alleen nu heeft ze weer de 6de ziekte… het houd ook niet op…

Ik moet nog 3dagen werken en zaterdag vertrekken we voor 2weken naar frankrijk! heeerlyk!!

bedankt voor de lieve reacties!

x Shirley

Wat fijn dat het beter gaat! En bah, zo’n luier in het winkelcentrum Gelukkig gaan jullie straks lekker op vakantie, geniet ervan!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Psst… ik zou even veranderen wanneer jullie op vakantie gaan, voor het geval er mensen meelezen die dat niet hoeven te weten

Maarre… voor als je een keer op vakantie gaat: veel plezier

Liefs, Anne

Weer terug van een heerlyke vakantie, allemaal lekker poepiebruin geworden
Eliza is ook lekker bruin en heel blond geworden…

Ze is heel erg veranderd in 2 weken tijd, ze praat heel veel, zegt nieuwe woordjes en kan veel nieuwe dingen. Ze is nu heel erg geintreseerd in boekjes lezen (kijken).

Met mijn moeder gaat het nu gelukkig weer wat beter. alleen heeft ze nu weer pfeiffer…
Met mij schoonvader gaat het ook weer beter. Toen zij op vakantie waren heeft hij in het ziekenhuis gelegen met een long embolee (of hoe je dat schrijft) Dat is gelukkig ook weer over.

Ik wil jullie even bedanken voor alles. ik kan hier altijd mijn verhaal kwijt

p.s. met mij gaat het rustig aan wat beter. a.s. woensdag weer gaan werken dus hopen dat het goed blijft gaan!

hey meisie!

Top dat je zo’n fijne vakantie hebt gehad! ik dacht al waar is ze op msn
Ik lees nu pas wat er allemaal met Eliza was, jeetje! hoe is het nu met haar?? hoe is het verder afgelopen?
Rot dat je moeder pfeiffer heeft, dat is echt niet tof. constant moe zijn bluhh weet er alles van ook zonder pfeiffer
Sterkte alsnog met alles en ik spreek je snel he!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Jeetje, wat een hoop om mee te maken in zo’n korte tijd! Gelukkig gaat nu alles wat beter! Jammer voor je dat helaas je vakantie al bijna voorbij is, volgens mij heb je niet echt uit kunnen rusten psychisch?! Maar ja, moeders kunnen niet uitvallen he, helaas… af en toe zou het wel lekker zijn een paar daagjes helemaal niks aan je hoofd! Sterkte nog met je ouders!

Grtz Von

Wat fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt en het weer de goede kant opgaat met je ouders.

Groetjes,
Sandra