Pff, na lang weggeweest toch maar weer ikkebennen!
Ook weer heel wat meegemaakt.
(4weken geleden begon het) Eerst me schoonvader in het ziekenhuis met een soort beroerte,
2 dagen later mijn moeder in het ziekenhuis, ze dachten aan een hartinfarct maar blijkt nu (gelukkig) iets ander te zijn. Kalium te kort, dat is zuurstof voor je spieren en je hart is ook een spier daarom hartklachten. en ze was bewusteloos tijdens het werk, gelukkig werken we samen en kon ik snel handelen…
1week later begon eliza met diaree. dat heeft 2,5 week geduurt toen 1week normaal ontlasting en gisteren (6juli) werd ze gillend wakker, ze kreeg haar ontlasting er niet uit dus ik moest haar helpen en ze scheurde uit!! arme meid, allemaal bloed ik haar luier!! ik mijn vriend gebelt en hij kwam snel naar huis en toen naar de huisarts gegaan, creme voor haar billen gehad die moet ik in haar gaatje doen en medicijnen tegen die harde ontlasting Vandaag weer normale ontlasting maar zat wel veel bloed bij
even in de gaten houden en als ze koorts krijgt moeten we weer naar de huisarts omdat ze een infectie kan krijgen.
pff… gelukkig schijnt de zon nu veel daar word ik weer een beetje vrolijk van!
Ik doen nu de kapsalon helemaal alleen runnen van mijn moeder omdat zij nu niet mag werken. Gelukkig heb ik af en toe 1dag in de week een hulp in de kapsalon die mij helpt met alles!
Zo zijn julie ook weerbij!
Ik probeer nu wel te blijven en ga gauw even alles lezen wat ik gemist heb…