Jippie ben helemaal blij!
Gisteren kwamen m’n broer(tje…) en zijn vriendin het goeie nieuws vertellen!
Ze verwachten hun eerste kindje.
Mijn zus heeft al twee kindjes, dus tante ben ik al, maar ik vind dit natuurlijk weer super. Ik moet het nog eventjes voor me houden, want mn schoonzus is nu 8 weken onderweg, maar dat is best wel lastig, dus daarom deel ik het maar even hier!!!
Ik weer tante word!
Gefeliciteerd!
Denk wel bijzonder als je (kleine) broertje papa wordt. Ik ben de jongste thuis en m’n broer & zus hadden al kids voordat wij onze kleine man kregen, dus dat is weer heel anders dan bij jouw.
Idd moeilijk om zulk leuk nieuws voor je te moeten houden 't valt niet mee denk om je mond te houden.
Super hee, van harte!! Ik ben nog geen 1 keer tante
Ik heb 1 oudere zus en mn vriend is de oudste thuis
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Leuk, van harte! Ik word in november ook voor de 3e keer tante, dus ik weet hoe het voelt
Groetjes,
M
Proficiat!! Leuk he!!
Ik ben vorige week ook weer tante geworden van een heel lief klein mooi meisje. Mijn jongste broertje is weer papa geworden. Ze hebben al een zoontje van bijna 3.
Ik vind het extra leuk omdat het een meisje is, we hebben namelijk alleen maar jongens in de familie . Nu kan ik me helemaal uitleven op roze en bloemetjes en zo haha.
hihi herkenbaar… toen m’n zus een meisje kreeg ging ik ook helemaal los Ik blijf erbij dat er voor meisjes toch echt veel meer kleuze is aan kleding en dingetjes te combineren dan voor jongetjes.
Mijn ouders hebben nu 2 kleinzonen en 1 kleindochter, dus er mag nog best een meisje bij om het weer even te maken! Maar mijn vader hoopt natuurlijk op een kleinzoon… zodat z’n achternaam wordt doorgegeven
Vind het echt wel speciaal, mijn ‘kleine’ broertje die papa wordt!
Groetjes Carolien.
wat leeuk!!! gefeliciteerd! lijkt me superleuk om tante te worden maar helaas, ik ben het nog steeds niet