Ik weer niet zwanger ben

Ik word nu al ongeduldig… Tuurlijk ik weet dat er mensen zijn die jaren bezig zijn en ik weet dat er zat mensen zijn die niet eens zwanger kunnen worden en mensen die het alleen lukt met behulp van…
Maar toch… sorry mensen… toch moet ik het even kwijt dat ik zo ontzettend baal dat het weer niet is gelukt… De 3e maand pas hoor, maar het komt toch weer even hard aan als de rode feestdagen beginnen…
Moest het even kwijt

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 10 Jan 2011 13:47:49

Oh, logisch! Je wilt het graag en dan moet het gewoon gisteren gelukt zijn, bij wijze van. Sterkte en succes met klussen, hopelijk is het snel raak!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

haha tja ik was er 1 van
maar meis idd hou moed het komt vanzelf wel! als de tijd “rijp” is

Balen dat het deze maand niet gelukt is. Gelukkig dat je nu wel weer iedere maand ongesteld wordt. Niet dat dat het verdriet minder erg maakt, maar daarvoor duurde het natuurlijk erg lang voordat je het werd. Hoop voor je dat het de volgende maand wel lukt.

Succes!

Groetjes,
Sandra

Ik kan het me helemaal voorstellen.

Bij Noor was het in een keer raak en daar reken je dan toch op. Bij deze zwangerschap was het de tweede maand (waar hebben we het over, ik bedoel het echt niet rot naar moeders die maanden of jaren moeten wachten, sorry…) en ik werd al ongeduldig. Als je eenmaal iets in je kop hebt…

Maar het komt wel, meid, echt waar! Gelukkig heb je je menstruatie weer terug, dan loopt dat in elk geval zoals het hoort. En nu kunnen jullie nog fijn een maand flink klussen !

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Jammer dat het idd niet gelukt is… Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!!!

Kan het me goed voorstellen. Bij Rens was het gelijk raak. Nu heb ik er 9 maanden over gedaan om zwanger te raken. Erg frustrerend. Maar probeer goede moed te houden.

groetjes Ramona

Eeeeeehhh, ik snap er helemaal niks van!!!
Gisteravond had ik wat lichtroze bloed (na de sex ehem… )
En vannacht helemaal niks en vanochtend nog een heel klein beetje en daarna wat oranje en toen NIKS meer!! Nu helemaal niks meer???
Ik heb wel een raar gevoel in mn buik, maar totaal geen menstruatiepijn!!
Terwijl gister echt precies mijn nod dag was??
Wat is dit nu toch weer?
Is mn menstruatie nu alweer voorbij of word het ergens door tegengehouden ofzo en word ik ineens boem bats vanavond keihard ongesteld?
Ik snap er niks meer van!!
Wat heb ik toch…
Kan het zijn dat ik het zelf tegenhoud doordat ik niet ongesteld wil zijn??

Gewijzigd door - goudvisje20 op 05 Jan 2011 13:24:36

Kan een doorbraak bloeding zijn. Die heb ik wel gehad, daarom kwam ik er pas na 6 weken achter dat ik zwanger was! Even afwachten dus!

Wat raar zeg. Kan me voorstellen dat je die onzekerheid helemaal niks vind. Het kan idd zo zijn dat je een beetje bloed bent verloren en toch zwanger bent. Is mij ook gebeurd. Ik verloor een klein beetje bloed en dacht dus dat ik ongesteld was geworden. S’avonds helemaal niks meer en die nacht ook niet. En de volgende dag ook niet, dus uiteindelijk een test gedaan en toen bleek ik zwanger. Helaas is deze zwangerschap wel geeindigd in een miskraam. Maar dat hoeft natuurlijk bij jou helemaal niet zo te zijn.

2e optie is dat je er idd teveel mee bezig bent en het daardoor tegenhoud. Hoe moeilijk het ook is. Probeer er even niet aan te denken en als je het over een paar dagen nog niet geworden bent dan even een test doen.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Wat een gezever rond mijn menstruatie de laatste tijd!!
Ik ben het echt even helemaal zat… wat heb ik toch!
Nou begin ik wat meer kramp te krijgen dus zal t vannacht vast losbarsten, maar ben er wel een beetje zat van…
Vorige maand hele menstruatie overgeslagen en nou dit weer…
Heb nu nog steeds geen bloed, alleen wat lichtroze bij afvegen thats it…
Hoop echt dat ik snel weer een normale cyclus zonder vage bijwerkingen heb…

Gewijzigd door - goudvisje20 op 05 Jan 2011 20:24:24

He wat vervelend meid! Kan me voorstellen dat je dan liever hebt dat het maar gewoon doorbreekt met die menstruatie, want nu wordt je toch nog aan het twijfelen gebracht! Je kan volgens mij idd wel zelf de boel wat ontregelen doordat je er (te)veel mee bezig bent. Nog even afwachten en anders toch maar even een test halen…
Hoop dat je hier binnenkort goed nieuws kunt delen (en tot die tijd veel geduld gewenst…even lekker een weekeindje weg kan wonderen doen )

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ben gewoon ongesteld geworden hoor Ik weet 1 ding als we een tweede hebben gekregen (als t ooit lukt ) dan ga ik erna meteen aan de pil Geen gezeur met menstruatie

Pfff jeetje wat een verhaal Dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen
Tsja het is nu gewoon dat ik zo graag zwanger wil worden…
Anders heb ik er totaal geen moeite mee dat het zomaar een maandje wegblijft

Haha ja zat er zelf ook al aan te denken maar heb op t moment dus weer wat anders aan mn hoofd Morgen naar de dokter voor mn stekende pijn in mn buik… Hopelijk is t niet iets aan mn eileider ofzo…

Wat een gedoe allemaal joh! Ik was zelf wél zwanger van Max, maar had wel bloedverlies toen. Ik moest 6 maanden wachten en dat duurde voor mijn gevoel ook erg lang. Bij Eva was het meteen raak. Goed, dat bij Max was dus een innestelingsbloeding. Dat kan dus! Wel vervelend dat je menstruatie allemaal zo onduidelijk verloopt, dan zijn ovulatietesten misschien iets. Al zegt dat niks, want die had ik ook bij Max en toen moesten we nog best lang wachten. Je krijgt dan ook van die stomme seks, zo van: nu moet het. En toen lukte het dus juist totaal niet! Loslaten is vaak het beste in dit geval…Maar het kan ook wat langer duren omdat Sylvie pas 9 maanden is en jouw lichaam nog niet ontzwangerd is van haar zeg maar…Geduld! Moeilijk he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Het kan ook zijn dat je cyclus weer moet normaliseren door de pil.
Ik moet zeggen dat ik nu meer dan een jaar gestopt ben met de pil. Ik krijg nu pas gewone cyclussen dus niet meer dan een week verschil. Ik had soms cyclussen van 4-7 weken lang. Gek werdt ik ervan… Geef het de tijd.
Ik ben niet de eerste die het zegt, en het is ook moeilijk want 3 maanden duurt al lang genoeg… Heel herkenbaar.
Sterkte!

Greetz Cora

Ik was al heel lang van de pil af, al 3 jaar ofzo. Maar ik heb de eerste week van Augustus 2010 7 dagen de pil geslikt.
Dat is dus nu een half jaar geleden…
Dat was puur en alleen om mn menstruatie uit te stellen aangezien ik anders op vakantie ongesteld zou worden…
Tsja ik ben niet zoals het hoort op de eerste dag van mn menstruatie begonnen met de pil te slikken en heb ook mn strip niet opgemaakt.
Maar heb gewoon ineens 7 dagen de pil geslikt, dus denk dat dat ook niet zo verstandig is geweest…
Maar goed, nu eerst wat anders aan ons hoofd dus zwanger worden staat nu niet meer op prioriteit nr 1 en laten we dat ook maar zo houden, aangezien je dan juist niet zwanger word…
We zien allemaal vanzelf wel hoe het gaat lopen

Gewijzigd door - goudvisje20 op 10 Jan 2011 13:46:59