Ik weer een weekje london ga doen

Nou eindelijk, ga ik weer een weekje met me ma naar london-city-baby, deden we voor pippy elk jaar, en toen ik 20 weken zwanger was, was de laatste keer, dus werd wel weer eens hoogtijd vond ik zelf…
nu hoefde ik maar 1 dag op te nemen , omdat we met feestdagen gaan en dan is op me werk de toko gesloten, kdv is gelukkig open, en manlief is op woensdag al thuis, dus allemaal in kannen en kruiken !!!

heerlijk weer ff een week onderduiken in TudorLondon, lekker wandelen op kerkhoven, en 10 kastelen van onder tot boven bekijken… joehoe nu nog een beetje goei weer erbij !

Pippy is geboren 17.07.2009

Wat heerlijk! Ik ben met m’n moeder ook een keer naar Londen geweest (in een grijs verleden, ik was 18 ofzo) en dat was zo tof. Alvast veel voorpret gewenst!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

wat leuk zeg. kan me voorstellen dat je er dan wel weer is naar uitkijkt.
ontzettend veel plezier alvast.

liefs,
Rinske

chill!! toe maar! have fun meid!

En shoppen neem ik aan??? Veel plezier daar…

Groetjes,

Michèle

nee ik zie geen winkel eerlijk gezegt, in alle andere steden ben ik volkomen cultuurbarbaar, maar in london zie ik nog geen winkel vanbinnen , ja de giftshop van de kastelen en kerken …

Ha ha ha oke dan, dacht misschien een beetje harrods of zo Is toch ook londense cultuur???

Groetjes,

Michèle

hhahaa ja okay harrods wel…maar ja daar moet ik altijd zo kwijlen van alle schoenen die ik nie ken betalen ! maar mensen kijken is daar heerlijk, vorige keer heb ik gespaard, voor een paar manolo’s … uitverkoop nog 250 .00 pounds… pfhhh maar wel vette shoes…die staan zowaar in doos, want daar ben ik very zuinig op natuurlijk !

Ha ha ha dat snap ik. Ik ken nie meer op die hakken lopen maar ze zijn erg mooi. Al zou ik meer voor de viv westwood style met doc martens gaan

Groetjes,

Michèle

ah ja ik koop nog wel schoenen waar ik alleen mee op de bank kan zitten, gewoon voor naar te kijken, zo’n schoenenfreak ben ik hahahha